Ervaringen marktkraampje
woensdag 15 september 2010 om 20:07
Even een vraagje. Ik heb op internet een marktkraampje van Djeco gezien. Dit lijkt me echt ontzettend leuk voor mijn dochter die binnenkort 2 wordt, maar hij lijkt me zo klein.
Hij is 45x42,5x24 cm... is dat wel geschikt voor een meisje van 2 of zijn ze er zo uitgegroeid. Ik kan hem ook niet echt bekijken in de winkel want hij staat hier niet te koop. Alleen via internet dus ben benieuwd of jullie er ervaringen mee hebben. Is het wat?
Hij is 45x42,5x24 cm... is dat wel geschikt voor een meisje van 2 of zijn ze er zo uitgegroeid. Ik kan hem ook niet echt bekijken in de winkel want hij staat hier niet te koop. Alleen via internet dus ben benieuwd of jullie er ervaringen mee hebben. Is het wat?
woensdag 15 september 2010 om 20:25
t lijkt me heel klein... en ik denk niet dat het leuk is... t is net iets groter dan een a4'tje ..
Ik zou iets verder zoeken. Mij lijkt zo`n marktkraam ook erg leuk, maar voor 55 euro mag het wel iets groter zijn dan een a4 formaat
Ik zou iets verder zoeken. Mij lijkt zo`n marktkraam ook erg leuk, maar voor 55 euro mag het wel iets groter zijn dan een a4 formaat
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
woensdag 15 september 2010 om 21:13
Die van Lobbes vind ik ook mooi hoor. Heb ook al wel andere gezien, maar die komen weer zo'n eind de kamer in. Zijn ongeveer een meter. Aan de andere kant.. het is wel echt iets om jaren nog mee te kunnen spelen en hout is mooi.
@Biol
Iets groter dan een A4tje... als je het zo stelt is het wel erg klein. Dat doen we dus maar niet. Hij lijkt zo leuk op de site. Las zelfs ergens vanaf 4 jaar. Die kunnen hem dus meenemen in de rugtas naar school.
@Biol
Iets groter dan een A4tje... als je het zo stelt is het wel erg klein. Dat doen we dus maar niet. Hij lijkt zo leuk op de site. Las zelfs ergens vanaf 4 jaar. Die kunnen hem dus meenemen in de rugtas naar school.