Ik verveel me...
dinsdag 7 september 2010 om 19:59
... dus ik open een onzintopic.
Eigenlijk wil ik rellen, maar er is geen leuke (dikke mensen in scootmobielen zijn geen relvoer vandaag) en het is teveel moeite om er zelf één te starten.
Dus wat doe je dan? Dan open je een topic over niks. Dus. Bij deze. Vertel eens wat leuks?
Eigenlijk wil ik rellen, maar er is geen leuke (dikke mensen in scootmobielen zijn geen relvoer vandaag) en het is teveel moeite om er zelf één te starten.
Dus wat doe je dan? Dan open je een topic over niks. Dus. Bij deze. Vertel eens wat leuks?
668, the neighbour of the Beast
maandag 13 september 2010 om 19:38
Of het nu een nette breuk is of niet, het kreng had gewoon heel moeten blijven.
Tip; neem een aaifoon. Die krengen typen kut, maar daar moet je verplicht met één hand typen, da's minder frustrerend
Joris en de Draak is cool. En gaat echt blóédhard. Echt super.
De Sprookjesboom is ook leuk, heeeeel mooi gemaakt! Die had ik ook nog niet gezien. De rest wel, geloof ik. Vliegende Hollander en Assepoester enzo. Vliegende Hollander is trouwens niet eens nieuw meer, onderhand. Die staat er voor het, wat, derde jaar nu?
Tip; neem een aaifoon. Die krengen typen kut, maar daar moet je verplicht met één hand typen, da's minder frustrerend
Joris en de Draak is cool. En gaat echt blóédhard. Echt super.
De Sprookjesboom is ook leuk, heeeeel mooi gemaakt! Die had ik ook nog niet gezien. De rest wel, geloof ik. Vliegende Hollander en Assepoester enzo. Vliegende Hollander is trouwens niet eens nieuw meer, onderhand. Die staat er voor het, wat, derde jaar nu?
maandag 13 september 2010 om 20:00
Oeh, hachee... nice!
Ik zit noodgedwongen aan een hele slechte magnetronmaaltijd.
Afwas 'beurd dus! Je gaat lekker. Nu fijn een stukje was vouwen dan?
Ik wil ook weer naar de Efteling! Tijdje terug nog geweest, maar toen was Joris nog niet open.
Ja, de Sprookjesboom is geweldig! Vliegende Hollander oud nieuwsch inderdaad...
Ik zit noodgedwongen aan een hele slechte magnetronmaaltijd.
Afwas 'beurd dus! Je gaat lekker. Nu fijn een stukje was vouwen dan?
Ik wil ook weer naar de Efteling! Tijdje terug nog geweest, maar toen was Joris nog niet open.
Ja, de Sprookjesboom is geweldig! Vliegende Hollander oud nieuwsch inderdaad...
maandag 13 september 2010 om 20:05
Wat voor magnetronmaaltijd? En je mag hier wel hachee komen eten hoor.
Vond de Vliegende Hollander gisteren ook een beetje tegenvallen eigenlijk. Weet niet wat het is, vorig jaar vond ik hem nog leuk, en nu vind ik het.... mwah.
Mooi gemaakt, dat wel, maar het achtbaanstuk is te kort Idee blijft super trouwens.
Ik ben zooooooooo benieuwd naar Raveleijn!!! En er komt in 2011 ook een nieuwe "grote" attractie he.
Vond de Vliegende Hollander gisteren ook een beetje tegenvallen eigenlijk. Weet niet wat het is, vorig jaar vond ik hem nog leuk, en nu vind ik het.... mwah.
Mooi gemaakt, dat wel, maar het achtbaanstuk is te kort Idee blijft super trouwens.
Ik ben zooooooooo benieuwd naar Raveleijn!!! En er komt in 2011 ook een nieuwe "grote" attractie he.
maandag 13 september 2010 om 20:30
Zo'n AH Excellent curry... niet vies, maar lijkt op alles behalve goeie curry.
Kom ik morgen toch hachee eten, anders zit je maar met al die bakjes in je vriezer. Aardig van je
Ja, Raveleijn! Zag er toen van buiten al waanzinnig uit...
En die andere nieuwe wordt een beetje zoiets als Droomvlucht, toch?
Zou de grootste attractie van het park moeten gaan worden.
Kom ik morgen toch hachee eten, anders zit je maar met al die bakjes in je vriezer. Aardig van je
Ja, Raveleijn! Zag er toen van buiten al waanzinnig uit...
En die andere nieuwe wordt een beetje zoiets als Droomvlucht, toch?
Zou de grootste attractie van het park moeten gaan worden.
maandag 13 september 2010 om 21:16