Ik verveel me...

07-09-2010 19:59 1149 berichten
Alle reacties Link kopieren
... dus ik open een onzintopic.

Eigenlijk wil ik rellen, maar er is geen leuke (dikke mensen in scootmobielen zijn geen relvoer vandaag) en het is teveel moeite om er zelf één te starten.

Dus wat doe je dan? Dan open je een topic over niks. Dus. Bij deze. Vertel eens wat leuks?
668, the neighbour of the Beast
Ik zie dat je nog steeds into de poppetjes bent
quote:Simooon schreef op 14 september 2010 @ 21:55:

Ik zie dat je nog steeds into de poppetjes bent Ik probeer me in te houden, maar da's nog best moeilijk
Hallooooooo?

Ik zoek afleiding
Ik ben momenteel druk aan de studie, goed hè?

Maar voor in jullie rustige uurtjes wil ik alvast wel een beroep op jullie doen...

De kans is nu zeer aanwezig dat wij over een maand 2 nieuwe huisgenootjes mogen verwelkomen! Nu had ik zelf al de volgende namen: Flo, Pebbles, Kiwi en Mango.... Echter als wat ik nu op het oog heb doorgaat, dan krijgen we minimaal 1 katertje en ik vind de namen die ik had bedacht nou niet echt mannelijk genoeg Op internetten zoeken heeft nog niet wat moois opgeleverd en daarom wil ik jullie vragen om mee te denken!
't Is vriiiiiijdag!

Iemand aanwezig?

Ooooh leuk, Simooon, nieuwe katten! Ik wil ook, maar Vent wil geen huisdieren, vindt ie zielug (die steak op zijn bord vanavond vindt ie helemaal niet zielig trouwens, de hypocriet).

Ik had ooit een rode kater en die heette Frits. Stond 'm goed, die naam.
hoooi,

ja inderdaad vrijdag héérlijk..

Ik verveel me vandaag (want thuis met rugpijn) dus kom even hier kijken...
Balen van je rugpijn. Had je anders op je werk gezeten nu?
Hoihoi! Ik was al bang dat dit topic een langzame dood zou sterven

Ik zit nu zelf aan Boris te denken! Gaan morgen naar dat nestje kijken en hopelijk vanavond naar een ander duo en als dat 'm wordt dan krijg ik me toch een schattig meisje! Vind Pebbles helemaal bij haar passen. Ben gewoon verliefd haha.

Maar nog even afwachten dus... Best spannend!
Heeerlijk, twee van die wolballetjes thuis

Ben jaloers! Hopelijk als de meisjes wat groter zijn dat we Vent dan kunnen overtuigen dat een huisdier heeeel leuk is, maar voorlopig gebeurt het niet, vrees ik.
Nu hopen dat je dochters niet allergisch zijn natuurlijk!
Oh, ja, nee denk het niet, ik heb stevige kinderen gebakken, tot nu toe kunnen ze nog overal tegen, includief kinderboerderijbezoekjes.

Krijg je de kittens vanavond/morgen dan al? En hoezo niet twee uit hetzelfde nest?
Wel uit hetzelfde nest hoor. Het ging zo:

We hadden op marktplaats een leuk duo gezien in D. Toen ik mailde bleek eentje al gereserveerd. Dus ik gaf aan dat 't dan op hield, want wij zochten er 2. Toen gaf ze aan dat ze nog een duo uit een ander nest had. Daar zat echter niet de kleur bij die vriend graag wil, maar stuur maar een foto (ze stonden nog niet op internet). Dat duurde dus een tijd en in die tussentijd had ik een nestje gevonden in H met de kleur voor mijn vriend en eentje die mij wel leuk leek. Daar gaan we morgen naartoe. Stuurt de vrouw uit D gister de foto's en laat 1 van 't duo nou precies zijn wat ik zocht! En vriend vond het eigenlijk ook wel een erg mooi duo! Dus nu moeten we gaan kiezen... Morgen eerst naar H en dan hopen dat we volgende week nog in D kunnen kijken, voordat ze weer weg zijn...

We zouden de kittens dan trouwens pas over een week of 3 krijgen. Nemen ze dus niet direct mee. Vandaar dat we toch graag naar beide nestjes willen gaan kijken. Ik vind het spannend, omdat we dus het risico lopen dat er al weer poesjes weg zijn, voordat we ze allemaal hebben kunnen zien.
Oh ik snappum. Ja kan me voorstellen dat je nu niet meer wil wachten, voordat de leukerts wegzijn, maar joh, zeker weten dat ze allemaal superleuk zijn!
Haha, ja kittens zijn allemaal schattig en beide nestjes hebben echt supermooie koppies... Het gaat helemaal goed komen! Morgen gaan we beide nestjes bekijken, denk dat we 's middags een beslissing zullen nemen!

Fijn weekend!
Wat leuk en spannend Simooon, poezebeessies in huis straks!

Nog verveeltjes aanwezig vanavond?
Ik ben er hoor, maar ik ga al

Film kijken.

Ben verkouden en bleeeh, dus ik ga op de bank mezelf zielig vinden
En kittens zijn leuk!
Nou, dat was weer reuze gezellig

Maar een zeer geldige reden voor een avond bankhangen, beterschap!
Blij dat je van mijn gezelschap genoten hebt. Ik vind mezelf ook eeeeerg gezellig vandaag.
Mogge. Ik ben zo ziek als een hond

Keelpijn, verstopte neus, koppijn, traanogen, nare hoest. Olé!
Niemand hier? Mooi kut.
Das kut Marels dat je ziek bent! Beterschap!

Wij hebben vandaag de kittens uitgezocht en halen ze over 3 weken op.

Ze heten Pebbles en Tommy en zijn zo leuk!
quote:Simooon schreef op 10 september 2010 @ 14:18:

Scriptie nog niet af nee.

Het gaat over een klanttevredenheidsonderzoek onder de klanten van een verzekeringsmaatschappij.

En ik wil 't voordat deze maand voorbij is af hebben!

Als ik mijn verjaardag vier dan wil ik ook vieren dat mijn scriptie is ingeleverd!

Hoi Simoon,

Ik zag dat je een klanttevredenheidsonderzoek, hebt gedaan. Ik ben momenteel ook bezig met mijn scriptie, maar loop een beetje vast, zou ik misschien die van jou mogen inzien. Je zou me er echt enorm mee helpen, ik ben eventueel bereidt een kleine vergoeding te betalen.

alexjongerius19@gmail.com

mvg Alex

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven