Good Luck!
woensdag 8 september 2010 om 21:19
woensdag 8 september 2010 om 21:20
woensdag 8 september 2010 om 21:24
quote:Maleficent schreef op 08 september 2010 @ 21:22:
[...]
Ja, morgen bloed prikken en over 2 weken de nekplooimeting.
Spannend!
Ik kreeg van de verloskundige deze link om eens door te lezen vóór de intake. www.prenatalescreening.nl Inclusief heuse kieswijzer!
[...]
Ja, morgen bloed prikken en over 2 weken de nekplooimeting.
Spannend!
Ik kreeg van de verloskundige deze link om eens door te lezen vóór de intake. www.prenatalescreening.nl Inclusief heuse kieswijzer!
woensdag 8 september 2010 om 21:24
quote:Star schreef op 08 september 2010 @ 21:21:
[...]
Dat is wel een spannende dan inderdaad. Uitslag is vrij snel toch?Over 3 weken. Ik vind het wel moeilijk hoor. Met Mr J zijn ziekte en daarop onderzoeken kunnen we verder niks, maar het gaat mij om het vroeg ontdekken van Down etc. Klinkt allemaal een beetje onaardig en berekenend, maar ja, ik heb mijn leeftijd iets meer tegen.
[...]
Dat is wel een spannende dan inderdaad. Uitslag is vrij snel toch?Over 3 weken. Ik vind het wel moeilijk hoor. Met Mr J zijn ziekte en daarop onderzoeken kunnen we verder niks, maar het gaat mij om het vroeg ontdekken van Down etc. Klinkt allemaal een beetje onaardig en berekenend, maar ja, ik heb mijn leeftijd iets meer tegen.
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 8 september 2010 om 21:31
Nou, ik stond er met Mr J wat meer blanco in, toen had ik meer zoiets van; kindje is welkom zoals het is. Nu heb ik meer zoiets van; nog een kindje wat veel zorg nodig heeft, dan wordt het wel erg zwaar. Maar ik vind het al heel moeilijk om dit zo te schrijven hoor. Bovendien weet ik ook wel, dat er nog zoveel mis kan gaan, behalve Down, wat gewoon niet ontdekt kan worden. Dus een kind willen, dat brengt sowieso risico's met zich mee.
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 8 september 2010 om 21:36
Ik dat je er bij een eerste altijd wat onbevangener instaat. Bij een tweede (of derde, vierder...) zwangerschap weet je gewoon wat het inhoudt om een kind te hebben. Ken je de angsten en maak je wellicht andere afwegingen. Jullie Mr J is natuurlijk zo'n afweging en dat is helemaal niet raar, toch? Je mag toch wel een gezond kindje willen, al krijg je geen garanties.
woensdag 8 september 2010 om 22:04
Zo zeg. 10 (!!!) pagina's bijlezen. Jullie hebben goed je best gedaan!
Mal: balen van de aanvallen...
Kess: gefeliciteerd! Leuk!
Juud: feestje? Pfff nee moet er echt nog niet aan denken en ik ga er ook geen groot iets van maken. Wel feestje met 5 kindjes idd, en dan iets leuks knutselen, hutten bouwen binnen of spelletjes of zo. Prima.
Hel: ah sneu voor Maatje zeg!
Verse baby van vriendin was echt erg leuk, heel lief poppetje!
Mal: balen van de aanvallen...
Kess: gefeliciteerd! Leuk!
Juud: feestje? Pfff nee moet er echt nog niet aan denken en ik ga er ook geen groot iets van maken. Wel feestje met 5 kindjes idd, en dan iets leuks knutselen, hutten bouwen binnen of spelletjes of zo. Prima.
Hel: ah sneu voor Maatje zeg!
Verse baby van vriendin was echt erg leuk, heel lief poppetje!