Gezondheid alle pijlers

Hoe naar huisarts met zoon

14-09-2010 18:26 110 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik echt ff niks anders kan vraag ik hier maar raad.

Ik zit met een zoon met waarschijnlijk een gebroken knie. Een bult op zijn knie, blauw, gezwollen (huid heel) en hij kan zich absoluut niet bewegen. Het ziet er verder recht uit, maar het voelt voor hem alsof het 'niet klopt'.

Het mannetje is 13. Ik moet naar de huisartsenpost, maar ik weet niet hoe. Ik kan hem niet dragen, hij is 50 kilo, even groot als ik en ik heb een ernstige hernia. Ik heb niemand die me kan helpen. Ik heb wel een auto, maar ik weet niet hoe ik hem er in moet krijgen. Ik mag langskomen, maar ik weet niet hoe. De huisartsenpost is van mening dat dat mijn probleem is. Hij kan niet gehaald worden met ambulance of iets.

Heeft iemand tips hoe ik hem wel mee kan krijgen? Hij barst van de pijn.
Taxi?
Buurman? Overbuurman? Aardige vriend of collega?
O, niet goed gelezen, sorry.

Geen idee.
Kan hij hinkelen en deels op je steunen?

Of gebruik de stok van een bezem of iets in die richting waar hij op kan steunen en kan hinkelen.

Of de buurman/vrouw?
Oudere mensen die niet kunnen helpen. Taxi is een idee, ik ga bellen. Hopelijk kan de chauffeur ons helpen. Ik ben bang meer schade aan te richten.
welke regio woon je?
Hij kan niet hinkelen omdat de schok zeer doet. Het ziet eruit alsof het onderbeen bot naar voren is geschoven
Kun je iets van krukken fabriceren zodat hij zelf kan huppen? Dan schokt het ook niet.
Polder
Heb je een kruiwagen ofzo in de buurt?
Waar woon je? Er moet toch wel iemand zijn in je straat die dit voor je zou willen doen, ook al loop je misschien de deur niet bij elkaar plat?
Ehm, even denken...
Forummer inschakelen. Waar woon je ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Een stoel op een kleedje en dan trekken naar de voordeur? Auto daarna zo dicht mogelijk bij de deur zetten?
Dan ga je toch bij de buren aanbellen i.p.v. op het forum zitten of vergis ik me?
Of misschien woon je bij iemand in de buurt van ons, dat 1 van ons even helpt? Welke polder is het?
Bianca, ze zegt dat ze alleen maar oude buren heeft.
Welko regio schattekop. Polder is nogal vaag..
wil je best helpen als je in mijn stad woont..
Is er echt NIEMAND in de straat waar je even aan kan bellen? Of de ouders van een vriendje van hem bellen?

Sorry maar een topic openen? Nu? Dit snap ik niet
De huisartsenpost gaat er niet over of er wel of geen ambulance komt.

Als jij 112 belt en zegt dat je een ambulance nodig hebt dan komen ze.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Bij mijn zorgverzekering mag je de taxikosten verhalen... Dus misschien verzacht dat de pijn van de kosten straks
Heeft een van je oude buren geen rolstoel/rollator staan die je even mag lenen?
1 Heb je soms een burostoel op wielen dan kun je hem naar de auto rollen en bij huisartsenpost hebben ze dan wel een rolstoel hoop ik.

2Vraag de huisartsenpost hoe je hem in de auto kunt krijgen zonder hulp.

Sterkte
Bel gewoon een taxi en zeg erbij dat je graag een taxi-chauffeur hebt die even kan helpen met je zoon ondersteunen (en waarom). Dan zijn ze erop voorbereid, sturen een sterke man of meid en klaar is Klara.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven