Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic

10-08-2010 21:33 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft

Have fun!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Al te dun Dan sleep je namelijk de lak die je er net op gedaan hebt, weer af.

Sorry ben af en toe een beetje wazig
O, al te dun.

Deed ik ook al fout.
Wazig of niet, ik snap het nu wel!
Je moet je gelakte nagel langs je lip kunnen halen zonder dat er deuken in komen en het gewoon soepel voelt. Dan is het nog nat genoeg, maar ook droog genoeg om er geen puinzooi van te maken.
Als ik lak, lak ik beide handen eerst met de kleur. Erna kan ik gelijk door met de Seche Vite, gaat prima.
Morgen ga ik het gewoon weer proberen, dan kan deze lak eraf en doe ik er een andere op.
Prima plan

Laat je ons de uitkomst weten?
Seche vite is een topcoat die erg snel uitdroogt, als het ouder is dan een maand of 2-3, moet je het vaak al verdunnen met een paar drupjes nagellakverdunner. Er bestaat ook niet voor niets speciale seche restore verdunner

Ik breng het op mijn nog natte lak op. Gewoon, net na mijn laatste laag kleur, potje dicht en dan seche erover, beginnend met mijn vaste nagel-lakvolgorde, eerste li, dan rechts.. En dan een redelijk dikke laag en niet smeren, maar uit laten vloeien en niet in maar echt over je nagellak strijken.

Als je lak nog niet droog is, dan fuseren de 2 lagen tot een harder geheel en als je zou moeten wachten tot je lak helemaal droog zou zijn, dan ga je het doel van een sneldrogende topcoat een beetje voorbij.....
Jee Wintermuts, het wordt bijna scheikundeles. Ik ga morgen helemaal goed voorbereid aan de slag.

Natuurlijk laat ik de uitkomst weten. Nog even een kleurtje uitkiezen.
Gaat de seche maar zo kort mee??? Das wel een beetje balen....
quote:Zwup schreef op 11 september 2010 @ 12:31:

Gaat de seche maar zo kort mee??? Das wel een beetje balen....

Als je er een druppeltje verdunner is doet, gaat ie zo weer maanden mee hoor (verdunner= niet een druppeltje remover uiteraard)

Maak om hem langer mee te laten gaan ook vaak het randje van het flesje schoon: als daar lakresten op blijven zitten, komt er meer lucht bij je seche en droogt ie eerder uit.

M
Gelukkig heb ik al verdunner

Minder gelukkig, mn nagel van mijn wijsvinger rechts is een afgebroken tot in t leven zeg maar. Was net alles even lang zucht....
Balen Glitter

Ik lak ook mijn nagels en dan gelijk over de nog natte lak de Seche, werkt als een tierelier
Hallo dames, ik ben weer terug van Texel. Na een week zonder nagellak (had er 3 meegenomen, maar niets opgedaan) ga ik vanavond voor rood.

Ik heb mijn hele lange nagels afgeknipt, want mijn duimnagel was een beetje ingescheurd en toen heb ik alles er maar af gehaald, het groeit gelukkig snel bij mij. Mijn duimnagels zijn nu wel erg kort, maar ja. Even geduld hebben maar.

Dus morgen is rood, de kleur van mijn nagels (lezen of meezingen op de wijs van Marco Borsato)
Hoiii meiden,

Zijn jullie aan het genieten van het mooie weer dit weekend (ok, behalve vanmorgen dan)?

Balen van je nagel, Glitterzzz. Ik heb ze om die reden allemaal afgevijld, staat weer netjes.

Leuke tijd gehad, Veronique?

Elle, jij hebt ook een mooi subtiel kleurtje op!

Ik ben nog steeds helemaal in het french bevalt goed met de korte nagels! Bij langere nagels vind ik het bij mezelf niet mooi, maar zo wel!
Veronique

Heb je een fijne vakantie gehad?

Gister ben ik de stad in geweest, maar niks gevonden Ik heb nieuwe schoenen nodig, maar er is echt helemaal niks wat bij me past!

Glitter, balen van je nagels.

Bij mij zit de sapphire nog steeds erg goed. Ik moet nog lakken met china glaze.
Wat voor schoenen zoek je Zwup? Altijd zie je van alles totdat je specifiek iets zoekt!
Bedankt voor het vragen, was leuk! 1 dag echt ernstige regen gehad, verder prima weer. Ik heb veel gewandeld, eigenlijk elke dag wel, door allerlei natuurgebieden. Op de een of andere manier was ik daar niet met mijn nagels bezig, maar ik heb het vanavond goed gemaakt.

Tjonge, kun je het in een week verleren of ben ik motorisch gestoord geworden? Nagellak aan mijn nagelriemen, zijkanten (die ik met een andere vinger probeer schoon te maken en het alleen maar uitsmeer), vervolgens stoot ik mijn pinknagel tegen mijn witte (gelukkig plastic) bureau. 1 wijsvinger is mooi gelukt, de rest zal morgen wel toonbaar zijn als mijn vingers niet meer onder de rode nagellak vegen zitten hihi.
Fijn dat je vakantie geslaagd was Veronique

Verleren weet ik niet, maar te vol van je vakantie zitten wel

Zwup, jij zou nog kijken bij een bepaalde nagellak (ik weet helemaal niet meer welke )

Wat voor schoenen zoek je?
Elle, je avatar!! Ben jij dat?

Klinkt goed Veronique
Owja, ik zou naar Mac Sorry!

Ik ben opzoek naar zwarte gympen, het liefst hoog. Beetje vrouwelijk en een beetje lak. Niks te vinden! Ook zoek ik naar lage zwarte enkellaarsjes.... Ook niks!

Er zijn nog 2 winkels waar ik niet ben geweest, dus die ga ik deze week nog even langs.
@Zwup dat heb ik dus ook altijd als ik iets zoek. Kortom ik zoek gewoon helemaal niets meer en zie wel waar ik tegenaan loop.

Zwarte gympen hoog als in allstars?

Nu op mn nagels blanke lak, op mn tenen monday blues van Gosh.

Mn nagels waren al niet erg lang, dus ik vijl nu nog even niet bij, als de afgebroken weer een beetje wit heeft kortwiek ik de rest.
Kijk je wel eens bij O'moda op de site, Zwup? Wat betreft enkellaarzen hebben ze nu veel. Gympen niet zo...
Ja, idd zoals allstars inderdaad. Maar die zijn aan de smalle kant voor mij. Heb nogal brede en ook grote voeten helaas.

Heb idd veel enkellaarsjes gezien, maar ik kan niet op hakken lopen. Daardoor vallen heel veel af. En ook zijn er vrij weinig zwarte. Het is allemaal cognac,grijs,blauw,lever etc etc. Is wel mooi, maar past niet bij mijn gardarobe.

Ik zal eens op de site van omoda gaan kijken morgen! Zit nu mobiel.
quote:indigoblue schreef op 12 september 2010 @ 21:54:

Elle, je avatar!! Ben jij dat?

Nee, was een grapje op een topic waar ik veel schrijf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven