begin zwangerschap

08-09-2010 15:06 112 berichten
Alle reacties Link kopieren
[Beste medeforumleden,

Sinds vandaag heb ik mij aangemeld op het vivaforum!

Op dit moment ben ik een paar dagen overtijd en heb ik vanochtend een zwangerschapstest gedaan! De test streep was zichbaar, maar nog wel dun en vaag!

Nu vraag ik me af hoe dit bij jullie is gegaan, was de streep ook vaag ? En wanneer kan ik het beste weer een test doen ?

Groetjes,

Aira/i]
3 meiden! Dat klinkt wel gezellig hoor... Zeker veel gekletst bij jullie :-D
Het was ook zeker niet om de aandacht te pikken ofzo, ik gun het TO van harte, maar soms is de andere kant van de medaille ook wel handig om te vermelden!

TO ik hoop dat je over een paar dagen een test heb die eraf knalt en dat meen ik oprecht!
quote:Aira30 schreef op 08 september 2010 @ 15:26:

3 meiden! Dat klinkt wel gezellig hoor... Zeker veel gekletst bij jullie :-DZodra de 2ling ouder is zal dat zeker zo zijn
Ja, dat vind ik echt.
quote:Saaar schreef op 08 september 2010 @ 15:22:

[...]

Bij iedere zwangerschap is het anders, zelfs als je al eerder zwanger bent geweest.

Klopt! Eerste was een meisje en de tweede zwangerschap was zooooo anders, omdat het een jongetje werd.

Dacht ik. Maar was niet zo. Op de kop af is het nu twee jaar een meisje.
Hier werd de streep op de kruidvattest ook niet heel erg donker en duidelijk. De eerste test was bijna een gezichtsbedrogsexamen, de tweede een paar dagen later was iets duidelijker. Mijn gevoel was een stuk duidelijker De trappen die ik nu soms krijg ik mijn buik laten echt niets aan de verbeelding over (oef wat kan die meid schoppen!)

Dus test over een paar dagen nog een keertje, met ochtendurine, is het dan weer een streep kun je er wel vanuit gaan dat je zwanger bent. Ook zonder kwaaltjes, ik heb nergens last van gehad. Dat is bij iedereen en iedere zwangerschap anders.
namine,

thanks! Ik hoop dat hebt bij jou ook helemaal gaat goed komen!!

Ik ben wel heel nieuwschierig hoor.. Vrijdagochtend gaat lang duren denk ik

Ik zal sowieso bericht doen hoe dit afloopt!

Leuk om te lezen hoe het bij jullie gegaan is!!
quote:fleurtje schreef op 08 september 2010 @ 15:29:

[...]

Klopt! Eerste was een meisje en de tweede zwangerschap was zooooo anders, omdat het een jongetje werd.

Dacht ik. Maar was niet zo. Op de kop af is het nu twee jaar een meisje.Heppy birthday!
Ja, dat vind ik echt.
Ik had pas 6 dagen nadat ik ongesteld had moeten worden een heel vaag streepje... De dag erna was dat overigens een overduidelijke streep

Als je weinig geduld hebt (wat heel begrijpelijk is in deze situatie ) kan je ook morgenochtend testen. Maar je loopt dan het risico dat het streepje nog steeds redelijk vaag is natuurlijk.
Ik denk dat ik morgenochtend ook nog wel ff stiekum gaan testen! En morgen in mijn pauze (als er nog steeds een vage streep staat) een clear blue test ga kopen!

Fleurtje,

Gefeliciteerd met je de verjaardag van je dochter!!! :-)
Doe dan direct een digitale, hoef je tenminste niet naar streepjes te zoeken
Ja, dat vind ik echt.
Daar staat zwanger of niet zwanger op toch ??!

Hele goeie tip!!
Gefeliciteerd!

@ Fleurtje: Gefeliciteerd met je dochters verjaardag
Hahahaa, ik zit hier overal te melden dat dochter vandaag twee is geworden

Maarre, dank!
Fleurtje,

Daar ben je trots op! En dat mag ook 2jaar lijkt me ook een leuke leeftijd!!
Ik ben nu net de 12 weken gepasseerd (pff, wat duurde dat lang..) en bij mij was de 1e test ook vaag. Na 2 dagen werd hij al een stuk duidelijker. Oja, de misselijkheid etc. begon echt pas bij 6 weken, ik was al helemaal blij dat ik nergens last van had, maar helaas. Hang nog steeds meerdere keren per dag boven het toilet.

Spannende tijd he? Ik hoop dat je 2e test straks echt knalt!
Ja, trots... Maar als het nou nog de eerste was

Sorry, ben vandaag erg verliefd op ze.
En die eerste 12 weken, die vond ik zo ongelooooooflijk lang duren!
Florita,

Echt spannend hoor! Had ik niet verwacht... Maar ik ben mss wel een beetje misselijk door de zenuwen, denk nergens anders meer aan! Haha, suffe trut ben ik :p..

12 weken, al een buikje ?
quote:fleurtje schreef op 08 september 2010 @ 15:56:

Ja, trots... Maar als het nou nog de eerste was

Sorry, ben vandaag erg verliefd op ze.

Ach joh, ik barst ook regelmatig uit mijn voegen van trotsigheid

Hoeven ze niks voor te doen.
Ja, dat vind ik echt.
Fleurtje,

Lief!!
quote:fleurtje schreef op 08 september 2010 @ 15:57:

En die eerste 12 weken, die vond ik zo ongelooooooflijk lang duren!De hele (1e) zwangerschap heb ik de weken vooruit gekeken.
Ja, dat vind ik echt.
Volgens mij duren de eerste maanden echt lang
Vanaf ongeveer week 30 ging het als een gek, toen hield ik het aantal weken ook niet meer elke dag bij
quote:Aira30 schreef op 08 september 2010 @ 16:02:

Volgens mij duren de eerste maanden echt lang Het is echt subjectief, mijn eerste zwangerschap kroop letterlijk voorbij, de tweede heb ik niet eens echt stil bij kunnen staan. Maar dat hoor je vaker.
Ja, dat vind ik echt.
ow die eerste 12 weken, de langste 3 maanden van mijn leven waren dat (sorry TO wil je niet ontmoedigen).

Daarna gaat het steeds sneller.

Fleurtje gefeliciteerd met je dochter!

En gaat het vanaf 30 weken hard? Ik ben bijna 30 weken (as vrijdag)..

en TO: ik heb 4 testen gedaan (bloost) gewoon omdat ik het niet kon geloven. Die van clearblue waren erg duidelijk btw ;)

Ik hoop dat de volgende test heel donker is!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven