Good Luck!

29-08-2010 20:35 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja denk dat dat moet idd. Hopelijk is het morgen ook weer voorbij. Vind het wel bizar, dat hij dus vandaag ook opeens weer met de overleden buurmannen op komt. Zijn toch al hele tijd overleden, maar soms komt dat opeens op. Kun je nagaan wat een impact dat evengoed heeft.

Vanmorgen trouwens erg schattig van F:

Ik was een boek aan het lezen voor studie. Komt Fieke erbij. Die ging aan het boek zitten. Dus ik zeg; F. nu is mama even aan het lezen. jij mag dit boek nu niet lezen. Zegt ze: "ja maar mama, ik kan nog niet lezen. Ik wil alleen kijken! "
quote:Star schreef op 12 september 2010 @ 20:34:

[...]

Ceetje beweerde gisteren bij hoog en bij laag dat mannequins opgezette mensen waren Geweldig!
quote:Star schreef op 12 september 2010 @ 20:34:

En waarom zou ze dan overleden moeten zijn? Vraag hem maar eens de hemd van het lijf.Heel uitgebreid ga ik er niet op in. Misschien eens doen. Hij geeft wel eens aan dat F. weg moet. Maar als ik verder vraag, en vraag of hij snapt wat dat betekent, hoeft het toch niet en is ze toch wel beetje lief.
Daarom, lul 'm maar klem Bridge, dan is het misschien voor eens en voor altijd afgelopen. Straffen werkt m.i. niet, want dan doet ie het alleen maar niet omdat ie er straf voor krijgt.
Ga het inderdaad maar eens proberen. Wordt vervolgd dus
Ha, mooi op tijd om Eetje te feliciteren! Baby-af... Gefeliciteerd Star, met je kleinste meisje!
Goedemorgen
Stressed is just desserts spelled backwards
Goedemorgen!
Gatver, mijn ochtendmisselijkheid speelt wel op als ik die topictitel steeds zie staan van die rijpe pruimen die op knappen staan enzo
quote:Maleficent schreef op 13 september 2010 @ 09:30:

Gatver, mijn ochtendmisselijkheid speelt wel op als ik die topictitel steeds zie staan van die rijpe pruimen die op knappen staan enzo

hahaha wel erg goed gevonden.

Ik dacht dus even serieus dat het over de eetbarepruimen ging tot ik zag dat het bij kinderen stond
Ik snap niet waarom het zo ranzig moet. Maar goed, de dames daar vinden me omdat ik dat vind een azijnpisser. Dus.

, goedemorgen!
hahaha Azijnpisser, wat is dta nou weer voor raar woord!

Hai Suuske
Azijnpisser = zure zeurmuts

Volgens mij ben je dan niet de enige azijnpisser Suus, het halve forum vindt het smerig.
Het is ook smerig, maar toch leuk
Smakeloos vind ik het. Zo, ik heb gezegd.

Goedemorgen zonnetjes!
Azijnpisser kende je niet Bam? Ik zou 'm onthouden; mooi issie

Ik pis met je mee Suus, stelletje sneutjes.
Ik ga een poging wagen om hem te onthouden ;)
Sneutjes ha ha goed woord!

B roept hier te pas en te onpas droeftoeter, met dank aan Mal
Amaal, ik mail je even, ik wil je kast wel erg graag hebben als je hem nog hebt. Heb nog steeds 2 verschillende staan...

Star, nog gefeliciteerd met je meisje! Is ze goed verwend?

Bridge, lastig, Maxi speelt wel vaak dat er iemand dood is (meestal mama ) als ik dan zeg dat ik dat niet leuk vind is het altijd de nepmama. Ik besteed er maar niet te veel aandacht aan, maar tegen F. is niet leuk natuurlijk. Kun je niet uitleggen dat dood betekent dat je elkaar nooit mee kunt zien en dat je er erg verdrietig van wordt als hij dat zegt?

Maxi kreeg vandaag de schoolfoto mee, hij staat er erg leuk op!
quote:Suze02 schreef op 11 september 2010 @ 09:25:

Zo, onze grote vriendin heeft een ban wegens trollen...

Ben ik weer nieuwsgierig welk topic natuurlijk

Ban is weer ingetrokken las ik.

En wat ontzettend goed van Jeetje! Heeft ze veel vriendinnetjes waar ze zometeen mee naar groep 3 gaat?
Wie is de grote vriendin?
Die waar niet over gesproken mag worden
Zoyla ofzo? Ik ken haar niet
En waarom mag daar niet over gesproken worden? Klinkt als Voldemort
Je kent Zoyla niet? Onder welke steen heb jij gelegen de laatste, euhm pak em beet, 10 jaar?

Jee nu al de schoolfoto van Maxi, dat is snel zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven