3000 + deel 65
vrijdag 10 september 2010 om 21:58
Deel 65,..... en we gaan nog niet met pensioen. Onze pensioengerechtigde leeftijd schuiven we al vast op.
Dus iedereen van harte welkom!
Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!
- we kwoten nooit persoonlijke info!
- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!
Dus iedereen van harte welkom!
Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!
- we kwoten nooit persoonlijke info!
- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!
anoniem_76983 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 16:59
Reden: en al weer aangepast :)
Reden: en al weer aangepast :)
% gewijzigd
dinsdag 14 september 2010 om 19:38
Pffff over wc gesproken... kom ik net thuis (rond half 6) en stond al bijna op klappen. Zie ik onze wc-pot bij de voordeur staan... onze enige wc-pot!! Bianca was onverwacht vrij vanmiddag en kreeg het fantastische plan om achter de wc-pot te tegelen!!
Daarna werd ie weggeroepen voor en klant.. en precies 12 minuten geleden kon ik eindelijk naar de wc!
Daarna werd ie weggeroepen voor en klant.. en precies 12 minuten geleden kon ik eindelijk naar de wc!
dinsdag 14 september 2010 om 19:46
En niet gedacht om het maar even op te vangen in een kan?
Toen ik zwanger was en we nog niet in dit huis woonden, hadden we geen toilet boven, alleen beneden. Op een gegeven moment moest ik zooooo vaak 's-nachts maar trok ik het niet meer met mijn bekken om de trap op en af te gaan maar redde ik het ook qua tijd en hoge nood niet. Dus boven had ik dan de kan van Moeders voor Moeders staan en die gebruikte ik dan maar.....
Toen ik zwanger was en we nog niet in dit huis woonden, hadden we geen toilet boven, alleen beneden. Op een gegeven moment moest ik zooooo vaak 's-nachts maar trok ik het niet meer met mijn bekken om de trap op en af te gaan maar redde ik het ook qua tijd en hoge nood niet. Dus boven had ik dan de kan van Moeders voor Moeders staan en die gebruikte ik dan maar.....