De exvriend van mijn middelste zus. Die heeft rond haar 18e een paar jaar verkering gehad met een hele leuke kerel. Na deze relatie kreeg ze een nieuwe vriend en met hem is het helemaal mis gegaan. Jarenlange perioden van drugsgebruik en uiteindelijk gevangenis. Soms vraag ik me af hoe haar leven zou zijn geweest als de eerste verkering niet was uitgegaan en wat er van dat eerste vriendje terecht is gekomen. Lijkt me heel bijzonder hem nog eens te zien.
Vul jij makkelijk je persoonsgegevens in op websites, bijv. als je kans maakt een prijs te winnen?
Nee helemaal niet. Niet meer. Ik heb het wel gedaan, zoals mijn tel.nr maar toen werd ik gebeld door Amnesty International en andere goede doelen met de vraag of ik geld wilde geven. Echt irritant.
Met goed weer; terras hangen en daarna lekker een hapje eten (het liefst aan strand)
Met slecht weer; de hele dag in bed met boeken en tijdschriften en iemand die mij drinken en eten brengt en het huis schoonmaakt.
Je wint 10.000 euro. Wat doe je daarmee?
Anoniem_94998
zondag 12 september 2010 om 11:46
Ik betaal mijn oom en tante onze schuld van 5000 euro in 1 keer af. Ik boek zodra het kan een weekje centerparks. Ik doneer een deel aan het familiehuis van Daniel den hoed. Ik neem speciale mensen mee uit eten en dan is het vast wel op.
Wat heb jij echt nodig voor een relax avondje thuis op de bank?
Gerepeteerd, naar een repetitie gekeken, gesekst, geslapen, gegeten, bezoek gehad van een vriendin, 4 afleveringen satc gekeken, bouilion gemaakt, bonen gepeld, huis schoongemaakt en genixt (niet perse in chronologische volgorde).
Wat heb je niet gedaan dit weekend wat je eigenlijk wel van plan was?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.