Nagellak kletstopic
dinsdag 10 augustus 2010 om 21:33
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.

zaterdag 11 september 2010 om 12:13
Seche vite is een topcoat die erg snel uitdroogt, als het ouder is dan een maand of 2-3, moet je het vaak al verdunnen met een paar drupjes nagellakverdunner. Er bestaat ook niet voor niets speciale seche restore verdunner
Ik breng het op mijn nog natte lak op. Gewoon, net na mijn laatste laag kleur, potje dicht en dan seche erover, beginnend met mijn vaste nagel-lakvolgorde, eerste li, dan rechts.. En dan een redelijk dikke laag en niet smeren, maar uit laten vloeien en niet in maar echt over je nagellak strijken.
Als je lak nog niet droog is, dan fuseren de 2 lagen tot een harder geheel en als je zou moeten wachten tot je lak helemaal droog zou zijn, dan ga je het doel van een sneldrogende topcoat een beetje voorbij.....
Ik breng het op mijn nog natte lak op. Gewoon, net na mijn laatste laag kleur, potje dicht en dan seche erover, beginnend met mijn vaste nagel-lakvolgorde, eerste li, dan rechts.. En dan een redelijk dikke laag en niet smeren, maar uit laten vloeien en niet in maar echt over je nagellak strijken.
Als je lak nog niet droog is, dan fuseren de 2 lagen tot een harder geheel en als je zou moeten wachten tot je lak helemaal droog zou zijn, dan ga je het doel van een sneldrogende topcoat een beetje voorbij.....

zaterdag 11 september 2010 om 12:36
quote:Zwup schreef op 11 september 2010 @ 12:31:
Gaat de seche maar zo kort mee??? Das wel een beetje balen....
Als je er een druppeltje verdunner is doet, gaat ie zo weer maanden mee hoor (verdunner= niet een druppeltje remover uiteraard)
Maak om hem langer mee te laten gaan ook vaak het randje van het flesje schoon: als daar lakresten op blijven zitten, komt er meer lucht bij je seche en droogt ie eerder uit.
M
Gaat de seche maar zo kort mee??? Das wel een beetje balen....
Als je er een druppeltje verdunner is doet, gaat ie zo weer maanden mee hoor (verdunner= niet een druppeltje remover uiteraard)
Maak om hem langer mee te laten gaan ook vaak het randje van het flesje schoon: als daar lakresten op blijven zitten, komt er meer lucht bij je seche en droogt ie eerder uit.
M
zondag 12 september 2010 om 16:03
Hallo dames, ik ben weer terug van Texel. Na een week zonder nagellak (had er 3 meegenomen, maar niets opgedaan) ga ik vanavond voor rood.
Ik heb mijn hele lange nagels afgeknipt, want mijn duimnagel was een beetje ingescheurd en toen heb ik alles er maar af gehaald, het groeit gelukkig snel bij mij. Mijn duimnagels zijn nu wel erg kort, maar ja. Even geduld hebben maar.
Dus morgen is rood, de kleur van mijn nagels (lezen of meezingen op de wijs van Marco Borsato)
Ik heb mijn hele lange nagels afgeknipt, want mijn duimnagel was een beetje ingescheurd en toen heb ik alles er maar af gehaald, het groeit gelukkig snel bij mij. Mijn duimnagels zijn nu wel erg kort, maar ja. Even geduld hebben maar.
Dus morgen is rood, de kleur van mijn nagels (lezen of meezingen op de wijs van Marco Borsato)

zondag 12 september 2010 om 16:26
Hoiii meiden,
Zijn jullie aan het genieten van het mooie weer dit weekend (ok, behalve vanmorgen dan)?
Balen van je nagel, Glitterzzz. Ik heb ze om die reden allemaal afgevijld, staat weer netjes.
Leuke tijd gehad, Veronique?
Elle, jij hebt ook een mooi subtiel kleurtje op!
Ik ben nog steeds helemaal in het french bevalt goed met de korte nagels! Bij langere nagels vind ik het bij mezelf niet mooi, maar zo wel!
Zijn jullie aan het genieten van het mooie weer dit weekend (ok, behalve vanmorgen dan)?
Balen van je nagel, Glitterzzz. Ik heb ze om die reden allemaal afgevijld, staat weer netjes.
Leuke tijd gehad, Veronique?
Elle, jij hebt ook een mooi subtiel kleurtje op!
Ik ben nog steeds helemaal in het french bevalt goed met de korte nagels! Bij langere nagels vind ik het bij mezelf niet mooi, maar zo wel!
zondag 12 september 2010 om 17:29

zondag 12 september 2010 om 20:38
Bedankt voor het vragen, was leuk! 1 dag echt ernstige regen gehad, verder prima weer. Ik heb veel gewandeld, eigenlijk elke dag wel, door allerlei natuurgebieden. Op de een of andere manier was ik daar niet met mijn nagels bezig, maar ik heb het vanavond goed gemaakt.
Tjonge, kun je het in een week verleren of ben ik motorisch gestoord geworden? Nagellak aan mijn nagelriemen, zijkanten (die ik met een andere vinger probeer schoon te maken en het alleen maar uitsmeer), vervolgens stoot ik mijn pinknagel tegen mijn witte (gelukkig plastic) bureau. 1 wijsvinger is mooi gelukt, de rest zal morgen wel toonbaar zijn als mijn vingers niet meer onder de rode nagellak vegen zitten hihi.
Tjonge, kun je het in een week verleren of ben ik motorisch gestoord geworden? Nagellak aan mijn nagelriemen, zijkanten (die ik met een andere vinger probeer schoon te maken en het alleen maar uitsmeer), vervolgens stoot ik mijn pinknagel tegen mijn witte (gelukkig plastic) bureau. 1 wijsvinger is mooi gelukt, de rest zal morgen wel toonbaar zijn als mijn vingers niet meer onder de rode nagellak vegen zitten hihi.
zondag 12 september 2010 om 22:06
zondag 12 september 2010 om 22:43
@Zwup dat heb ik dus ook altijd als ik iets zoek. Kortom ik zoek gewoon helemaal niets meer en zie wel waar ik tegenaan loop.
Zwarte gympen hoog als in allstars?
Nu op mn nagels blanke lak, op mn tenen monday blues van Gosh.
Mn nagels waren al niet erg lang, dus ik vijl nu nog even niet bij, als de afgebroken weer een beetje wit heeft kortwiek ik de rest.
Zwarte gympen hoog als in allstars?
Nu op mn nagels blanke lak, op mn tenen monday blues van Gosh.
Mn nagels waren al niet erg lang, dus ik vijl nu nog even niet bij, als de afgebroken weer een beetje wit heeft kortwiek ik de rest.

zondag 12 september 2010 om 23:30
Ja, idd zoals allstars inderdaad. Maar die zijn aan de smalle kant voor mij. Heb nogal brede en ook grote voeten helaas.
Heb idd veel enkellaarsjes gezien, maar ik kan niet op hakken lopen. Daardoor vallen heel veel af. En ook zijn er vrij weinig zwarte. Het is allemaal cognac,grijs,blauw,lever etc etc. Is wel mooi, maar past niet bij mijn gardarobe.
Ik zal eens op de site van omoda gaan kijken morgen! Zit nu mobiel.
Heb idd veel enkellaarsjes gezien, maar ik kan niet op hakken lopen. Daardoor vallen heel veel af. En ook zijn er vrij weinig zwarte. Het is allemaal cognac,grijs,blauw,lever etc etc. Is wel mooi, maar past niet bij mijn gardarobe.
Ik zal eens op de site van omoda gaan kijken morgen! Zit nu mobiel.