Ballenbad voor ...

14-09-2010 20:36 468 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor Tjaa, voor Agaath, voor Trijntje en voor al die andere schatten die nu voor korte of lange tijd geen onderdak hebben. WELKOM...

Mijn medeleven is als een warm bad, mijn luisterend oor en onverdeelde aandacht zijn er voor jullie. Mijn begrip is oneindig en mijn geduld is groot.
anoniem_111463 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 20:39
Reden: ontroering maakte mij het typen onmogelijk
% gewijzigd
quote:FlorisFlorijn schreef op 15 september 2010 @ 00:38:

[...]

Huh? Is JOHANNA Michele?

Floor toch , heb je haar niet herkent dan

Ik haal er altijd twee door elkaar, zou niet weten wie wie is, die fatzo of die dombo.
Als Pretzel meepraat daalt opeens het niveau....

Zeg, het was mieters en tof zo met jullie. Ik hoop echt dat jullie lekker weer op het Libelle forum terecht kunnen binnenkort.

Geef dan ook ff toe dat mijn actie naar de Volkskrant best een beetje leuk was, Slaap ik ook weer goed in mijn achterbuurt bed en dan hoef ik mijn arme mediterrane VMBO hersentjes niet zo af te beulen om weer andere krant te benaderen .

daaaag groetjes en kusjes van jullie eigen Michèle (met het streepje)
quote:TjaavanGs schreef op 15 september 2010 @ 00:39:

[...]

Nee dus.

quote:TjaavanGs schreef op 15 september 2010 @ 00:39:

[...]

Zelfs in de achterbuurten kennen wij de kofschip regel Tjaa
Djee zeg. Wat hebben jullie toch een ongezonde obsessie voor elkaar.
als der stam eindigt op een n....Dat leren we wel hoor op het VMBO.
quote:FlorisFlorijn schreef op 15 september 2010 @ 00:44:

Djee zeg. Wat hebben jullie toch een ongezonde obsessie voor elkaar.Hè bah
Raar verband leg je, volgens mij is het gewoon aangeboren. Net zoals mensen die een ander geen leven gunnen, omdat ze eigenlijk zichzelf uitkotsen. Succes en sterkte meis!
quote:Joseetje35 schreef op 15 september 2010 @ 00:46:

Raar verband leg je, volgens mij is het gewoon aangeboren. Net zoals mensen die een ander geen leven gunnen, omdat ze eigenlijk zichzelf uitkotsen. Succes en sterkte meis!Kan ik deze wijsheid ook in kruissteek bestellen?
quote:JOHANNA1 schreef op 15 september 2010 @ 00:45:

als der stam eindigt op een n....Dat leren we wel hoor op het VMBO.

Ben je nou opeens in het Duits bezig? Vreemde poging, der stam, ach wij leerden geloof ik de fokgeit, maar die heb ik al zolang niet meer nodig..

En nog een ding: echt neem mijn raad aan: geen schrijfpogingen meer, ze zijn lachwekkend meid, maar ik voel dat jij het niet als geintje bedoelt..
quote:JOHANNA1 schreef op 15 september 2010 @ 00:47:

[...]

Kan ik deze wijsheid ook in kruissteek bestellen?Denk het niet, je hebt een permanente. Voor altijd en eeuwig
quote:FlorisFlorijn schreef op 15 september 2010 @ 00:44:

Djee zeg. Wat hebben jullie toch een ongezonde obsessie voor elkaar.Het is actie-reactie, Floortje.
Ah joh, gun een zielige naar knoflook stinkende Spaanse hoer die niet kan spellen nu ook eens een pleziertje. Dat jij nu blogs vol schrijft met prachtige poëzie. Dat is voor mij niet weggelegd, dus zoek ik het maar bij Anne Wil.
Die knoflook was toch je buitenlandse buurvrouw. Dat schreef je hier als Mie, en nou komt dat uit je eigen bek, tsss.

PS: ik schrijf geen blogjes, schat, herken je me echt niet?
Zeg Joseetje. Waarom blijf je niet gewoon op Viva schrijven?. Ze vinden je vast aardig hier dan kan je eindelijk Libelle vergeten. Ik gun het je, meis.
Houd je hier ook al bij wat iedereen ooit geschreven heeft? Ik word echt benieuwd naar de volte van jouw verdere bestaan.
Maar ik zit gewoon op Viva, je zit overal zo naast, dat is de slogan van je leven, meis.
Mijn accu is op en aangezien ik in een kartonnen doos achter het Centraal station slaap...

Morgenochtend eerst een stopcontact zoeken.

Adios!
quote:Joseetje35 schreef op 15 september 2010 @ 00:53:

[...]

Het is actie-reactie, Floortje.Dat zeg ik Josee. Wat hebben jullie toch een ongezonde obsessie voor elkaar.
Buitenlanders beschuldigen van de stank die uit jezelf komt, is dat nou discriminatie of gewoon altijd een ander de schuld geven van je eigen shit?
quote:Joseetje35 schreef op 15 september 2010 @ 01:02:

Maar ik zit gewoon op Viva, je zit overal zo naast, dat is de slogan van je leven, meis.En na deze wijze woorden ging mijn lapto
quote:JOHANNA1 schreef op 15 september 2010 @ 01:02:

Mijn accu is op en aangezien ik in een kartonnen doos achter het Centraal station slaap...

Morgenochtend eerst een stopcontact zoeken.

Adios!Gewoon batterijen nemen, dan hoef je onze Tjaa niet meer lastig te vallen. Tot ziens maar weer dame, maak nog eens een blogje aan, maar please geen feuilletons meer, afgesproken??
wow, sjiek hoor...
quote:JOHANNA1 schreef op 14 september 2010 @ 23:19:

Om mijn carrière op het Viva forum maar te beëindigen en om jullie te vertellen wat je mist.

Agaath is een supertrut die iedere avond helemaal los gaat in een zielig virtueel buurthuis. Je kunt daar hulp voor zoeken volgens mij.

Tjaa zie ik voor me als een weggesaneerde bedrijfsleider van het kleinste Kruidvat filiaal van Nederland. Trok zich iedere avond af boven zijn toetsenbord terwijl hij leuke Libelle grapjes maakte. Heeft veel Lonsdale vriendjes en slaapt nooit.

Pagan is full time overblijfmoeder en denkt echt dat dat een baan is.. Gaat in de loop van de avond steeds vreemder reageren. Drankprobleem?

Wie verwachten we verder nog? Ach laat maar zitten. Niet de moeite waard.

HOIHad ik toch wel een beetje gelijk he, niet echte vriendjes .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven