Nagellak kletstopic
dinsdag 10 augustus 2010 om 21:33
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.

dinsdag 14 september 2010 om 18:49
Zo, dat is echt superhandig Zwup. Ook lekker in het centrum, of niet - altijd leuk! Het is een afscheidsfeestje.
Veronique, ik maak sommige foto's zelf, maar als ik lui ben pluk ik iets van internet, gewoon de naam van je lak googlen en afbeeldingen zoeken.
Elle, we zaten foute tv te kijken en ook over de enorme kat van Glitterzzzz. Jammer dat je pakje er niet is! Misschien morgen?
Veronique, ik maak sommige foto's zelf, maar als ik lui ben pluk ik iets van internet, gewoon de naam van je lak googlen en afbeeldingen zoeken.
Elle, we zaten foute tv te kijken en ook over de enorme kat van Glitterzzzz. Jammer dat je pakje er niet is! Misschien morgen?
dinsdag 14 september 2010 om 18:58
Wat verschrikkelijk irritant Elle! Hoop dat het snel komt.
Ja, ik woon echt super in het centrum. 1 halte met de bus en dan sta je midden op de markt (even om de afstand aan te geven ) En het is nieuwbouw, dus ik ben übergelukkig
Gezellig, afscheidsfeestje! Komt de persoon wel weer terug of is dit een "ik ga voorgoed emigreren naar verweggistan" feestje?
Foute tv is heerlijk Elle! Zou je ook eens moeten proberen En idd de kattenmonsters van Glitter
Ja, ik woon echt super in het centrum. 1 halte met de bus en dan sta je midden op de markt (even om de afstand aan te geven ) En het is nieuwbouw, dus ik ben übergelukkig
Gezellig, afscheidsfeestje! Komt de persoon wel weer terug of is dit een "ik ga voorgoed emigreren naar verweggistan" feestje?
Foute tv is heerlijk Elle! Zou je ook eens moeten proberen En idd de kattenmonsters van Glitter

dinsdag 14 september 2010 om 19:29
Het is een "ik ga even naar het buitenland" feestje Heerlijk zo in het centrum wonen. Wij wonen nu in een klein, ongezellig stadje (het is geen dorp, maar ook zeker geen stad te noemen) en hebben er ook voor gekozen on weer terug naar de stad te gaan. Vond ik heerlijk in mijn studententijd!
Elle, kijk je ook de KRO detectives?
Elle, kijk je ook de KRO detectives?

dinsdag 14 september 2010 om 19:40

dinsdag 14 september 2010 om 19:51
CSI kijk ik niet. Ik moet zeggen dat ik eigenlijk vrij weinig kijk, alleen op avonden waarop ik niks te doen heb. Er komt bijna nooit meer iets leuks!
Wel volg ik Greys Anatomy, maar dat downloaden we en kijk ik samen met mijn vriend. En Top Gear downloaden we ook....maar er is zo weinig waar ik vast voor ga zitten ofzo.
Wel volg ik Greys Anatomy, maar dat downloaden we en kijk ik samen met mijn vriend. En Top Gear downloaden we ook....maar er is zo weinig waar ik vast voor ga zitten ofzo.