Good Luck!
donderdag 9 september 2010 om 09:48
Dan doen! En als J. ze niet fijn vindt kun je er zelf altijd nog van genieten, ik vind het erg lekker. Kijk alleen wel uit met sop. Sjors en zijn vriendinnetje zaten in bad (ja ja, nu al) en hadden de jets aan gedaan en er zat sop in, ik had het zo gauw niet in de gaten want was Sjimmie aan het afdrogen maar sop kwam tot halverwege de muur! Vonden hun geweldig natuurlijk!
donderdag 9 september 2010 om 09:55
Ik snap niets van dit geklets over bannen en andere namen enzo. Ik vind het raar dat er mensen een nwe nick hebben genomen maar dat je dan niet hun oude mag noemen terwijl het toch heel duidelijk is wie je bent? Of heeft dat met het linken naar allerlei dingen via google ofzo te maken? Snap ik ook niets van, ze kunnen je via Viva vinden naar Hyves ofzo? Wie legt het me uit?
donderdag 9 september 2010 om 10:14
Wat een berg tips hee! Ik krijg bijna zin om ook een taartenproject te beginnen (bijna he )!
Echt van de pot gepleurt dat jij daar een waarschuwing voor kreeg Bam (en anderen niet).
Amalia, voor zover ik heb begrepen is de heisa met die nieuwe nicks begonnen om die knoppen. Daarmee kon je een topic aan je hyves of facebook linken. Had ook iets met het befaamde loepje te maken. Maar als iemand het echt weet lees ik graag mee met de uitleg.
Echt van de pot gepleurt dat jij daar een waarschuwing voor kreeg Bam (en anderen niet).
Amalia, voor zover ik heb begrepen is de heisa met die nieuwe nicks begonnen om die knoppen. Daarmee kon je een topic aan je hyves of facebook linken. Had ook iets met het befaamde loepje te maken. Maar als iemand het echt weet lees ik graag mee met de uitleg.
donderdag 9 september 2010 om 10:17
Amalia, ik mag beide namen hier ook niet noemen, maar een forumster met een bont verleden hier, had een nieuw topic geopend wat vol stond met onwaarheden. Bam werd er een beetje naar van en zei zoiets als; jij verandert ook nooit he *oude nick*
Nou ja, dat was de waarschuwing dus voor Bam.
Nou ja, dat was de waarschuwing dus voor Bam.
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 9 september 2010 om 10:17
Juud, voor het schuim tot op de muren, hahaha! Ik ben half op C opgegroeid btw (grootste deel basisschool en 2e helft middelbare school).
Mal, kan me voorstellen dat je het moeilijk vindt om op te schrijven zo over het prenataal onderzoek, maar ik vind dat je groot gelijk hebt - en dan nog; het is jullie keuze.
Mal, kan me voorstellen dat je het moeilijk vindt om op te schrijven zo over het prenataal onderzoek, maar ik vind dat je groot gelijk hebt - en dan nog; het is jullie keuze.
donderdag 9 september 2010 om 10:19
Nou ja, ik snap op zich wel dat Bam een waarschuwing kreeg, maar vervolgens ging de betreffende forumster zelf ook de oude nick van een forumster noemen, en daar is niks mee gedaan.
Maar aan de andere kant snap ik het ook weer niet, want forumster had zelf in een ander topic duidelijk aangegeven wie ze daarvoor was.
Volg je het nog?
Maar aan de andere kant snap ik het ook weer niet, want forumster had zelf in een ander topic duidelijk aangegeven wie ze daarvoor was.
Volg je het nog?
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 9 september 2010 om 10:19
Let op;
Er was eens een forum...
Nee serieus, een tijd terug stonden er bij de openingsposts ineens vier knoppen. Met 1 druk op 1 van die knoppen kwam de link naar het bewuste topic op je Hyves/Facebook/Twitter/Nujij te staan. Nu moet je echt bewust op het forum gaan lezen/het forum kennen, met de knoppen kwam het forum onder de aandacht van veel meer mensen, die bijvoorbeeld nog nooit van het Viva-forum gehoord hadden of het werd voor de jongens van GeenStijl nog makkelijker hun troepen in te seinen
En de oude nicks mogen niet genoemd worden ivm privacy; daarom hebben heel veel mensen hun nick op non actief laten zetten, want hun forumgeschiedenis zou eventueel wel heel makkelijk na te gaan zijn.
Er was eens een forum...
Nee serieus, een tijd terug stonden er bij de openingsposts ineens vier knoppen. Met 1 druk op 1 van die knoppen kwam de link naar het bewuste topic op je Hyves/Facebook/Twitter/Nujij te staan. Nu moet je echt bewust op het forum gaan lezen/het forum kennen, met de knoppen kwam het forum onder de aandacht van veel meer mensen, die bijvoorbeeld nog nooit van het Viva-forum gehoord hadden of het werd voor de jongens van GeenStijl nog makkelijker hun troepen in te seinen
En de oude nicks mogen niet genoemd worden ivm privacy; daarom hebben heel veel mensen hun nick op non actief laten zetten, want hun forumgeschiedenis zou eventueel wel heel makkelijk na te gaan zijn.
donderdag 9 september 2010 om 10:20
quote:Maleficent schreef op 09 september 2010 @ 10:19:
Nou ja, ik snap op zich wel dat Bam een waarschuwing kreeg, maar vervolgens ging de betreffende forumster zelf ook de oude nick van een forumster noemen, en daar is niks mee gedaan.
Volg je het nog? Maar boefuckinghoehoe, zij werd geprovoveerd
Volg je het nog? Maar boefuckinghoehoe, zij werd geprovoveerd
donderdag 9 september 2010 om 10:22
donderdag 9 september 2010 om 10:24