Good Luck!

29-08-2010 20:35 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Robin, Naatie, Naatieman en Tobias

Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 09 september 2010 @ 15:03:

Dat is mooi snel Mamax, wordt je dan al meteen geopereerd?

Nee, alg. chirurg wil eerst zelf kijken en misschien nog een scan maken. Daarna zal ik wel opgeroepen worden.

Ris, gefeliciteerd! Leuk hoor!
Mamax even gemist maar is dat voor dat bultje op je rug?
quote:amalia schreef op 09 september 2010 @ 21:49:

OMG mijn oudste is verliefd!!! Niet normaal. Hij had gisteren al een tekening met hartjes van haar gekregen. Vandaag na school speelden ze nog even op het plein. Ze hadden koosnaampjes voor elkaar, en speelden verstoppertje. Iedere keer als ze elkaar gevonden hadden gingen ze knuffelen. En toen ze later naar het klimrek gingen liepen ze daar hand in hand op een drafje heen. Na 20 min zei ik dat we weggingen, ze gaven elkaar een knuffel en een kusje op de wang

Oh help....

Probleem: de moeders liggen elkaar niet zo haha. Nouja,moeten we maar over heen stappen he, anders wordt het zo'n Romeo en Juliet verhaal.

Ah, wat lief!

Een troost, ik had vroeger ook zo'n vriendje op de kleuterschool en die zie ik nu nooit meer

Goed motto hè, eerlijk gejat
quote:amalia schreef op 10 september 2010 @ 15:59:

Mamax even gemist maar is dat voor dat bultje op je rug?

Bultje , met 9 cm is het al een aardige bochel aan het worden Maar daar is het voor ja.

Enka, niet leuk dat het met kat zo slecht gaat...

Naatie, gefeliciteerd met R!
Is er weer een rel die ik mis waar jullie allemaal zitten?

Oei mamax, dat groeit dus. Raar...
Star, die riverdance die ze bij Holland's got talent doen, is dat wat je voor Ceetje voor ogen hebt? Echt wel lachen. Doe jij dan ook

Mee, net als op tv?
Hallooo ooo ooo

Wat een echo hier zo alleen
Ach wat zielig voor Martijn krabbe, weer alleen.

En dat korte haar van Leontine B is geen pan

Pompidom ik verveel me alleen hier
Nou Amaal, dat was gezellig hiero he? Sorry, ik was met vriendin uit eten. Het was gezellig!

Robin, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag mannetje! Vandaag feestje? Veel plezier en moooooooie cadeau's gewenst!

Kokos, je handen nog steeds vol aan het kleine mannetje dus?

Ris gefeliciteerd! En fijn dat het wel aardig gaat met je schoonmoeder.

Zo, iedereen lekker geslapen?

Eetje niet ziek geworden Star? Morgen groot feest?

Nog leuke plannen voor morgen iemand?
Had ik al verteld dat Jeetje na herfstvakantie definitief over gaat naar groep 2? Ik had deze week gesprek met juf en die liet werkbladen van 2 zien die ze nu doet: foutloos gewoon.... Ik was wel trots op mokkeltje heur!
Enka, wat jammer dat de poes nu toch echt weg lijkt te glijden
Gezellige drukte wel weer hier .

Jullie kinderen allemaal wel lekker aan het slapen zeker?
Wow wat goed Suze van mokkeltje, knapperd!
Goedemorgen!
Zo, onze grote vriendin heeft een ban wegens trollen...

Ben ik weer nieuwsgierig welk topic natuurlijk
Ze had een half jaar moeten krijgen. Volgens een mail van N van mei,.
quote:Suze02 schreef op 11 september 2010 @ 08:18:

Had ik al verteld dat Jeetje na herfstvakantie definitief over gaat naar groep 2? Ik had deze week gesprek met juf en die liet werkbladen van 2 zien die ze nu doet: foutloos gewoon.... Ik was wel trots op mokkeltje heur! Knappe griet!
Nou mokkeltje sliep best aardig en snot lijkt minder, fijn!

Morgen feest, moeders is al druk bezig met de taart

Lag ik me van de week in bed af te vragen (ja echt ), hoe slaapt Jeetje eigenlijk nu? Krijg je die er een beetje op tijd in tegenwoordig?
Goedemorgen!

Hier vast voorbereidingen voor de bruiloft. Heb nog even een jasje gekocht voor over mijn cocktailjurk, want misschien toch een beetje koud vanavond in het tuinfeest, en ik ben echt snipperdesnipverkouden.

Suus, wat gaaf dat Jeetje al overgaat, knap hoor!

Ik ben ook wel benieuwd waar dat trollen gebeurt is, opgeteld in het nieuwe systeem zou het een half-jaarsban moeten zijn. (48 uur en 2 weken heeft ze al gehad).

Star, gelukkig knapt Eetje al een beetje op

Kokos, hopelijk snel weer een berichtje!
Straks komen zus en neefje, die blijven hier slapen bij Mr J, wij slapen in een hotel vlakbij de bruiloft, het is best een eindje rijden.
quote:Star schreef op 11 september 2010 @ 09:30:

Lag ik me van de week in bed af te vragen (ja echt ), hoe slaapt Jeetje eigenlijk nu? Krijg je die er een beetje op tijd in tegenwoordig?

Goehoed! Zo 20:00 uur in bed (ouderlijke sponde, dat wel ) en dan mikken we haar in eigen bed als wij gaan slapen en dan is ze half 8, 8 uur weer wakker.

Ik ben niet ontevreden

Jongste vannacht wel weer gesnackt. Ik was te moe om haar te laten jammeren dus das weer jammer
quote:Maleficent schreef op 11 september 2010 @ 10:11:

Straks komen zus en neefje, die blijven hier slapen bij Mr J, wij slapen in een hotel vlakbij de bruiloft, het is best een eindje rijden.Wat heerlijk een avond uit met hotel voor jullie! Geniet er van meis!

Straks komen zus en neefje, die blijven hier slapen bij Mr J, wij slapen in een hotel vlakbij de bruiloft, het is best een eindje rijden.Wat heerlijk een avond uit met hotel voor jullie! Geniet er van meis!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven