Entertainment alle pijlers

Benelux Next Topmodel

11-09-2010 23:26 2548 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jahaaaaa maandagavond half negen bij RTL5 is het weer zover: Benelux Next Topmode (BNTM)l is terug

Kijk, in mijn ogen gaat er niets boven het origineel America's Next Topmodel (en dan vooral Nigel ) maar tot dat programma weer komt, vind ik BNTM een goed alternatief.

Gepresenteerd door Daphne Deckers *zucht, tja ehh niet echt mijn favo tv persoonlijkheid *

De jury bestaat verder uit:

- Bastiaan van Schaik, de überstylist (hij heeft de handtas die ik wil en waar ik gelet op mijn nick recht op heb )

- Geert de Wolf, de Belgische fotoshop expert (volgens de RTL site hè!)

- Jani Kazaltzis, de stijlgoeroe van België (idem)

- Mariana Verkerk, de loopcoach

Wie kijkt er mee?

Ondertussen heb ik verdorie echt geen leven meer: maandag BNTM en Grey's en CSI, dinsdag NCIS, Uitstel van executie, woensdag Trinny & Susannah, Sonja, donderdag Oh oh Cherso, Een dubbeltje op z'n kant, Expeditie Robinson, vrijdag Medium, Fringe, Top Gear, zaterdag Gok Wan, zondag voetbal Tijd voor een tv interventie
Ach ook meteen naakt, dan hebben we dat ook maar weer gehad
Tieten? excusez moi...
Zat er nou 1 op het aanrecht haar benen te ontharen????
En ook al meteen naakt,er zit wel vaart in zo.

Ik vind het best als het volgende week meteen de finale is:)
Gelukkig wel zeg. Dat hysterische gegil hoeft van mij ook niet.
Ik vind hier dingen van.
quote:Sabeltandcavia schreef op 13 september 2010 @ 21:13:

OT: Estelle, wat een geweldig motto Tnx
In Nederland moet je altijd direct met je tieten bloot, als je dát nog niet weet.

Die blonde coachnicht zat zich er wel om te verkneukelen, trouwens.
quote:Hangmat schreef op 13 september 2010 @ 21:14:

Tieten? excusez moi...Amai he, ik heb ook niet veel maar tieten zijn het hoor! En hoe! *schudt trots haar bescheiden boezem*
quote:dolfje schreef op 13 september 2010 @ 21:15:

En ook al meteen naakt,er zit wel vaart in zo.

Ik vind het best als het volgende week meteen de finale is:)Ja, ik ook, dan kunnen we meteen over naar ANTM, dat is toch een stuk leuker.
Wat shocking. Naakt. Zullen wel weer tranen vallen dat mams er niet zo blij mee is dat ze zo naakt op de foto moet.
Sommige meisjes lijken zo jong dat ik het bijna ongepast vind om ze hier nu al mee te confronteren... zo'n semi nude sessie bedoel ik!
quote:nostradame schreef op 13 september 2010 @ 21:15:

In Nederland moet je altijd direct met je tieten bloot, als je dát nog niet weet.

Die blonde coachnicht zat zich er wel om te verkneukelen, trouwens.Die doet natuurlijk alleen maar nichterig omdat dat een vrijbrief geeft om ongegeneerd tieten te loeren in de verboden boerderij
Ze hebben iets verkeerd gedaan bij de regie denk ik, wat scripts door mekaar gehusseld ofzo. In iedergeval hebben ze álle afleveringen alvast in 1 aflevering gepropt. Vast een domme domme domme stagaire bij RTL 5 of iets...
Modellen hèbben toch helemaal geen tieten?
Ik vind hier dingen van.
quote:Sabeltandcavia schreef op 13 september 2010 @ 21:16:

Modellen hèbben toch helemaal geen tieten?Jawel, tieten zijn tieten, al zijn ze klein, ik blijf mijn boodschap verkondigen
Ik vind t ook niet echt 'functioneel bloot'

Is het echt nodig om ze meteen in hun halve nakie te zetten?
ik pak maar even een wijntje, dan kan ik het vast veeeel beter volgen allemaal
quote:Anne75 schreef op 13 september 2010 @ 21:16:

Sommige meisjes lijken zo jong dat ik het bijna ongepast vind om ze hier nu al mee te confronteren... zo'n semi nude sessie bedoel ik!

Ik heb even op de site gekeken.

Daar staan alle modduls en de jongsten zijn 16.
Ik heb me nog niet aan de modellen geërgerd. Het lijken me allemaal lieve meisjes. Dat was vorig jaar wel anders.
Ik vind hier dingen van.
Dat zal nog wel komen Sabeltand,nu is alles nog koek en ei...
quote:Sabeltandcavia schreef op 13 september 2010 @ 21:16:

Modellen hèbben toch helemaal geen tieten?
Jeetje wat schrijven jullie snel mee, mijn pc staat in een andere kamer dus ik kom alleen in de pauzes van de bank af! Snel weer terug.
Nou, vorig jaar ergerde ik me vanaf de eerste minuut aan dat ontzettend domme, grofgebekte kind waarvan ik de naam niet meer weet.
Ik vind hier dingen van.
quote:Sabeltandcavia schreef op 13 september 2010 @ 21:18:

Ik heb me nog niet aan de modellen geërgerd. Het lijken me allemaal lieve meisjes. Dat was vorig jaar wel anders.Nu kennen ze elkaar nog niet, over een paar weken is het wel anders..... wie weet volgende week al!
quote:friezinnetje schreef op 13 september 2010 @ 21:06:

Ja dit is aflevering 1 Momofenks. inmiddels bijgelezen ook

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven