Adresjes antieke/oude kasten

13-09-2010 18:13 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag een extra kast gaan kopen voor in mijn kamer. Nou vind ik ikea-kasten meestal nogal saai en zou ik graag een kast willen kopen die in elk volgend huis dat ik bewoon past.

Ik zat daarom te denken aan een antieke of oude kast. Maar ik weet eigenlijk geen leuke adresjes om eens te gaan kijken. Natuurlijk wil ik liever niet de hoofdprijs betalen, maar om ideeen op te doen sta ik open voor alle suggesties. Het liefst in omgeving Den Haag of Groningen.

Ik hoop dat jullie wat weten!
Kijk eens op Marktplaats.....
Eelde rommelmarkt?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Misschien niet het leuke snuffelwinkeltje dat je zoekt, maar ik heb een heel mooie (vind ik dan ) gevonden voor een meer dan redelijke (vond ik dan ) prijs op Marktplaats...

Rommelmarkten enzo afstruinen is net zo kansrijk als op zolder zoeken naar een stradivarius - professionele handelaren slaan daar voor dag en dauw hun slag en verkopen de boel dan voor vette prijzen door.
antiekveilingen in de buurt, marktplaats
kringloop, antiekboeren
http://www.ollebieschuur.nl/

http://www.ollebieschuur.nl/Kasten.htm
Ik heb hier een mooie antieke kast gekocht en zag net dat ze heel veel korting geven op het moment. 50 tot 90% korting op Engelse antiek. Moet je natuurlijk wel van houden.
Bij Combitex hebben ze hele mooi oude spullen!

Of misschien zit er bij jou in de buurt ergens een schuur/winkel waar ze opgeknapte oude rommel brocante verkopen?
Idd Mp, de kringloopwinkel en google eens op brocante en eventueel je provincie. Is niet echt antiek, meer in de stijl van Ariadne at home. Ik ga vandaag zelf naar Limbug, en via Google heb ik al heel wat leuke winkeltjes gezien.
anoniem_80053 wijzigde dit bericht op 15-09-2010 08:12
Reden: .
% gewijzigd
Tsja, ik weet wel iemand die antiek inkoopt, restaureert en weer verkoopt. Hij heeft een eenmansbedrijf en is daarom niet eens zo duur. Maar dat is in Vriezenveen en ik weet niet waar jij woont. Ik weet wel dat hij ook veel verkoopt in het westen van het land. Ik weet echter niet waar jij ergens in Nederland op zoek bent. Ik neem aan dat je niet stad en land wilt afreizen of wel>?
Dat klinkt leuk! Ik woon in Groningen, volgens mij is Vriezenveen dan niet heel ver weg. Ik hoor graag meer!
In Leiden op de Kaasmarkt staat een zaak die heet "de kast van Klaas" of een naam in die trant. Hier staan heel wat antieke en iets minder antieke kasten voor een redelijke prijs.

Ook in Leiden, in de Diefsteeg, is een leuk winkeltje te vinden met een aantal antieke kasten. Ook te koop voor redelijke prijzen.
Het inboedelhuis in Gouda,

Daar heb ik net twee kasten gekocht,

Die hebben erg veel keus, misschien is dat wat voor je ,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven