Ballenbad voor ...

14-09-2010 20:36 468 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor Tjaa, voor Agaath, voor Trijntje en voor al die andere schatten die nu voor korte of lange tijd geen onderdak hebben. WELKOM...

Mijn medeleven is als een warm bad, mijn luisterend oor en onverdeelde aandacht zijn er voor jullie. Mijn begrip is oneindig en mijn geduld is groot.
anoniem_111463 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 20:39
Reden: ontroering maakte mij het typen onmogelijk
% gewijzigd
Hoe gaat het met je schat? Wat schrijf jij trouwens slecht, ik zou er niet mee doorgaan. Tenminste niet voor publiek, dat is zo pijnlijk.
quote:Joseetje35 schreef op 15 september 2010 @ 00:14:

[...]

Jij snapt zo vaak iets niet, maar daar kan je zelf niets aan doen.

O, ik wist niet dat wij elkaar al kenden, sorry!

Maar goed, ik was eigenlijk ook al weg hier! Ongelooflijk!
quote:pretzel schreef op 15 september 2010 @ 00:16:

[...]

Dat zou ik niet doen juffie, voor je het weet ben je besmet met de een of andere nare ziekte.Dan rot ze maar op.
quote:JOHANNA1 schreef op 15 september 2010 @ 00:18:

Ik ga slapen. In mijn achterbuurt gaan we vroeg onder de wol.Wol? Ik heb nooit geweten dat geiten wol produceren!
quote:MarianneDavids schreef op 15 september 2010 @ 00:20:

[...]

Ik dacht dat mensen in achterbuurten altijd de hele dag in hun nest lagen te meuren.Foei, wat een vooroordelen weer. Je dacht zeker ook dat Libella's beschaafd waren?
quote:juliaana schreef op 15 september 2010 @ 00:20:

[...]

O, ik wist niet dat wij elkaar al kenden, sorry!

Maar goed, ik was eigenlijk ook al weg hier! Ongelooflijk!Ik herken je aan je grammaticale en spelfouten schat, een mens valt snel door de mand, ga maar gauw slapen, morgen weer een drukke dag...
quote:JOHANNA1 schreef op 15 september 2010 @ 00:18:

Ik ga slapen. In mijn achterbuurt gaan we vroeg onder de wol.

Toch wel zwak weer van je

Eerst voor de zoveelste keer een topic openen, je gal spuwen , krant bellen en als je merkt dat je toch wel minder gewaardeerd wordt dan je dacht neem je de kuierlatten

Zwak , heel zwak
oh maar Tjaa. Nu jij er bent (handen gewassen?) blijf ik.
quote:pretzel schreef op 15 september 2010 @ 00:23:

[...]

Wol? Ik heb nooit geweten dat geiten wol produceren!Ze blaten zinloos en soms geven ze melk, als je mazzel hebt, maar wol nee, dat zijn die andere schapen.
Maar niet gaan inboxen hoor. Dat deed je toch steeds op Libelle?
quote:JOHANNA1 schreef op 15 september 2010 @ 00:25:

oh maar Tjaa. Nu jij er bent (handen gewassen?) blijf ik.En ja hoor, het blijft op dit onderwerp doorgaan..., vorige keer ook al, moet je nu echt op zo'n manier je gerief halen, een moderne meid...kom op..
quote:Joseetje35 schreef op 15 september 2010 @ 00:23:

[...]

Ik herken je aan je grammaticale en spelfouten schat, een mens valt snel door de mand, ga maar gauw slapen, morgen weer een drukke dag...Sorry, dit is werkelijk te triest! Ik ben niet van daar of iemand anders van hier, je kunt me niet herkennen want je bent mij nog nooit tegen gekomen. Maar dit sneue gedoe zegt genoeg.....
quote:Joseetje35 schreef op 15 september 2010 @ 00:25:

[...]

Ze blaten zinloos en soms geven ze melk, als je mazzel hebt, maar wol nee, dat zijn die andere schapen.Echt weer zo'n raadselachtige Joseetje zin. Volgens mij ben jij eigenlijk heel erg slim, je laat het alleen niet zo merken.
Ik proef hier enige frustratie.
verba volant, scripta manent.

Maar niet gaan inboxen hoor. Dat deed je toch steeds op Libelle?Wat zit je verkeerd he meid, het lijk wel je echte leven hier.
quote:Joseetje35 schreef op 15 september 2010 @ 00:26:

[...]

