Eten in het openbaar... brr...

09-09-2010 18:14 145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nu in de trein met tegenover mij een vrouw die zeer luidruchtig een peer eet. Inclusief hard geschraap, luid gesmak en ranzig geslurp. Zoo goor! Ogenschijnlijk stoort niemand zich er verder aan en ik moet mezelf ook dwingen om te blijven zitten omdat mijn irritatiesensor wellicht wat overgevoelig is. Maar jemig, wat heb ik een hekel aan luid in het openbaar etende mensen. Doe het zelf nooit, juist omdat ik het zo vies vind.

Dit topic heeft verder totaal geen doel. Mevrouw kluift vrolijk verder en ik heb wat afleiding. Per ongeluk keek ik haar net aan. Zat ze met haar tong te spelen met een schil die zichtbaar tussen haar tanden zat. Brr...
owwwwww moordneigingen!!!

Mal, kom er maar in!
Je verveelt je in ieder geval niet onderweg
Richting mij? *kruipt in schulp*

Ik verveel me liever dan dit, jaks. Jullie zijn ff mijn afleiding
*ril* yep, herkenbaar!
Dat is net zo goor als iemand die zijn neussnuit.

En ok ik hou al op met eten!
Meid, ik heb dezelfde irritatiesensor als jij. Ik vind het ook echt ranzig, en ik vind het echt vervelend dat je tegenover zo'n viezerd zit. Hopelijk ben je snel op je bestemming. En bedenk: een zak burgerking zou ook nog enorm ruiken (naast het ranzige geluid), dat wordt je tenminste bespaard..... Succes!!
Nee! Richting die kut met die peer! Wat een ongelooflijke hekel aan geluiden van eten......
Ik kan daar zeer geboeid naar kijken

Maar ik werk dan ook in de gehandicaptenzorg, dan ben je wel wat gewend hahahaha
Laatst zat ik in de trein en zat er iemand tegenover mij patat te eten (wat je dus ook ruitkt) en die zat te Smakken....(euwl) Ik heb het een tijdje vol kunnen houden. Totdat ik gewoon vroeg of ze met haar mond dicht zou kunnen eten...Dit heeft ze toen netjes gedaan haha:P

Maar ik vond het nog steeds heeeeel erg vies.
Herkenbaar!!! Nog irritanter vind ik mensen die in de trein heel voorzichtig en daardoor tergent langzaam chips eten..... Dan hoor je alles zo voorzichtig langzaam kraken. jezus, als je dan toch perse chips wil eten doe het dan in godsnaam normaal en snel!
Hahaha, letterlijk kut met peren. Ben zelf dol op appels maar durf ze niet in het openbaar te eten.

Ondertussen ben ik toch maar weggelopen. Ze toverde ook nog een wortel tevoorschijn. Ben dr gelukkig bijna maar jee wat word ik agressief van zulke mensen.
Het ligt er aan wat. Patat in de trein is goor, appels kan ik helemaal niet tegen, vis kan ik niet naar kijken, maar iemand die gewoon beschaafd een bruine boterham met kaas zit te eten, kan ik wel aan
Ze snackt in ieder geval gezond
Of kauwgom smakken.... BRRRR
hahahaha we zijn allemaal hypersensitief wat vreetgeluiden betreft

Chips kan ik niet handelen, nooit

Appels ook niet, als mijn kinderen een appel eten loop ik er bij weg omdat ik ze niet dezelfde kronkel wil aanpraten als ik heb
quote:SeptemberGirl schreef op 09 september 2010 @ 18:15:

En bedenk: een zak burgerking zou ook nog enorm ruiken (naast het ranzige geluid), dat wordt je tenminste bespaard..... Succes!!Peren ruiken ook ik lust geen peer en vindt het altijd behoorlijk stinken, zo'n weeiige lucht, bah
Ik vind eten in een openbare ruimte sowieso geen gezicht.
Ik wordt hysterische als mij collega op 2 meter afstand een harde appel eet. Dat "afhap"geluid irriteert mij enorm.
O gatverrrr! Of iemand die met grote handen een hele zak chips zit weg te eten tussen Utrecht en Rdam, vreselijk Dat doe ik dus echt nooooit zelf.
quote:Kipstra schreef op 09 september 2010 @ 18:16:

Ik kan daar zeer geboeid naar kijken

Maar ik werk dan ook in de gehandicaptenzorg, dan ben je wel wat gewend hahahaha

Laatst zat de persoon tegenover me in de trein een patatje speciaal (met curry en uien dus) weg te smakken. Ik weet niet wat ik erger vond: de allesoverheersende geur in de coupé of de onsmakelijke manier van eten!

Helaas was het heel druk in de trein, dus verhuizen naar een andere coupé was geen optie.
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Ohhh ja daar kan ik me ook heel erg aan irriteren, iemand die zo 'kraakt' met eten, zoals idd een appel of een peer of chips. Ahhh, ik moet wel in een hele goede bui zijn wil ik me daar niet aan storen
menen jullie het nou werkelijk, dat jullie je ergeren aan mensen die eten in het openbaar???
quote:Bella1 schreef op 09 september 2010 @ 18:44:

menen jullie het nou werkelijk, dat jullie je ergeren aan mensen die eten in het openbaar???Wel als het herrie maakt/stinkt/smakt/er niet uit ziet.
Met eten in het openbaar is opzich niets mis mee, vind ik.

Mits je dat gewoon normaal en netjes doet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven