Moderator Overig

12-08-2010 14:57 764 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Dit topic is voor al je modereervragen, -verzoekjes en -opmerkingen. Wanneer je een vraag hebt die anderen niet hoeven te zien kun je gebruik maken van de meldknop (het toverstafje, rechtsboven een bericht). Mailen kan ook; vivaengel6@googlemail.com

Zijn er op- of aanmerkingen over het Vivaforum-beleid, dan horen die niet hier maar kun je die vraag voorleggen aan Naomi op het topic "Vragen aan Vivamod".

Off-topic berichten en vragen over genomen beslissingen zijn toegestaan, mits het een beetje binnen de perken blijft. De Angels hebben het recht om aan te geven wanneer de discussie een eind moet krijgen. Het niet opvolgen van die aanwijzing kan maatregelen conform het banbeleid betekenen.

Vriendelijke groet,

Angel 6
Oke.
Ik vroeg mij af, (puur nieuwsgierigheid hoor) waarom hebben sommige forumers geen loepje?

Misschien staat het allang ergens en heb ik daar over heen gelezen, dan alvast sorry voor de overbodige vraag.
Bubbelwijn dat zijn de forummers die op nonactief staan. Althans dat is de enige reden die ik ken.
Stem op dit filmpje! is verwijderd. Er staat er al eentje op het prikbord en dat lijkt me wel voldoende.
De vragen die beantwoordt worden door forummers die hier al langer forummen dan ik, zal ik verder laten rusten .
Ikbenik... wat houdt dat dan in? Ben je dan te lang niet actief geweest ofzo? ( voel mij een beetje blond nu)
@ bubbelwijn: dat is op eigen verzoek gedaan, ivm herkenning. Als je op nonactief staat kun je ook niet meer posten.
Ok, duidelijk. Dank jullie wel. (nieuwsgierigheid is bevredigd)
Hai Angel, zou je 'er kan nog meer bij, deel 13' willen sluiten? We gaan verder op nr. 14..

Dank je wel!
Winterpret: Mijn koude handen onder jouw warme trui
ik denk dat dit op het prikbord thuishoort Wintermuts in "Gezocht: co-ouders"
Deel 13 is dicht en Gezocht: co-ouders is verhuisd naar het prikbord-gevraagd.
Ik eet wc-papier is verplaatst naar eten Thuis en Film: 'Kom niet aan mijn kinderen' naar Entertainment.
hoi angel 6,

3000-64 mag op slot. Dank je wel!
Ik lees net dat Vivamp een ban heeft van 2 weken. Moet dat gezien de bangeschiedenis geen half jaar zijn?
Angel 4, is die trollnick van Vivamp dan wel aangemeld? Anders mag het niet. Anderen hebben zonder het aan te melden bij een angel daar ook een ban voor gehad hoor.

Dus daar hoef je niet voor te dubbelnicken om fout te zitten met een trollnick.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
3000-64 is dicht.

Kitten gevonden, hulp nodig! is verplaatst naar Thuis.
Hoi zes,

Dit topic mag dicht, deel XII is een feit!

Dank je wel!
Engel, mijn email mag gegeven worden aan DGS en Sgaapie. Dit nav het topic van EV 'En hoe staat het er nou mee'.
Hoe laat... is gesloten en de mailadressen zijn verstuurd.
Deze mag ook dicht Zes!

Dank je!

(Lief ben ik he Frizz!)
Dag Zes, Sorry, ik heb een Leven (soms) is vol, we hebben een nieuwe geopend. Wil jij een slotje erop doen? Dankje!
quote:Janna_ schreef op 13 september 2010 @ 22:32:

Deze mag ook dicht Zes!

Dank je!

(Lief ben ik he Frizz!)

Echt een schat ben je.
Weet ik toch!
Allemaal schatjes hier .
Kattenallergie is verplaatst naar Thuis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven