Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

24-03-2007 22:01 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?

Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
In Den Haag hebben we nu ook eindelijk een lush!

Loop echt te kwijlen als ik in die winkel rondloop. Honey, I washed the kids is toch wel favoriet qua zeepje, en vind I should coco ook al zo lekker.

Heb me nog niet gewaagd aan de shampoos, drilpuddinkjes maar t lijkt me allemaal heerlijk. Zo maar eens dit topic heel goed doorspitten voor aanraders!
ik vind het "blokje shampoo"ideaal voor naar het zwembad, op vakantie , naar de sauna ...

het kan niet lekken in je tas, het is klein en compact en je doet er erg lang mee !

verder heb ik de cherry tree lane zeep van mary poppins ...

met bladgoud ....
Doornroosje en Yamuna ontzettend bedankt voor jullie reakties!

Yamuna, het lijkt mij ook heel erg handig om mee te nemen en het feit dat je er zo lang mee kunt doen spreekt me ook erg aan.

Gebruik je het blokje thuis ook? Of alleen als je buitenshuis bent?

Welk blokje gebruik je?

Doornroosje, heb je dat hennazeepje gebruikt nadat je je haar met henna gekleurd had of was het na een kapperskleuring?

Vroeg me al af hoe dat zou werken in haar dat niet door henna gekleurd is.

Saszzje, bofkont met zo'n Lush dichtbij, ik moet het via internet bestellen en dat ruikt zo moeilijk.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Was een kapperskleuring!

(en misschien ga ik het blokje wel weer gebruiken, want de shampoo die ik nu heb - geen Lush - is echt bagger)

Bij mij zit er ook eentje in de stad; op 5 minuten lopen van mijn werk (dus ik kom er iedere lunchpauze langs). Ik kende het helemaal niet voordat ik in deze stad kwam wonen en werd door de geur naar binnen gelokt.

Jammer jammer jammer dat het een beetje een dure hobby is...
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Oh heb net een hele tijd op het lushforum doorgebracht en daar best vaak gelezen dat de shampoo bars de verf van donkere haren vervaagd. :((

En iemand die het hennazeepje gebruikt had op zwart geverfd haar en daarna allemaal bruine strepen in haar haar had. Dat is dus weer een hele andere ervaring.

Dat zou ik echt zonde vinden want ik heb een prachtige donkere kleur in mijn haar.

Had ook nog 2 zeepjes en silky underwear uitgezocht maar toen toch maar weer de boel dichtgeklikt. *muts*

Zo jammer ook dat je het via internet niet kunt ruiken!

Ik denk dat ik een lijstje ga maken en dan maar eens naar een winkel afreis en daar ga ruiken.

(ik woon in Friesland dus de winkels zijn helaas nogal uit de buurt)
He Jasmine!

Ik heb sinds een tijdje ook Lush ontdekt en het is fijn spul!

Alleen is het inderdaad aan te raden om te ruiken. Ik had bijvoorbeeld een gezichtscreme en een massagebar geprobeerd maar de geur kon ik niet verdragen...

De meeste zeepjes ruiken wel lekker hoor, daar kan je je geen buil aan vallen denk ik. Maar de shampoobars Godiva en Hybrid vind ik niet lekker ruiken.

Ik heb zelf: Ultimate shine, Karma komba, Seanik en Jumpin juniper.Deze ruiken allemaal prima. Ik moet zeggen dat het niet heel lang blijft hangen, zeker niet als je er een cremespoeling na gebruikt.

Voordeel van de zeepjes is dat je lang meegaan en handig in gebruik zijn. Ook wordt mijn haar er echt schoon van. Een beetje stroef ook, het blijft beter zitten dan de tijd dat ik Elvive oid (met silliconen) gebruikte.

Ik hoop dat je er iets aan hebt! En een keer een uitstapje naar Amsterdam is nooit weg toch?

Oh ja, koop snowcake! Dat is zo lekker! Als je tenminste van Marsepein/Amandelen houdt!
He Myranda!

Dat is lang geleden zeg! Hoe is het met je?

Heb vanmiddag op de gok toch wat dingen besteld, het leek me allemaal zo lekker maar echt wel jammer dat ik het niet kan ruiken want ik vind làng niet alles lekker ruiken, ben ook erg eigenwijs met parfums.

Wat goed dat je zo tevreden over Lush bent, ik hoop zo dat het mij ook goed zal bevallen. Heb er ook een pot big bijgedaan, dat leek me ook wel wat.

Oh en ja, lekker om een keer naar A'dam maar ik wou niet zo lang wachten.
Met mij gaat het wel ok hoor! Met jullie ook?

Wat heb je precies besteld?

Als het echt niet te pruimen is, kan je het altijd nog op het forum ruilen of verkopen.

Ik heb in oktober pas eea gekocht. Maar wel veel om te proberen! En ik kan ook niet altijd het geduld opbrengen

En de winkels zijn leuk!
Met ons is het ook ok!

Wat ik precies besteld heb? Mag ik dat ook mailen?

Nou ja omdat hier toch allemaal verslaafden zitten vooruit dan maar:

big, happy soap, karma soap, silky underwear parfum (grote gok) en tramp. (ook een gok maar ik wou wel iets aparts proberen)

Je ziet ik ben zo stom geweest om er geen shampoobar bij te doen. Durfde niet meer nadat ik gisteren gelezen had over het verdwijnen van de kleur in je haar. (als je het geverfd hebt)

En dacht ik haal wel een proefje van sebastian bij de kapper (hoop tenminste dat ze daar proefjes van heeft) omdat de crude clay van S. mij al zo ontzettend lang goed bevalt.

Had er gewoon 1 of 2 shampoobars bij moeten doen, nou ja als het spul goed bevalt dan heb ik mooi een reden om nog eens wat te bestellen.

Leuk dat je ook net een nieuwe verslaafde van Lush bent!

Vertel, wat bevalt jou heel erg goed, wat vind je lekker en wat bevalt minder?
Ik heb:

Zeep: happy, honey i wash the kids, karma, snowcake, Bob. Allemaal lekker! Vooral Karma en Snowcake, Bob is een echte kerstgeur.

Douchegel: snowfairy (onwijs zoet! Lekker voor een keer, maar niet iets wat ik standaard in huis moet hebben!)

Reiniger: Ultra bland en babyface (die moet je hebben!) Ultra bland is een dikke creme die je op je ogen smeert om je make-up af te halen. Erna met een nat washandje of wattenpad erover en alles eraf! De babyface werkt hetzelfde maar die gebruik ik onder de douche, even onder de warme kraan, dan over je gezicht heen halen. Beetje wrijven en afspoelen. Ik gebruik er wel altijd nog een vloeibare face wash na, anders is het erg vettig. Ik heb ook Angels on bare skin, die gebruik ik zo'n 2x per week, vind hem niet zo handig in gebruik. Het is een droge massa die je met was water cremig moet maken. Het effect is wel een zachte, gladde huid.

Shampoo: Ultimate shine, Karma, Jumping juniper en Seanik. Allemaal prettig in gebruik. De laatste twee maken mijn haar net iets stroever.

Body butters: Schnuggle (nog niet gebruikt, maar die is eruit) en Buffy. Die laatste is erg fijn als scrub maar ik doe er maar 1.5 maand mee. Dan scrub ik eens per week mijn lijf.

Massage bars: ik had nutts, die heb ik geruild, wat een lucht! En ik heb Mange too, die is wat subtieler beetje zoetig chocolade/honing.

En de dream time temple balm, lekker luchtje met lavendel voor het slapen gaan.

American cream conditioner: lekkere geur en maakt mijn haar doorkambaar zonder het slap te maken. Maar ik vind deze te duur.

Zo das wel veel
anoniem_1021 wijzigde dit bericht op 21-11-2007 22:31
Reden: fash wash... Net met FV gepost
% gewijzigd
Ik heb trouwens ook wat proefjes gehad:

Celestial: lekker ruikende creme. Ik vind tubes hygienischer. Dus ik blijf bij mijn Eucerin.

Skin drink: alsof je pindakaas op je gezich smeert, bah!

Ultra light: prettige creme met UV bescherming

Gratuitious violets: lekkere zeep ruikt naar viooltjes

New shampoobar: lekker kruidig luchtje, maakte mijn haar piepend schoon.

Trichomania shampoo: ruikt naar kokos, is eigenlijk voor krullend haar, ik vind het niet prettig, het leek alsof er een stroeve laag om mijn haar zat.
Hahahahaaa dan valt mijn lijstje nog wel mee. Wat heb je al heerlijk veel zeg!

Gisteren had ik als shampoobar de new en de seanik staan en nog 1 geloof ik maar dat weet ik zonet niet meer.

Die gouden glitters in ultimate shine, zie je die terug in je haar? Blijven die daarin hangen? Het leek me een erg fijne shampoobar maar ik ben absoluut geen goudkleurig type.

Hahaha pindakaas op je gezicht, ja dat lijkt mij ook erg vies.

Ik ben erg benieuwd naar de karma zeep omdat er meer produkten in die geur zijn.

Doe de groeten aan Fash van me!
Hoi allemaal! Ik heb eens op de site van lush gekeken, en ik wil ook wel eens gezichtsreiniging en creme's voor het gezicht proberen. Ik heb een beetje een droge/gevoelige huid. Iemand tips wat ik dan het beste kan gebruiken? Ze hebben n.l zoveel dat ik niet weet wat ik zal nemen.
Nee, Jasmine, geen glitter te bekennen, ik houd daar ook niet van!

Karma is zooooo lekker: kruidig, orientaals, warm. Heerlijk!

En Roos: ik vond de Celestial erg fijn: neutrale geur, voedt goed. Maar trekt goed in. En qua reinigers vind ik het assortiment voor de droge/gevoelige huid nogal schaars. Ik gebruik alleen Ultra bland en Babyface als make-up reiniger. En de angels on bare skin als scrub (2keer per week oid)

De andere (fresh farmacy en coalface) durf ik niet aan. Dat is meer bedoeld voor de onzuivere, vette huid met puistjes.

Ik gebruik zelf Aloe vera facewash van de Tuinen. Die vind ik erg fijn.

Kijk ook eens op www.lush.nl Veel reviews en je kan ook proefjes ruilen/kopen van andere gebruikers.
Ohh ik ben zo benieuwd naar alles, ik kan bijna niet wachten!

Ik denk dat als het goed bevalt dat ik daarna nog een bestelling zal doen voor de shampoobars.

Welke shampoobar heb je het gevoel dat je wat volume in je haar krijgt?

(ik gebruik nl nooit een conditioner)

Ja dat forum op de site van Lush daar heb ik ook al veel gelezen, heel erg handig!
Ik weet niet of hij al genoemd is, maar Shampoo Curly Wurly is echt zalig! Een mix van verse cocosstukjes (wel even goed uit je haar spoelen achteraf), cocosmelk en vanille.

Je krjgt er superzacht en glanzend steil haar van!!!

Ook lekker in deze tijd van het jaar: Snowcake en Champagne Snow Showers Gelly (ruikt naar sinaasappels en cognac!!).
Vandaag mijn pakje gekregen, ruikt allemaal erg lekker maar die karmazeep daar blijf ik aan snuffelen, die ruikt echt zálig!!

Had er 3 proefjes bij gekregen: bob, oh lala (ruikt zalig maar helaas met rozengeur) en ice blue.

Maar waar ruiken de zakjes waar de zeep in zit toch naar? Dat ruikt ook erg lekker en is weer anders als de zeep die er in zit.

Kan bijna niet wachten om weer te gaan douchen! Ben zo benieuwd!
Inmiddels ruik ik heerlijk en heb verkeersstoppend haar.

De karmazeep is echt lekker en de Big ruikt zo zalig. Ik heb kort haar maar ik ruik het steeds, echt lekker!
Zit hier lekker tegen mezelf aan te kletsen zie ik.

Vanochtend tramp geprobeerd; hm ik weet het nog niet. Ik ben niet direkt enthousiast daarover dus daarna de karmazeep maar weer gepakt, heerlijk!
He!

Je hebt je pakketje gekregen zie ik!

Lekker!

Gisteren in Den Bosch weer een en ander gekocht

Ik heb sowieso veel meer volume als ik een shampoo en conditioner van Lush gebruikt (ik denk doordat er geen silliconen inzitten)

Ik vind nu dat ik even moet stoppen met kopen. :D

Ik heb namelijk nog een halve Kruidvat aan shampoo, conditioner en doucheschuim. En body butters en lotions...

Zucht...
He hoi!

Oh lekker wat heb je gekocht? En heb je al wat uitgeprobeerd?

Misschien kun je opruiming houden, alles wat over datum is of al lang open weggooien dan heb je weer ruimte voor wat nieuws.

Ik vrees dat ik verslaafd raak aan de karmageur. Ik vind hem zó lekker dat ik overweeg om de parfum in het doosje te bestellen (nog voor de kerst ja ) en dan ook de karmashampoobar.

Heb behalve de tramp de andere zeepjes (de happy en de proefstukjes) nog helemaal niet geprobeerd.

Gisteren net mijn haar laten verven dus ben even heel voorzichtig met shampoo, na de kerst durf ik wel wat te proberen maar nu ben ik heel voorzichtig, wil niet dat de mooie donkere kleur vervaagt.
Ik heb gekocht:

each peach en christmas massagebars, the big calm en sweetie pie jellies, Veganese conditioner, Olive branch douchegel, Karma solid parfum, Mud flats zeep.

Ik heb nu van Karma alles compleet, behalve de vloeibare parfum en de bubble bath slice.

Ik ga mijn douchegels als handzeep opmaken en shampoo kan ik ook wel opmaken.

Soms heb ik van die periodes dat alles dier-milieu en mensvriendelijk moet.

Maar die periodes gaan ook wel weer voorbij, dus ik laat het maar gewoon staan

Hoe is de Big? Ik ben bang dat mijn haar zo uitdroogt daarvan.

Heb nu wel een lushstop ingelast. Mijn plekje in de badkamer is overvol.

En er komt ook een snowcake parfum uit Engeland als het goed is. Maar dat zal nog wel even duren...
Oh wat klinkt dat allemaal verrukkelijk zeg! Ik hoor heel graag wat je van de karma solid parfum vindt, wat dat is ook degene die ik graag wil aanschaffen.

De big heb ik maar 1 dag gebruikt omdat ik toen alweer naar de kapper moest. 1 dag zalig ruikend haar. Mijn haar voelde absoluut niet uitgedroogd aan, juist niet.

Het was heel glanzend.

Als je wilt, wil ik je wel een proefje van Big sturen. Je hebt vast mijn mailadres nog wel. 't Is te duur zo'n pot om zomaar even aan te schaffen en dan te laten staan.

Je hebt er maar heel weinig van nodig heb ik gemerkt, ik had te veel gepakt merkte ik achteraf, te veel schuim etc.

Ik ben bang dat ik van Big mijn kleur kwijt raak dus daarom gebruik ik hem nu even niet maar hij ruikt zo lekker dat ik af en toe het potje even openmaak.

Oh en die massagebars, hoe bevallen die?
Ik wist van tevoren al dat het mis zou gaan als ik dit topic zou blijven volgen, maar ja, eigenwijs he? :P

Ik heb van de week twee shampoo bars binnen gekregen, nl. de Seanik en de Jumping Juniper. Allebei erg lekker! De Juming Juniper maakt m'n haar wel wat stroef, maar dat is in mijn geval (sluik, slap haar) niet erg.

Ik kreeg twee proefjes erbij, waaronder de ... Bob, of zoiets? Een donkergroen zeepje met rode stukjes erin. Deze heb ik zojuist besteld (sorry, te moe om te kijken hoe deze precies heet). En natuurlijk nog (veel) meer...

Ik mag er wel een baan bij nemen :P
Lees nog even terug nu en Myranda: heb nu ook de HIWTK, Bob en Karma besteld...

Ik ben echt super benieuwd, ik kom straks echt niet meer onder de douche vandaan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven