waar lekker lunchen- omg Delft

12-09-2010 09:35 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vriend en ik hadden net besloten om eens lekker te gaan lunchen bij het Stadskoffiehuis in Delft. Kijk ik op de site.....is ie dicht op zondag!!

Wie o wie heeft leuke tips voor een lunchcafe/restaurant in de regio Delft/Voorburg/Leidschendam waar de broodjes net iets luxer zijn dan kaas en een blaadje sla?

toevoeging: we zijn met kind+ wagen dus het zou wel prettig zijn als die naar binnen past
Bij Vrij

Misschien wel even bellen vantevoren, want populair :-)
de kaart ziet er goed uit!

Nog even een niet onbelangrijke vraag die ik in de OP ben vergeten: kun je er makkelijk met kinderwagen naar binnen?
Nope.

Langer antwoord: Vrij is smalletjes opgezet. Overigens zie ik er weinig tot nooit kinderen binnen, is het niet echt een tent voor.
Dit is al een keer bij Viva onderwerp van oproep geweest... zie Dagje Delft?

Als dat Vrij te smal is, dan zijn er genoeg leuke tentjes op de Beestenmarkt in Delft. Veel plezier!
Volders Vier op de Voldersgracht. Gastvrij wat betreft kinderen, wel een beetje smal.
Wees blij!
quote:Bowie79 schreef op 12 september 2010 @ 09:46:

de kaart ziet er goed uit!

Nog even een niet onbelangrijke vraag die ik in de OP ben vergeten: kun je er makkelijk met kinderwagen naar binnen?Wagens passen gewoon door normale deuren toch?
Vlaanderen op de Beestenmarkt?

Kobus Kuch is super vind ik, maar geen uitgebreide kaart, wel erg lekker en kindvriendelijk.
Inderdaad Vlaanderen! Lekker ruim, betreft de kinderwagen en een heerlijke uitgebreidde kaart!
Ik ben even de naam kwijt (daar heb je ook niks aan, sorry ) maar de nr 2 van het programma "mijn tent is top" zit precies tegenover Vestia, stadsschouwburg en er is een parkeergarage tegenover. Ik ben er geweest en vond het echt lekker, niet alleen de standaarddingen op de kaart, veel verschillende soorten fingerfood. Naar mijn mening leuk om eens te gaan kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven