Las Barettas Naranjas!

20-06-2010 15:09 2501 berichten

Copyright: Elessie
anoniem_64ef814a18d67 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 22:14
Reden: dat zomerhoedje hebben we écht niet meer nodig
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hier straks ook weer tandarts Sok, oudste heeft weer kiespijn. Blegh. Kunnen we samen balen.

Ben wel benieuwd naar Esmees ei, zeg, komt toch regelmatig voorbij

Verder onverwachts druk, want collega met burnout (privedingen, niet werk), dus even aan de slag.
Succes bij de tandarts, Sok en Nitrogen.

Door gespook van Limoen en Mandarijn vannacht hadden wij ons verslapen. Sinds de vakantie zijn ze nog steeds een beetje van de leg als ze alleen moeten gaan slapen, en alleen wakker worden s nachts. Het licht moet steeds aan, en ze zien en horen allerlei spoken en monsters.

Gelukkig had ik toch al besloten niet te gaan werken, en hoefde ik alleen Limoen maar op te haasten voor school. Mandarijn kon ik daarna op mijn gemakje bij gastouder afleveren. Voelde me wel een beetje rot dat ik thuis ben en hem toch wegbreng. Hij heeft best wel moeite met wennen, hij wil steeds niet, en gastouder bleek ook al niet helemaal lekker te zijn, dus toen voelde ik me nog rotter. Maar goed, ik hoor het wel als het allemaal niet gaat, ik vond dat ik mijn ochtendje alleen ook wel verdiend heb. Vanmiddag moet ik naar de gyn dus dan wil ik Mandarijn sowieso niet mee. Het leek me voor de duidelijkheid en het wennen beter als ie toch de hele dag gaat (probeer ik mezelf voor te houden).

Kan me voorstellen dat je sufgeluld bent Pammie, zijn ook allebei nare verhalen.
nou, succes dan maar, Nitro; ik hoef alleen Slof te entertainen bij de atndarts, jij moet troosten. das erger.
laatste bericht had ik eerder willen plaatsen.

anyway: Citro, doe dat schuldgevoel eens uit! Ik kan me echt heel goed voorstellen dat je je zo voelt, maar je hebt alle gelijk van de wereld dat je hem nu wel wegbrengt. Zeker ook voor die duidelijkheid en dat jij zin in/behoefte aan rust hebt, is niet meer dan logisch en een mooie bijkomstigheid dat het kan.

succes bij de gyn

anyway: tandarts ging goed; moest even gepast en gemeten worden. Duis noodbrug eruit gewrikt (auw), passen,, nieuwe noodbrug maken, hoop gedoe en neiuwe erin. Joepie. Slof gedroeg zich uiterst voorbeeldig; kletste heel schattig tegen zichzelf en zat lekker te spelen. is sws vandaag een dotje
Het valt mee met de koffiebehoefte. Toen ik eenmaal in bed lag hoorde ik Mini heel zachtjes huilen, had ze een nachtmerrie gehad. Arm ding. Ze kwam bij mij slapen en toen hebben we nog heel knus fluisterend liggen kletsen. Ik vertelde haar dat ik het zo lief vond zoals ze vorige week met neef omging bij de film, fluistert ze terug: 'Mama, dat was niet waar dat ik meer dingen eng vond, maar dan voelt hij zich beter'.

Ik zou een halve dag werken maar ging pas om 2 uur weg, ik ben nog niet zo lang thuis en moet zo de kinderen al weer halen. Ik moet even leren een halve dag te werken geloof ik. Maar goed, ik werk er 4 dagen en had vanmorgen na mijn vrije dag 34 mails in mijn inbox. 34! Ik werk er net

Citro, schuldgevoel uit inderdaad en bijtanken. Met hem thuis houden doe je jezelf geen plezier en hem ook niet want wennen wordt dan alleen maar lastiger. Als gastouder echt ziek was geweest had ze moeten afbellen, heeft ze niet gedaan, dan valt het vast mee.

Ik ga kijken of ik komend half uur nog een beetje nuttig kan zijn (of niet).
Niet dus. Tenzij Oprah kijken en een late lunch nuttig zijn
Ik heb één kind en andere kind wordt straks thuisgebracht, wat een luxe.

De juf zei vanmorgen trouwens nogal tussen neus en lippen door dat ze Mannie mee laat draaien met groep 2. Soort van trialperiode tot aan de kerstvakantie. Ik vind het best, ben benieuwd.
Citro, Pluis gaat al sinds half juni drie dagen naar het KDV terwijl ik gewoon thuis ben, dus met 1 dagje ben je zo ontaard nog niet.

Lekker weertje vandaag om verlof te hebben!

Over tandartsen gesproken: vanad welke leeftijd moeten kinderen eigenlijk naar de tandarts?
Spannend voor Mannie!

Enne tandartsbezoek klinkt toch nog wel vrij heftig Sokje. Wel knap dat Slof zich zo goed kon vermaken.

Nitrogen, hoe was jouw tandartsbezoek? Had oudste nog een gaatje?

HIer ook net terug van de tandarts. Ot en Sien waren voorbeeldig (en afgezien van het feit dat beiden ernstig tandenknarsen waren hun controles helemaal goed), maar Maby was weer een ware ramp. Kind is momenteel echt een dramaatje in het klein. Pas werd A-man dus ook al uit het werk gebeld omdat ze niet met de oppas mee wou en niemand haar dus in het fietszitje kreeg. Uiteindelijk moest A-man haar met grof geweld meenemen. En bij de tandarts was het dus ook weer raak. Kind was een half uur lang onaanspreekbaar...
Lekker weer? wij zijn zeiknat geregend net!

Miffy, ik kom zaterdag en zondag langs jouw woonplaats. Als het uitkomt kan ik wel even snel de kolf komen afgeven. En popje Sien is binnen: ze was er blij mee.
Spannend trouwens: Sien en haar 3 vriendinnen gaan morgen voor het eerst alleen naar school lopen. Welllicht dat buurvrouw hen nog 1 keer stiekem nafietst om te zien of ze op tijd zijn.

Poeh, weer een fase in het zelfstandig worden: mijn -nog net 5-jarige- alleen 1 km naar school wandelen (fietsen mogen ze hier het eerste jaar nog niet).
Tandarts is toch vanaf 3 bietje kijken en vanaf 4 echt? Maar ik zou hem gewoon meenemen bij ieder bezoek zodat hij kan wennen.

Spannend Ank, alleen naar school. Wat worden ze dan groot.

Ik ga voetballen met Mannie maar ik ben nogal aan het instorten. Mannie trouwens ook, hij ging net heel zielig huilen dat hij zo moe was. Eten is gelukkig al klaar.
Ik ben helemaal afgedraaid. Nu officieel. Maar nu hebben Pammen en ik ineens een soort van spoedafspraak en moeten we vanavond nog weg (niet ernstig, zal het zo ff snel in de ak zetten). Moet ik me weer uit mijn joggingbroek hijsen, beetje jammer
Bij de gyn was alles goed gelukkig. Ze heeft wat bloedvaatjes dichtgebrand en hopelijk dat daarmee de klachten opgelost zijn. Wat wel naar was, ik voelde me na de verdoving heel naar, kreeg hartkloppingen ervan, ik wist niet waar het van kwam dus ik schrok ervan. Gyn legde gelukkig meteen uit dat het van de verdoving kon komen.

Ik moet Limoen ook mee gaan nemen naar de tandarts. Heb ik tot nu toe pas 1x gedaan, met 2 jaar ofzo, het komt steeds niet uit omdat het in werkstad is en ik met OV ga, en meteen door naar het werk, maar volgende keer toch de auto maar nemen en haar meenemen dan.

Spannend Anky, Sien alleen naar school. Zou het hier ook wel durven, maar wij wonen dan ook praktisch naast de school en ze hoeft geen weg over.
Pamman loopt er ongeveer zo bij: Ik ongeveer zo

Het was GE-WEL-DIG!
da;s mooi Pammie!

(eindelijk de goede smiley gevonden, na 2 pogingen)
quote:Pammie schreef op 09 september 2010 @ 21:18:

Pamman loopt er ongeveer zo bij: [afbeelding] Ik ongeveer zo [afbeelding]

Het was GE-WEL-DIG!wat leuk leuk leuk Pammie. Echt super.
Ik heb net wat in de ak gezet. Dit is het gewoon echt.
Gelukkig, Citro!

Lekker dagje gehad met Nino. Hij lacht wat af en kraait heel gezellig. Sinds een week heeft hij echt beduidend minder last van krampjes, en dus veel meer energie om vrolijk te zijn als hij wakker is. Er fijn.

Dag-nacht ritme heeft hij trouwens wel een beetje: niet dat hij 's nachts minder vaak drinkt, maar hij gaat meestal (niet altijd, dus dit hoeft niet in t wit ) redelijk soepel weer slapen.

Ik ben pas bij de tandarts geweest. Misschien dat Man binnenkort maar eens met Pluis naar de tandarts moet, want die is al lang niet geweest.

Alleen naar school, Anky? Wat wordt ze al groot!

Ik mail je even over dit weekend.
Spannend, Pammie!
Spannend, PAmmie! hopenlijk gaat het lukken.
Wat fijn voor Nino Miffy, dat ie minder krampjes heeft!
Ahhh, wat goed Pammie! Ik ben nu ook supernieuwsgierig .

Miffy, wat slapen betreft: ik sprak vandaag nog even de buurvrouw (van een paar huizen verder). Dochter is 4 maanden en slaapt sinds een paar weken(!) van 17.30 uur tot 7.30 uur(!!). Ik stond met mijn mond vol tanden: zo kan het dus ook .

En citronella, fijn dat alles goed was bij de gyn. Nou, je hebt je medisch rondje wel weer gehad vandaag.

Ik ga zo maar eens naar bed. Ik ben best wel moe eigenlijk en dit weekeinde weer de hort op. Wel leuk de hort op, want ik ga met de kinderen logeren bij mijn moeder, waar zaterdagavond een heel leuk evenement is. A-man kan helaas niet mee, maar mijn zusje komt ook en mijn moeder verheugt zich er ook enorm op.
Haha, ik word gewoon plaatsvervangend hyperig van de postings van Pammie.
We weten al precies hoe we het gaan doen haha. Dan moet het wel goed zijn

Wat heerlijk dat Nino minder last heeft Mif. Die krampjes zijn zo vreselijk zielig.

Ik ga ook naar bed, ben nu wel een stuk minder vermoeid maar ik heb toch nog steeds iets in te halen.

Dag meisjes, en lief dat jullie ook zo enthousiast zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven