PB sturen
dinsdag 14 september 2010 om 12:09
dinsdag 14 september 2010 om 12:12
quote:Anthonius schreef op 14 september 2010 @ 12:09:
Ha ha Geniaal dit.. Dank je.
Je gaat er meteen vanuit dat dat het geval is. Is mijn achterdochtige aard.
Ik dacht al dat ik zo een soort reactie zou krijgen.. Ons kent ons? Zoals de waard is.... ?
FYI vroeg ik me dit al eerder een keer af hoor.
Maar; is het mogelijk, dat blijft natuurlijk nog steeds de vraag die onbeantwoord is.Ja, het is mogelijk.
Ha ha Geniaal dit.. Dank je.
Je gaat er meteen vanuit dat dat het geval is. Is mijn achterdochtige aard.
Ik dacht al dat ik zo een soort reactie zou krijgen.. Ons kent ons? Zoals de waard is.... ?
FYI vroeg ik me dit al eerder een keer af hoor.
Maar; is het mogelijk, dat blijft natuurlijk nog steeds de vraag die onbeantwoord is.Ja, het is mogelijk.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 14 september 2010 om 12:16
quote:Anthonius schreef op 14 september 2010 @ 12:14:
Tsjonge Jonge; Flauw hoor...
Ik zal het dan maar nog specifieker formuleren; Hoe is dit mogelijk??
Onder een avatar zie je drie icoontjes. Volgens mij moet je de meest rechtse hebben.
Maar het zou ook de linker kunnen zijn.
Tsjonge Jonge; Flauw hoor...
Ik zal het dan maar nog specifieker formuleren; Hoe is dit mogelijk??
Onder een avatar zie je drie icoontjes. Volgens mij moet je de meest rechtse hebben.
Maar het zou ook de linker kunnen zijn.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.