The never ending question nr 80!
vrijdag 10 september 2010 om 13:11
Naar alle verjaardagen van de kinderen van vrienden van ons. Wij hebben best een grote vriendengroep, waar veel kindjes geboren worden. De verjaardag van onze dochter vieren wij met onze gezinnen en niet met onze vriendengroep. Maar de voetbalvrienden van vriend nodigen ons dus wel steeds uit als hun kinderen jarig zijn. Lief bedoeld, maar daar heb ik eigenlijk niet zo'n trek in. Wel de kinderen van mijn beste vriendinnen.
Heb jij vaak "maximum bereikt" als je wil pinnen?
Heb jij vaak "maximum bereikt" als je wil pinnen?
vrijdag 10 september 2010 om 13:50
Echte hardcore, hardstyle en trance kan ik op z'n tijd nog wel warderen maar hardcore vind ik echt verschrikkelijk! En onlangs had ik op een feestje een gesprek met een jongen die helemaal into de Pirate Metal was, ik heb het samen met een vriendin even opgezocht op Youtube.. en het was echt hilarisch!!
Wat is jouw kledingstijl?
Wat is jouw kledingstijl?
vrijdag 10 september 2010 om 14:40
vrijdag 10 september 2010 om 21:34
zaterdag 11 september 2010 om 18:03
Dat ligt eraan. Als een lief jochie van een jaar of 4 uiterst beleefd om een stukje worst vraagt, heb ik daar geen problemen mee. Dan vind ik dat zelfs aandoenlijk. Als een superverwend k*tkind een stukje worst eist en er niet eens voor bedankt, is dat uiteraard weer een ander verhaal.
Met wie zou je wel eens een beschuitje willen eten?
Met wie zou je wel eens een beschuitje willen eten?
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
zaterdag 11 september 2010 om 23:38
Ja, op de Kamasutra beurs. Ging daar met 2 vriendinnen heen en had nooit verwacht dat het "zo heftig" was. Dacht eerder aan allerlei kraampjes met sexartikelen enzo, maar er bleek volop show en "interactie" te zijn. Daar meerdere masturberende mannen gezien. Heb er een paar dagen van bij moeten komen
Gebruik jij altijd vaste merken (shampoo, wasmiddel, etc) of koop je wat in de aanbieding is?
Gebruik jij altijd vaste merken (shampoo, wasmiddel, etc) of koop je wat in de aanbieding is?
zaterdag 11 september 2010 om 23:54
Ja, vwb de meeste spullen wel. Shampoo, douchegel, wasmiddel ed het liefst van een vast merk. Totdat het niet meer zo goed bevalt, en ik ergens hoor dat iets anders heel goed bevalt, dan probeer ik dat nog wel eens uit.
Doe jij je boodschappen in een kratje of grote boodschappentas, of in een kartonnen doosje uit de dozenbak bij de supermarkt?
Doe jij je boodschappen in een kratje of grote boodschappentas, of in een kartonnen doosje uit de dozenbak bij de supermarkt?