Ik ga kapot van de jeuk!!! Kan ik zelf nog wat doen?
zaterdag 11 september 2010 om 23:44
zaterdag 11 september 2010 om 23:51
Ik kreeg trouwens elke maand een schimmelinfectie.
Na de zwangerschappen (waarin ik geen last had) ging er een lampje branden.... de pil!
Heb nog verschillende pillen geprobeerd, maar elke maand een schimmelinfectie. Nu geen pil meer en geen last!
Omdat je zegt dat dit al de zoveelste keer is, misschien ligt t aan de pil?
Na de zwangerschappen (waarin ik geen last had) ging er een lampje branden.... de pil!
Heb nog verschillende pillen geprobeerd, maar elke maand een schimmelinfectie. Nu geen pil meer en geen last!
Omdat je zegt dat dit al de zoveelste keer is, misschien ligt t aan de pil?
zondag 12 september 2010 om 00:08
Ik heb geen yoghurt in huis, ook geen kwark en ook geen bad. Verdorie!
Misschien is die douche wel wat, het is in ieder geval het proberen waard!
Ik ben nog niet zolang geleden over gestapt op een andere pil, of zou het bij elke pil zo kunnen zijn. Verder doe ik alles 'volgens de regeltjes' baal er echt van. Ik heb er niet altijd evenveel last van, maar nu dus wel!
Dat washandje verlicht idd ook wel wat....
AAaaaaahhhhh......
Misschien is die douche wel wat, het is in ieder geval het proberen waard!
Ik ben nog niet zolang geleden over gestapt op een andere pil, of zou het bij elke pil zo kunnen zijn. Verder doe ik alles 'volgens de regeltjes' baal er echt van. Ik heb er niet altijd evenveel last van, maar nu dus wel!
Dat washandje verlicht idd ook wel wat....
AAaaaaahhhhh......
zondag 12 september 2010 om 00:16
zondag 12 september 2010 om 00:19
Ooe vervelend!
Heb er ook wel eens last van.
Een washandje met koud water helpt inderdaad, maar je blijft uren klooien met washandjes (weer koud maken, 5 min erop, weer koud maken) en dan blijf je er zo mee bezig en wordt je gek.
Ik neem dan vaak voor het slapen twee paracetamolletjes, dat verlicht de jeuk en je slaapt ook net ff beter.
Sterkte, troostje met de gedachte dat het morgen ws al beter gaat!
Heb er ook wel eens last van.
Een washandje met koud water helpt inderdaad, maar je blijft uren klooien met washandjes (weer koud maken, 5 min erop, weer koud maken) en dan blijf je er zo mee bezig en wordt je gek.
Ik neem dan vaak voor het slapen twee paracetamolletjes, dat verlicht de jeuk en je slaapt ook net ff beter.
Sterkte, troostje met de gedachte dat het morgen ws al beter gaat!
zondag 12 september 2010 om 00:49
Heb ik ook, en ben ook ongesteld
maandverband is een erger martelwerktuig voor vrouwen dan hakken!
Wat bij mij hielp is de douchekop van de slang schoeven, en met de dikke straal met lauw water spoelen als je hurkt.
Geen yoghurt gebruiken, dat werkt heel even en daarna is het een voedingsbron voor de schimmels en word t alleen maar erger!
Sterkte!

Wat bij mij hielp is de douchekop van de slang schoeven, en met de dikke straal met lauw water spoelen als je hurkt.
Geen yoghurt gebruiken, dat werkt heel even en daarna is het een voedingsbron voor de schimmels en word t alleen maar erger!
Sterkte!
zondag 12 september 2010 om 01:49
Bioclin multi-gyn actiegel!
Ik heb zelf een (korte) tijd last gehad van irritatie/ schimmelinfectie/ etc., en dit spul brengt echt verlichting! Bovendien ging het een nieuwe infectie tegen.
Volgens mijn huisarts ziet ze schimmelinfecties vaker bij pilgebruiksters, dan bij niet-pilgebruiksters. Als je er met je nieuwe pil meer last van hebt, zou ik zelf een andere pil (of zelfs een ander voorbehoedsmiddel) nemen...
Ik heb zelf een (korte) tijd last gehad van irritatie/ schimmelinfectie/ etc., en dit spul brengt echt verlichting! Bovendien ging het een nieuwe infectie tegen.
Volgens mijn huisarts ziet ze schimmelinfecties vaker bij pilgebruiksters, dan bij niet-pilgebruiksters. Als je er met je nieuwe pil meer last van hebt, zou ik zelf een andere pil (of zelfs een ander voorbehoedsmiddel) nemen...
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
zondag 12 september 2010 om 01:53
zondag 12 september 2010 om 08:04
Een maandverbandje nat maken en in de vriezer leggen. Als hij bevroren is, maandverbandje in een washandje doen en dat ertegen aan leggen.
Als je geen maandverband in huis hebt kan je ook een washandje dubbelvouwen en invriezen. In beide gevallen iig niet vergeten om er een washandje omheen te doen, anders is het wel heul erg koud!
Als je geen maandverband in huis hebt kan je ook een washandje dubbelvouwen en invriezen. In beide gevallen iig niet vergeten om er een washandje omheen te doen, anders is het wel heul erg koud!

zondag 12 september 2010 om 08:48
trek een rok aan en verder niets van onderen. Ga zo veel mogelijk met de benen wijd zitten zodat er lucht bij kan komen. Dit advies kreeg een vriendin van mij uiteindelijk van de huisarts toen haar zeer hardnekkige schimmelinfectie niet weg ging. Ik zou trouwens niet gaan klooien met spoelen en zeker niet met yoghurt. Probeer of er in de buurt een apotheek open is vandaag en ga daar heen om een zalfje te kopen. Of neem contact op met een weekendhuisarts. Ik heb het wel eens gedaan want hoewel het voor zo'n man vast geen spoed is, je wordt gillend gek van de jeuk!
zondag 12 september 2010 om 09:25
Kan je niet gewoon de huisartsenpost bellen voor een medicijn ipv met tampons met yoghurt(is heel slecht en verergert het alleen nog maar) aan de gang te gaan?
Wat bij mij wel helpt in uiterste nood tot je naar de dokter kan,is VSM gelei voor huidirritaties en exceem.Lekker vanuit de koelkast er op.Of een washandje in de vriezer uurtje,dan in de onderbroek
Ik had het vroeger ook zeker 6 keer per jaar,totdag nieuwe huisarts mijn partner aan de pil en zalf deed,hij bleek me keer op keer te besmetten.........(terwijl hij zelf geen klachten had)
Ook een andere pil kan helpen
En tijdens de sex niet van je poepert naar je vagina,want rond je poepert zitten darm bacterieen die heel heel erg gek zijn op schimmeltjes maken....
Sterkte
Wat bij mij wel helpt in uiterste nood tot je naar de dokter kan,is VSM gelei voor huidirritaties en exceem.Lekker vanuit de koelkast er op.Of een washandje in de vriezer uurtje,dan in de onderbroek
Ik had het vroeger ook zeker 6 keer per jaar,totdag nieuwe huisarts mijn partner aan de pil en zalf deed,hij bleek me keer op keer te besmetten.........(terwijl hij zelf geen klachten had)
Ook een andere pil kan helpen
En tijdens de sex niet van je poepert naar je vagina,want rond je poepert zitten darm bacterieen die heel heel erg gek zijn op schimmeltjes maken....
Sterkte
zondag 12 september 2010 om 09:32
Toen ik het had kreeg ik een zalfje van de ha. Weet alleen niet meer hoe het heet. Nu als ik beginnende jeuk krijg gebruik ik een bruistablet van Lactacyt, in een vaginale douche ding. Dat helpt meteen. Maar alleen dan gebruik ik het, verder gebruik ik dat spul niet.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.