SOS Sonja
woensdag 1 september 2010 om 19:42
woensdag 8 september 2010 om 21:37
Djeez wat een huis en inloopkast!!
Man verdient de centjes en mw vreet de hele dag door chocola hehe. OMG die etagerre voor 1 week yeah sure, die gaat binnen 2 dagen op!!
Als het pasen is eet ik ook 20 paaseitjes per dag hoor hahaha minstens!!!
En ja hoor weeeeeerrrr 15 jaar ouder, pfff hou toch op Sonja
Man verdient de centjes en mw vreet de hele dag door chocola hehe. OMG die etagerre voor 1 week yeah sure, die gaat binnen 2 dagen op!!
Als het pasen is eet ik ook 20 paaseitjes per dag hoor hahaha minstens!!!
En ja hoor weeeeeerrrr 15 jaar ouder, pfff hou toch op Sonja