Entertainment alle pijlers

SOS Sonja

01-09-2010 19:42 1157 berichten
Alle reacties Link kopieren
Halloooooo,

Na het jammerlijke in de soep lopen van het vorige Sonja-topic nu maar weer even een nieuwe.



Wie zit er ook alvast klaar? Met wat verantwoorde low-fat hapjes? Of juist met lekker volvette brie/ frituurhappen/ gevulde koeken, haha.
Alle reacties Link kopieren
quote:janna2 schreef op 08 september 2010 @ 21:31:

Leuk huisje.........

Nou lastig.

Ik zou een zwembadje aan laten leggen in de tuin, lekker zwemmen.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Henriette weet wel waar het aan ligt.. maar dat ze dna niet snapt dat ze anders moet onbijten als ze na een uur al honger heeft.. zucht.. gezond verstand meiden!
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook mee (maar waaróm die ik mezelf dit eigenlijk aan )
Alle reacties Link kopieren
ik krij altijd zin in lekkere dingen
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 08 september 2010 @ 21:33:

Ik kijk ook mee (maar waaróm die ik mezelf dit eigenlijk aan )Omdat wij zo leuk zijn?!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
quote:wallace schreef op 08 september 2010 @ 21:33:

Ik vind dat mens wel grappig: "als je op mijn tenen gaat staan, gaat de klep open" "Als die kaken maar klappen"
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
quote:janna2 schreef op 08 september 2010 @ 21:33:

Ik krijg altijd honger als ik naar Sonja kijk





Ik ook



Ik krijg ook altijd de neiging om me onwijs vol te proppen, alleen maar om Sonja te stangen
Alle reacties Link kopieren
Wat zij doormaakt?! Wat zij doormaakt?! Ze mot gofferdegoffer dat vreten niet in haar bek douwen!
Alle reacties Link kopieren
quote:nikkinuts schreef op 08 september 2010 @ 21:34:

[...]



Omdat wij zo leuk zijn?! Dat is zéker waar
Alle reacties Link kopieren
quote:sloopthard schreef op 08 september 2010 @ 21:33:

ik krij altijd zin in lekkere dingen Dat kan ook ja, heb ik ook...
Alle reacties Link kopieren
Harrrrr, niet meerrrrr doen hoorrrrr
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vriend op weg gestuurd voor chocola.
Alle reacties Link kopieren
Wat een ordinair mens
Alle reacties Link kopieren
quote:wallace schreef op 08 september 2010 @ 21:34:

Wat zij doormaakt?! Wat zij doormaakt?! Ze mot gofferdegoffer dat vreten niet in haar bek douwen!Als het zo makkelijk was had niemand overgewicht!
Alle reacties Link kopieren
Om te beginnen kan ze van plaats ruilen met dat paard als ze gaat paardrijden.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Hello, ik kom me ook ergeren.



Maar ik vind dit mens leuk. Jammer dat Sonja nu bij haar op bezoek komt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 08 september 2010 @ 21:36:

Om te beginnen kan ze van plaats ruilen met dat paard als ze gaat paardrijden. Caaf, wat onaardig!
Alle reacties Link kopieren
ik eet heus ook wel eens 20 paaseitjes op een dag..
Alle reacties Link kopieren
Zijn paaseitjes het hele jaar te verkrijgen in belgië?
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
quote:wallace schreef op 08 september 2010 @ 21:35:

Ik heb vriend op weg gestuurd voor chocola.Kan je hem ook even hier langs sturen, heb alleen nog maar verantwoordelijke etenswaren in huis Paaseitjes zijn ook goed hoor
Alle reacties Link kopieren
wat ziet die henriette er oud zeg!! ze is pas 42!
Alle reacties Link kopieren
Djeez wat een huis en inloopkast!!

Man verdient de centjes en mw vreet de hele dag door chocola hehe. OMG die etagerre voor 1 week yeah sure, die gaat binnen 2 dagen op!!



Als het pasen is eet ik ook 20 paaseitjes per dag hoor hahaha minstens!!!



En ja hoor weeeeeerrrr 15 jaar ouder, pfff hou toch op Sonja
Alle reacties Link kopieren
Welnee. Zij wil afvallen en dat paard wordt ook eens gedragen. Allebei blij.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Bij Sonja is niet alleen iedereen altijd 15 jaar ouder dan de echte leeftijd, naar iedereen bestaat ook altijd voor 50% uit vet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 08 september 2010 @ 21:36:

Om te beginnen kan ze van plaats ruilen met dat paard als ze gaat paardrijden.
Erik is de Mol en HPL de Lul.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven