Doorgeefvraag 501

19-08-2010 20:03 3007 berichten
En wederom een nieuw deel van de doorgeefvraag.

Het is bekend hoe het werkt, je geeft antwoord op een vraag en gelijk stel je een nieuwe vraag!

Eerste vraag, Welke kleur wc heb jij?
Alle reacties Link kopieren
Een oude vieze man en mijn baas

Wie wel??
Doe dan Aiki_74 maar. Met een eerbare vechtsporter kun je je in donkere steegjes vast wel heel geilig veilig voelen.

Al seks gehad vanmorgen?
Voelt zich gevleid maar is vanmorgen nog niet in een donker steegje geweest

Ochtendsex of avondsex?
Gisteravond: check

Vanmorgen: check

Aiki: allebei dan maar

Ochtendseks = knuffelseks?
Wel als ik net wakker ben ja

Lunchsex = vluggertje?
Ligt er aan hoeveel tijd je hebt.

Kun je opgewonden raken van een tongzoen?
yep, da's een van mijn grootste hobbies :-)

wat gaat er door je heen als je voor het eerst iemands tong tegen de jouwe voelt?
Ik heb daarmee niet zoveel ervaring dat ik zou kunnen vertellen hoe de eerste zoen met een "ander" zou voelen.

Of bedoel je de eerste kus "ever"?
Aiki SENSATIE

Nadah kweetniet

Wel eens een slechte zoener tegen gekomen?
A dirty mind is a joy forever
Wat is slecht... meestal is het zo dat er na een korte "gewenningsperiode" het zoenen vanzelf beter word.

Iedereen zoent op zijn of haar eigen manier maar een echt slechte zoenster.... hmmm... nee, dat niet echt tegen gekomen.

Wat ik wel minder vond was die paar keer daten met een leuke blondine die het wel lekker vond om het tongzoenen "buitenmonds" te doen.

Leuk voor even, of als variatie op het zoenen maar niet continu... en dat was bij haar dus wel continu.

Ben me maar (nog) meer gaan richten op het verwennen van de rest van haar lijf met mijn tong. Dus ja, dat was wel de slechtste, haha... heb "ze" ook heel anders meegemaakt...

Bij de eerste de beste date met een andere dame die 15 jaar ouder dan mij was, werd ik zonder pardon meteen door de deuropening naar binnen gesleurd en kreeg ik meteen haar tong naar binnen gedrukt, en niet even snel, nee lang en diep, maar dat was niet slecht, integendeel.. Zoenen met haar was zo intens, dat ik er letterlijk en figuurlijk spierpijn van kreeg in mijn tong... brengt me meteen bij de volgende vraag:

Voel je goede sex de dag erna nog?
Yeah en met een beetje mazzel de dag erna ook nog.

Ben jij een teaser?
ja vind het super gaaf om tedoen.

wel eens naast iemand wakker geworden en dacht o mijn god wat een slechte keus ?
Absoluut! Heb toen maar vriendelijk en beleefd geprobeerd die bewuste dame het huis uit te bonjouren onder het motto dat ik zelf nog een afspraak had die dag....

Wat is jouw slechtste smoes als het gaat om het "dumpen" van je date?
Ik ben niet zo van de slechte smoezen.

Wanneer kleur je rood van schaamte?
Helaas zijn die momenten moeilijk te voorspellen, gelukkig zijn ze zeldzaam.

Wanneer heb je voor het laatst zo'n rooie boei gekregen?
Gisteren nog om een opdracht die ik kreeg

Waar heb je meer spijt van?

Van de dingen die je hebt gedaan?

Of van de dingen die je niet hebt gedaan?
Geen smoes hier. Open en eerlijk. Wellicht komen we elkaar nog tegen, je hoeft me niet te bellen. Niet dat dit vaak voorgekomen is. Gelukkig had ik juist daarvoor de regel ingesteld om one night stands altijd bij de dame te beleven. Kun je in ieder geval weg wanneer jij dat wenst.

One night stand: Thuis of uit?
@ds

dingen die ik NIET gedaan heb.
Toen uitkwam dat ik was vreemdgegaan.

Ken je iemand die vreemdgaat?
quote:DolceStrega schreef op 10 september 2010 @ 12:16:

Gisteren nog om een opdracht die ik kreeg

yep, je prikkelt mijn nieuwsgierige kant nu ;)
Maakt mij niet zoveel uit, maar de meeste one night stands vonden thuis plaats... maar in het kader van weg kunnen is het idd handiger dat bij de ander te doen... ben daar wel mee op de koffie gekomen, omdat de dame in kwestie mij niet had verteld dat zij een man had, en die stond plots voor de deur...

Ben jij wel eens betrapt tijdens de daad?
quote:Donzje schreef op 10 september 2010 @ 12:17:

Geen smoes hier. Open en eerlijk. Wellicht komen we elkaar nog tegen, je hoeft me niet te bellen. Niet dat dit vaak voorgekomen is. Gelukkig had ik juist daarvoor de regel ingesteld om one night stands altijd bij de dame te beleven. Kun je in ieder geval weg wanneer jij dat wenst.

Donsje, het zal vast aan mij liggen maar ik heb geen flauw benul waar je het nu over hebt...
Lies ja diverse mensen

Oralis Ja haha, was erg lachwekkend

Seks in de auto spannend?
quote:aiki_74 schreef op 10 september 2010 @ 12:20:

[...]

Donsje, het zal vast aan mij liggen maar ik heb geen flauw benul waar je het nu over hebt...

Ligt niet aan jou, ik werd weer eens onderbroken, en miste daardoor een aantal berichten. Ik reageerde op de vraag: Wat is jouw slechtste smoes als het gaat om het "dumpen" van je date?

Excuus
@DolceStrega: ik heb mijn kleren nog nooit zo snel aangetrokken en ik wist niet dat ik de 100 meter in 10 seconden kon rennen Damnn... en toen wou mevrouw ook nog vrolijk een andere keer weer afspreken...

Sex in de auto kan spannend zijn, gezien worden is sowieso wel spannend...

Liever zien of gezien worden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven