PB sturen

14-09-2010 11:54 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is het eigenlijk mogelijk iemand hier een privebericht te sturen?



Forum hier nog niet zo lang en kon het niet zo gauw vinden!



Thanx alvast
Alle reacties Link kopieren
Laat me raden...........naar Lookatme?



Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ha ha Geniaal dit..



Je gaat er meteen vanuit dat dat het geval is.



Ik dacht al dat ik zo een soort reactie zou krijgen..



FYI vroeg ik me dit al eerder een keer af hoor.



Maar; is het mogelijk, dat blijft natuurlijk nog steeds de vraag die onbeantwoord is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Anthonius schreef op 14 september 2010 @ 12:09:

Ha ha Geniaal dit.. Dank je.



Je gaat er meteen vanuit dat dat het geval is. Is mijn achterdochtige aard.



Ik dacht al dat ik zo een soort reactie zou krijgen.. Ons kent ons? Zoals de waard is.... ?



FYI vroeg ik me dit al eerder een keer af hoor.



Maar; is het mogelijk, dat blijft natuurlijk nog steeds de vraag die onbeantwoord is.Ja, het is mogelijk.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Tsjonge Jonge; Flauw hoor...



Ik zal het dan maar nog specifieker formuleren; Hoe is dit mogelijk??
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 september 2010 @ 12:07:

Laat me raden...........naar Lookatme?



Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
vriendenfunctie



*is behulpzaam vandaag*



Alle reacties Link kopieren
quote:Anthonius schreef op 14 september 2010 @ 12:14:

Tsjonge Jonge; Flauw hoor...



Ik zal het dan maar nog specifieker formuleren; Hoe is dit mogelijk??



Onder een avatar zie je drie icoontjes. Volgens mij moet je de meest rechtse hebben.

Maar het zou ook de linker kunnen zijn.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik denk de rechter. Daar staat een hartje bij. Dan kom je meteen in de goede flow.
Alle reacties Link kopieren
mhhhmmm ik kom er nog niet helemaal uit, moet dan diegene jouw eerst accepteren als vriend ofzo?



Het kopje berichten links blijft als t ware doorzichtig en kan er niet op klikken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven