Gezondheid alle pijlers

Help! Luidruchtige rommelbuik en aanstaande date

14-09-2010 19:13 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hehe, heb ik ook eens iets om een Hellup-topic over te openen.

Morgen heb ik een date met een heel leuke man. Een bijzonder leuke man. Een man waar ik graag veel indruk op maak

En sinds vandaag maakt mijn buik herrie alsof het de machinekamer van de Loveboat is. Heel harde herrie. Met toonhoogte.

Er zit dus blijkbaar veel lucht in mijn buik. Die wil ik er graag uit hebben voordat leuke man morgen op de stoep staat.

Heeft iemand goede tips wat hiertegen helpt? Bepaalde dingen om te eten, pillen om te slikken? Alle tips zijn welkom.

Mijn buik maakt nu een instemmend geluid, dus die is het volledig eens met dit topic
Kopje sterke koffie, shagje en naar de wc! Vooral geen bonen, peulvruchten en vlees meer eten tot morgen en langzaam kauwen.
Vanavond voor 't slapen gaan 'n paar dulcolax pillen slikken, dan komt 't er morgenochtend uit.
quote:Ratteke schreef op 14 september 2010 @ 19:20:

[afbeelding]die werkt bij mij ook heel goed. Verder geen drinken met prik pakken en geen zware maaltijden. Iets eten dat makkelijk verteerbaar is. Voor mij is dat een lichte pasta met groente ofzo.
Rennie deflatine inderdaad! Heb er jaren geleden ook veel last van gehad en was ineens over. In de tussentijd had ik hier vaak baat bij, oa bij stille colleges
Haha, zo heb ik twee keer in mijn leven in een restaurant gezeten met een eerste date. Gewoon zenuwen dus in mijn geval. Misschien dat een ontspanningsoefening werkt .

Veel plezier alvast!
Werkt dat Rennie Deflatine alleen tegen winderigheid, of ook tegen lucht in de darmen? Want die mag er van mij vandaag en morgen overdag nog uit namelijk...

Ben bang dat als ik dat neem, dat dan alles "dicht" gaat zitten en dat ik dan dus met de lucht blijf zitten. Of is dat een gek idee?
Maar jij bent nu met een van die dates getrouwd, Twinkeling? (hoop, hoop )
Uit de bijsluiter:

Bij opgeblazen gevoel, gasvorming in het maag-darmkanaal (winderigheid of flatulentie), brandend maagzuur en zure oprispingen. Dit middel is een maagzuurbinder.
Misschien helpt het om je buik te masseren?

Spannend van je date, veel plezier!
Ha het zou best eens spanning kunnen zijn hè! Dusseh, die machinekamer van de Loveboat

Zijn er geen producten zoals Rennie maar dan op natuurlijke basis? Ik hoor altijd van Rennie dat het juist de klacht verergert en je er dan meer van moet nemen...

Google: gastronol. Dat lijkt me wel wat.

Edit: half mosterd, maar dit is dus van A. Vogel.
cola drinken.
Regelmatig sporten en yoga.

Rust voor de geest, stilte voor het lichaam.
Hmm, ga denk ik wel Rennie proberen. Is misschien geen langetermijnoplossing, maar dat hoeft ook niet. Als ik voor morgenavond maar ontlucht ben

En venkelthee, leert google mij. Iemand hier ervaring mee?

Buik masseren, tja, voor dat soort dingen heb ik iemand anders nodig
Sterker nog, ik heb beiden destijds aan de haak geslagen (hulde aan de serieële monogamie ). Maar als ik ooit opnieuw aan de man ga dan kies ik een exemplaar waar ik geen buikpijn van krijg .
Oh, en mochten de wedding bells van cruciaal belang zijn, jawel, één der dates heeft zich een behoorlijk poosje Mr.Twink mogen noemen.

Neemt de spanning nu af of juist toe
Haha, ben bang dat de spanning mij nog te veel gaat worden. Maar het kan dus wel, liefde na een borreldate
Ik leg net twee mini Twinkels op bed. Er kan héél veel na een borreldate
Deflatine, echt het werkt! Ik zat met hetzelfde probleem. Totdat hij vroeg waarom ik dat altijd slikte. Ik vertelde de waarheid, winderigheid door prikkelbare darm. En dus veel scheten. O, was zijn antwoord, is dat alles. Laat lekker gaan joh.

Daar heeft hij tot op de dag van vandaag spijt van.
Haha, dat klinkt bijna net zo romantisch als het verhaal van Twink, Dutskop
Ja, echt waar, hij heeft me gewoon ten huwelijk gevraagd en ik blaas er nog lekker op los en dan wapperen met de deken. Doet hij ook, das dan weer minder:)
Koffie op je nuchtere maag?

Paar kiwi´s eten, dat leegt je darmen ook erg goed.

Sorry dat ik het wel een grappige OP vind, maar ik hoop natuurlijk dat het morgen weer over is. En dat je een spetterende date hebt.
Spetterend... interessante woordkeuze
Subtiel hè.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven