Forum
Nieuwe topics
Actieve topics
Algemene voorwaarden & huisregels
account
inloggen
Aanmelden
Home
Entertainment
SOS Sonja
Entertainment
alle pijlers
Relaties
Werk & Studie
Geld & Recht
Reizen
Seks
Gezondheid
Coronavirus COVID-19
Overig
Actueel
Oekraïne
Entertainment
Lijf & Lijn
Kinderen
Digi
Eten
Mode & Beauty
Zwanger
Psyche
Thuis
Klussen
Sport
Contact
Viva zoekt
Aangeboden
Gevraagd
Horen
Doen
Zien
Lezen
SOS Sonja
01-09-2010 19:42
1157 berichten
1
...
18
19
20
21
22
...
47
Anoniem_33764
woensdag 1 september 2010 om 19:42
Alle reacties
Link kopieren
Halloooooo,
Na het jammerlijke in de soep lopen van het vorige Sonja-topic nu maar weer even een nieuwe.
Wie zit er ook alvast klaar? Met wat verantwoorde low-fat hapjes? Of juist met lekker volvette brie/ frituurhappen/ gevulde koeken, haha.
Anoniem_98973
woensdag 15 september 2010 om 21:32
Alle reacties
Link kopieren
Zouden ze weer 15 jaar ouder zijn dan ze zijn deze avond?
Sabeltandcavia
woensdag 15 september 2010 om 21:32
Alle reacties
Link kopieren
Zitten jullie allemaal klaar met 20 paaseitjes?
Ik vind hier dingen van.
Anoniem_61109
woensdag 15 september 2010 om 21:32
Alle reacties
Link kopieren
Sonja Bakker dieet is helemaal niet gezond lijkt me, je mag erg weinig eten.
Vind ook zo'n irritant mens, ze is niet echt taktisch met haar commentaar, totaal niet motiverend
Anoniem_101646
woensdag 15 september 2010 om 21:33
Alle reacties
Link kopieren
ik ben er weer!
Wie heeft er chocola?
Anoniem_98973
woensdag 15 september 2010 om 21:33
Alle reacties
Link kopieren
Hoezo, verschillende soorten brood zijn slecht voor je? Wat maakt dat nou weer uit? Als je er maar niet teveel van eet toch.
Anoniem_95373
woensdag 15 september 2010 om 21:34
Alle reacties
Link kopieren
Ze ziet er wel wat ouder uit dan 35!
Anoniem_98973
woensdag 15 september 2010 om 21:34
Alle reacties
Link kopieren
Ik ben optimel citroenkwark aan het lepelen.... Sonja verantwoord, maar gewoon omdat het lekker is hoor
Anoniem_98973
woensdag 15 september 2010 om 21:34
Alle reacties
Link kopieren
quote:chatnoir schreef op 15 september 2010 @ 21:34:
Ze ziet er wel wat ouder uit dan 35!Rookt ze niet ook stiekem?
elize_
woensdag 15 september 2010 om 21:34
Alle reacties
Link kopieren
ik kijk ook weer mee!!
zonde van Kim, mooie meid maar best dik in haar gezicht..
Sabeltandcavia
woensdag 15 september 2010 om 21:35
Alle reacties
Link kopieren
En dan te denken dat in de jaren 90 het brooddieet mateloos populair was.
Ik vind hier dingen van.
Anoniem_61109
woensdag 15 september 2010 om 21:36
Alle reacties
Link kopieren
Tja dat is met alles zo, als je maar niet teveel van eet.
Brood opzich is niks mis mee lijkt me...
elize_
woensdag 15 september 2010 om 21:36
Alle reacties
Link kopieren
ik krijg zo`n honger van dit programma, echt niet normaal!!!
Anoniem_98973
woensdag 15 september 2010 om 21:36
Alle reacties
Link kopieren
Ik zou echt moordneigingen krijgen als bakkerT voor me zou zitten en zo tegen me zou praten....
Anoniem_95373
woensdag 15 september 2010 om 21:36
Alle reacties
Link kopieren
drie broodjes 's ochtends valt wel mee, ik schat zo in dat het er meer zijn.
Anoniem_61109
woensdag 15 september 2010 om 21:37
Alle reacties
Link kopieren
Haha, heb ik ook
Anoniem_101646
woensdag 15 september 2010 om 21:37
Alle reacties
Link kopieren
quote:elize_ schreef op 15 september 2010 @ 21:36:
ik krijg zo`n honger van dit programma, echt niet normaal!!!Ik vooral heel veel zin in lekkere dingen, chocola, friet, koekjes en ik heb noooooit wat
elize_
woensdag 15 september 2010 om 21:37
Alle reacties
Link kopieren
wit brood is echt troep!!
Anoniem_95373
woensdag 15 september 2010 om 21:37
Alle reacties
Link kopieren
Witte bolletjes, wit brood.... tja dat vult ook niet.
(maar is wel errûg lekker!)
Anoniem_95373
woensdag 15 september 2010 om 21:38
Alle reacties
Link kopieren
Kibbeling voor tussen de middag?
Anoniem_61109
woensdag 15 september 2010 om 21:38
Alle reacties
Link kopieren
Pffff, ik snap niet waarom mensen meedoen aan t programma aangezien ze zelf weten waar hun valkuil zit....
elize_
woensdag 15 september 2010 om 21:38
Alle reacties
Link kopieren
quote:sloopthard schreef op 15 september 2010 @ 21:37:
[...]
Ik vooral heel veel zin in lekkere dingen, chocola, friet, koekjes en ik heb noooooit wat :'(haha dat heb ik ook maar gelukkig heb ik altijd brood in huis!!!!!jammie!!
Sabeltandcavia
woensdag 15 september 2010 om 21:38
Alle reacties
Link kopieren
En ja hoor..........
Ik vind hier dingen van.
Anoniem_95373
woensdag 15 september 2010 om 21:38
Alle reacties
Link kopieren
Ach 15 jaar ouder!
Anoniem_45453
woensdag 15 september 2010 om 21:38
Alle reacties
Link kopieren
Joehoe!! 15 jaar ouder!!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Anoniem_101646
woensdag 15 september 2010 om 21:38
Alle reacties
Link kopieren
en ze is weer 15 jaar ouder
1
...
18
19
20
21
22
...
47
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.
Maak nieuw topic aan en praat verder
Actieve topics
We moeten vaker naar kantoor, hoera of jammer?
in
Werk & Studie
-
3 seconden geleden
Extremen zijn voor dramaqueens – geef ons gewoon 18-24°C
in
Overig
-
1 minuut geleden
Welke ventilator?
in
Thuis
-
1 minuut geleden
Leuk budget hotel gezocht in Londen.
in
Reizen
-
3 minuten geleden
Durf te vragen.
in
Overig
-
6 minuten geleden
Herfst/winterliefde voor de zomerhaters deel 12.
in
Psyche
-
7 minuten geleden
Maak een ander woord van minimaal de laatste 3 letters / 40
in
Overig
-
7 minuten geleden
Advies buren gedoe
in
Geld & Recht
-
8 minuten geleden
Napraattopic 2026.2 met geklets
in
Overig
-
8 minuten geleden
Wat eet je op dit moment deel 23
in
Eten
-
11 minuten geleden
Terug naar boven