Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic

10-08-2010 21:33 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft

Have fun!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Zo, dat is echt superhandig Zwup. Ook lekker in het centrum, of niet - altijd leuk! Het is een afscheidsfeestje.

Veronique, ik maak sommige foto's zelf, maar als ik lui ben pluk ik iets van internet, gewoon de naam van je lak googlen en afbeeldingen zoeken.

Elle, we zaten foute tv te kijken en ook over de enorme kat van Glitterzzzz. Jammer dat je pakje er niet is! Misschien morgen?
Wat verschrikkelijk irritant Elle! Hoop dat het snel komt.

Ja, ik woon echt super in het centrum. 1 halte met de bus en dan sta je midden op de markt (even om de afstand aan te geven ) En het is nieuwbouw, dus ik ben übergelukkig

Gezellig, afscheidsfeestje! Komt de persoon wel weer terug of is dit een "ik ga voorgoed emigreren naar verweggistan" feestje?

Foute tv is heerlijk Elle! Zou je ook eens moeten proberen En idd de kattenmonsters van Glitter
Verrek ja, die grote katten

Het zijn net tijgers

Ik ben geen tv-kijker, ik kijk wel heel graag misdaadseries
Het is een "ik ga even naar het buitenland" feestje Heerlijk zo in het centrum wonen. Wij wonen nu in een klein, ongezellig stadje (het is geen dorp, maar ook zeker geen stad te noemen) en hebben er ook voor gekozen on weer terug naar de stad te gaan. Vond ik heerlijk in mijn studententijd!

Elle, kijk je ook de KRO detectives?
Nee eigenlijk niet de KRO detectives.

Criminal Minds is mijn favo

Ik woon wel in een dorp, maar dichtbij een paar stadjes!
Ooh Criminal Minds, die vind ik minder, ik vind Special Victims Unit wel erg leuk. Helaas komen er al een hele tijd alleen herhalingen.
Deze komen uit de nieuwe collectie van Catrice. Mooi!

Spruced Up.

Looking Greyt. (haha! grappige naam)

Ik ga toch een beetje richting de wat donkerdere kleuren merk ik nu. Het zonnetje is wat minder vaak te zien, het zomergevoel is weg. Al die felle kleuren voelen nu te opvallend!
SVU vind ik dan weer minder

Dan kijk ik liever naar de gewone Law and Order met Lennie.
Mooie kleurtjes Indigo
Lijkt Looking Greyt niet heel veel op London's weather Forecast?
En Elliot dan????

Ik weet trouwens echt niet wat ik zo aantrekkelijk vind aan deze man, want qua uiterlijk vind ik hem niet superbijzonder, maar.....hij heeft gewoon iets!

Ooh, ik was trouwens in de war. Ik dacht aan Criminal Intent, die vind ik niet zo leuk.
quote:elleinspe schreef op 14 september 2010 @ 19:42:

Lijkt Looking Greyt niet heel veel op London's weather Forecast?Looking Greyt is volgens mij blauwiger.
Haha inderdaad grappige naam
Ja ik snap wat je bedoeld met Elliot, hij heeft wel iets
Overigens vind ik Olivia ook leuk. Ze doen het zo leuk samen!

Net als Phil en Kirstie haha (heel wat anders!)

quote:indigoblue schreef op 14 september 2010 @ 19:44:

[...]

Looking Greyt is volgens mij blauwiger.Hmmm.....men kan nooit genoeg lakjes hebben hè?
Haha Phil en Christy, ja die zie ik ook wel eens zaterdags
Elle, pulp tv is goed voor je!

Leuk dat jullie ook weer in de stad gaan wonen Indigo. Ik zou het in een dorp ook niet trekken. Te weinig te doen en te ver van dingen af.

Elliot en Olivia is ook leuk. Kijken jullie ook CSI?
quote:elleinspe schreef op 14 september 2010 @ 19:48:

[...]

Hmmm.....men kan nooit genoeg lakjes hebben hè?
Die grijsjes zijn mooi indigo. Ik ga vanavond de Jade is the new black van OPI lakken denk ik. De blauwe is niet echt voor nu.
CSI kijk ik niet. Ik moet zeggen dat ik eigenlijk vrij weinig kijk, alleen op avonden waarop ik niks te doen heb. Er komt bijna nooit meer iets leuks!

Wel volg ik Greys Anatomy, maar dat downloaden we en kijk ik samen met mijn vriend. En Top Gear downloaden we ook....maar er is zo weinig waar ik vast voor ga zitten ofzo.
Ik kijk af en toe nog wel eens CSI, maar het is een beetje uitgemolken.

Vroegâh keek ik altijd, maar het gaat op elkaar lijken.
Ik heb ook alle seizoenen van Lost gekeken (ook gedownload en dan altijd veel achter elkaar anders vond ik het niet de moeite waard) maar dat hebben we alleen afgekeken omdat we wisten dat het bijna klaar was. Anders was ik al eerder afgehaakt.
Grappige motto heb jij Elle
Wat CSI betreft heb je gelijk. Er moet wat nieuws gebeuren....

Lost vind ik echt geen klap aan. Heb een halve uitzending gezien en toen vond ik het al genoeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven