3000 + deel 65
vrijdag 10 september 2010 om 21:58
Deel 65,..... en we gaan nog niet met pensioen. Onze pensioengerechtigde leeftijd schuiven we al vast op.
Dus iedereen van harte welkom!
Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!
- we kwoten nooit persoonlijke info!
- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!
Dus iedereen van harte welkom!
Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!
- we kwoten nooit persoonlijke info!
- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!
anoniem_76983 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 16:59
Reden: en al weer aangepast :)
Reden: en al weer aangepast :)
% gewijzigd
woensdag 15 september 2010 om 22:42
quote:poppedotje schreef op 15 september 2010 @ 22:40:
Ik ga lekker naar bed, genieten van de regen tegen het raam, de wind die langs ons huis suist, heerlijk tegen man aangekropen.... mmmmIk heb toch hele andere associaties bij genieten Popp op het laatste na dan. Moet ff wennen weer aan dit weer.
Trustuh.
Ik ga lekker naar bed, genieten van de regen tegen het raam, de wind die langs ons huis suist, heerlijk tegen man aangekropen.... mmmmIk heb toch hele andere associaties bij genieten Popp op het laatste na dan. Moet ff wennen weer aan dit weer.
Trustuh.
woensdag 15 september 2010 om 22:44
quote:mocy schreef op 15 september 2010 @ 22:33:
Bi, leuk verslag weer van je broer. (kan ik niet bij hem achterop ?) Ehhh als je jezelf over een paar zijtassen met tent, matje, kooksetje, handdoek, peper- en zoutstelletje, landkaarten, pannetje, macaroni, blik tonijn en een beiertje heen kan vouwen dan zou dat vast wel mogen ja
Bi, leuk verslag weer van je broer. (kan ik niet bij hem achterop ?) Ehhh als je jezelf over een paar zijtassen met tent, matje, kooksetje, handdoek, peper- en zoutstelletje, landkaarten, pannetje, macaroni, blik tonijn en een beiertje heen kan vouwen dan zou dat vast wel mogen ja
woensdag 15 september 2010 om 22:47
quote:Bianca40 schreef op 15 september 2010 @ 22:45:
Lekker Pop... ik vind dit ook zalig weer hoor (mits ik de deur niet meer uit hoef en dat is gelijk ook de reden dat ik geen hond meer neem!) Man laat de hond uit, het is niet verantwoord om een blonde vrouw 's avonds laat over straat te laten gaan
Lekker Pop... ik vind dit ook zalig weer hoor (mits ik de deur niet meer uit hoef en dat is gelijk ook de reden dat ik geen hond meer neem!) Man laat de hond uit, het is niet verantwoord om een blonde vrouw 's avonds laat over straat te laten gaan