Eten in het openbaar... brr...
donderdag 9 september 2010 om 18:14
Ik zit nu in de trein met tegenover mij een vrouw die zeer luidruchtig een peer eet. Inclusief hard geschraap, luid gesmak en ranzig geslurp. Zoo goor! Ogenschijnlijk stoort niemand zich er verder aan en ik moet mezelf ook dwingen om te blijven zitten omdat mijn irritatiesensor wellicht wat overgevoelig is. Maar jemig, wat heb ik een hekel aan luid in het openbaar etende mensen. Doe het zelf nooit, juist omdat ik het zo vies vind.
Dit topic heeft verder totaal geen doel. Mevrouw kluift vrolijk verder en ik heb wat afleiding. Per ongeluk keek ik haar net aan. Zat ze met haar tong te spelen met een schil die zichtbaar tussen haar tanden zat. Brr...
Dit topic heeft verder totaal geen doel. Mevrouw kluift vrolijk verder en ik heb wat afleiding. Per ongeluk keek ik haar net aan. Zat ze met haar tong te spelen met een schil die zichtbaar tussen haar tanden zat. Brr...
donderdag 9 september 2010 om 18:15
Meid, ik heb dezelfde irritatiesensor als jij. Ik vind het ook echt ranzig, en ik vind het echt vervelend dat je tegenover zo'n viezerd zit. Hopelijk ben je snel op je bestemming. En bedenk: een zak burgerking zou ook nog enorm ruiken (naast het ranzige geluid), dat wordt je tenminste bespaard..... Succes!!
donderdag 9 september 2010 om 18:19
Laatst zat ik in de trein en zat er iemand tegenover mij patat te eten (wat je dus ook ruitkt) en die zat te Smakken....(euwl) Ik heb het een tijdje vol kunnen houden. Totdat ik gewoon vroeg of ze met haar mond dicht zou kunnen eten...Dit heeft ze toen netjes gedaan haha:P
Maar ik vond het nog steeds heeeeel erg vies.
Maar ik vond het nog steeds heeeeel erg vies.
donderdag 9 september 2010 om 18:21
donderdag 9 september 2010 om 18:22
donderdag 9 september 2010 om 18:29
donderdag 9 september 2010 om 18:40
quote:Kipstra schreef op 09 september 2010 @ 18:16:
Ik kan daar zeer geboeid naar kijken
Maar ik werk dan ook in de gehandicaptenzorg, dan ben je wel wat gewend hahahaha
Laatst zat de persoon tegenover me in de trein een patatje speciaal (met curry en uien dus) weg te smakken. Ik weet niet wat ik erger vond: de allesoverheersende geur in de coupé of de onsmakelijke manier van eten!
Helaas was het heel druk in de trein, dus verhuizen naar een andere coupé was geen optie.
Ik kan daar zeer geboeid naar kijken
Maar ik werk dan ook in de gehandicaptenzorg, dan ben je wel wat gewend hahahaha
Laatst zat de persoon tegenover me in de trein een patatje speciaal (met curry en uien dus) weg te smakken. Ik weet niet wat ik erger vond: de allesoverheersende geur in de coupé of de onsmakelijke manier van eten!
Helaas was het heel druk in de trein, dus verhuizen naar een andere coupé was geen optie.
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.