En ja hoor, het blijft op dit onderwerp doorgaan..., vorige keer ook al, moet je nu echt op zo'n manier je gerief halen, een moderne meid...kom op..Ja, wat verwacht je dan van een Spaanse VMBO sloerie? Dat ik ga praten over de zin van het leven of zo?
quote:juliaana schreef op 15 september 2010 @ 00:27:

[...]

Sorry, dit is werkelijk te triest! Ik ben niet van daar of iemand anders van hier, je kunt me niet herkennen want je bent mij nog nooit tegen gekomen. Maar dit sneue gedoe zegt genoeg.....Ik ben je wel tegenekomen hoor, je bent heel herkenbaar, zoals ik al schreef. Maar maak je niet druk, ga lekker slapen joh, het wordt allemaal teveel denk ik. Je kiest er zelf voor je ermee te bemoeien, en dan nu sneu doen??
quote:Joseetje35 schreef op 15 september 2010 @ 00:26:

[...]

En ja hoor, het blijft op dit onderwerp doorgaan..., vorige keer ook al, moet je nu echt op zo'n manier je gerief halen, een moderne meid...kom op..Was het maar waar dat zij haar gerief zou kunnen halen, zou zij hier niet zo blaten.
quote:JOHANNA1 schreef op 15 september 2010 @ 00:30:

[...]

Ja, wat verwacht je dan van een Spaanse VMBO sloerie? Dat ik ga praten over de zin van het leven of zo?Als je een zinloos leven leidt heeft het geen zin om over de zin van het leven te praten.
verba volant, scripta manent.

Maar niet gaan inboxen hoor. Dat deed je toch steeds op Libelle?

Als jij dat zegt zal het wel zo zijn toch

Net zoals die onzin die je aan de krant hebt verkondigd

Zielige aktie vond ik dat

Net zo goed als die aktie met die dame van de sp , meulenbelt

wat je geregeld hebt

Je hele gedrag , het schrijven bij annewill , het blog wat je hebt geopend , alles wijst op een lichtelijk (zwaar) overspannen en gefrustreerde dame die blijkbaar nogal veel last heeft van muizenissen tussen de oortjes

Eigenlijk heel zielig voor je
quote:JOHANNA1 schreef op 15 september 2010 @ 00:30:

[...]

Ja, wat verwacht je dan van een Spaanse VMBO sloerie? Dat ik ga praten over de zin van het leven of zo?Waarom niet? Misschien knap je ervan op, goed voor jezelf en voor je omgeving, want je weet zelf ook best dat je zo gefrustreerd bent als de pest. Ik denk dat je ons best wel mag, maar dat niet wilt laten merken, doe gewoon eens normaal tegen mensen en dan doen zij dat ook tegen jou. Ook iemand met een VMBO niveau kan heel normaal functioneren.
Wat ben je een begripvol man, Tjaa. Ik moet er bijna van huilen. Nu is mijn toetsenbord ook nat.
quote:Joseetje35 schreef op 15 september 2010 @ 00:34:

[...]

Waarom niet? Misschien knap je ervan op, goed voor jezelf en voor je omgeving, want je weet zelf ook best dat je zo gefrustreerd bent als de pest. Ik denk dat je ons best wel mag, maar dat niet wilt laten merken, doe gewoon eens normaal tegen mensen en dan doen zij dat ook tegen jou. Ook iemand met een VMBO niveau kan heel normaal functioneren.Wat een opsteker, Joseetje. Kunnen we niet eens afspreken of zo? Je geeft me echt zelfvertrouwen. Jezus, mijn toetsenbord...
quote:JOHANNA1 schreef op 15 september 2010 @ 00:35:

Wat ben je een begripvol man, Tjaa. Ik moet er bijna van huilen. Nu is mijn toetsenbord ook nat.Alleen je toetsenbord?
quote:TjaavanGs schreef op 15 september 2010 @ 00:33:

[...]

Als jij dat zegt zal het wel zo zijn toch

Net zoals die onzin die je aan de krant hebt verkondigd

Zielige aktie vond ik dat

Net zo goed als die aktie met die dame van de sp , meulenbelt

wat je geregeld hebt

Je hele gedrag , het schrijven bij annewill , het blog wat je hebt geopend , alles wijst op een lichtelijk (zwaar) overspannen en gefrustreerde dame die blijkbaar nogal veel last heeft van muizenissen tussen de oortjes

Eigenlijk heel zielig voor jeHuh? Is JOHANNA Michele?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven