Geld & Recht alle pijlers

Verbreken jaarcontract ivm wanprestatie adsl provider ONLINE

16-09-2010 18:59 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik heb een vraag. Ik heb nu al een maand geen internet en telefonie. Mijn adsl provider ONLINE stuurt mij met een kluitje in het riet, kunnen mij niet verder helpen en laten mij gewoon stikken. Nu komt er volgende week vrijdag weer een monteur (de vierde) maar allen keren zij onverrichter zaken terug.



Intussen kan niemand mij helpen bij ONLINE, sterker nog, zij vinden dat ik nogal zeur en willen mij niet eens meer te woord staan. Ze gooien gewoon de hoorn op de haak (!). Goed frustrerend dus. Ik zie ook geen reden om nog langer klant te blijven bij ONLINE. Echter, het meisje van retention (de afdeling die probeert je over te halen toch te blijven) meldde mij dat ik wel een jaarcontract hebt dan nog een half jaar doorloopt.



Mijn vraag is nu, in hoeverre ben ik gebonden aan dit jaarcontract terwijl de dienst waar ik voor betaal, niet wordt geleverd?



Het is een beetje zoals mijn sportschoolabonnement (haha) maar helaas ben ik in dit geval niet bij machte hier iets aan te doen.



Iemand tips of oplossingen? Alvast bedankt voor jullie hulp, medeleven of tips.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt nog een halfjaar een contract met hun,maar zij ook met jou,en in geval van niet leveren van de dienst waar je voor betaald lijkt het me,dat je onder dat contract uit moet kunnen?

Maar zeker weten doe ik het niet hoor,maar zij zijn toch ook verplicht hun deel van het contract na te komen?En dat gebeurd nu toch duidelijk niet?
Alle reacties Link kopieren
Wat raar dat je problemen hebt



Ik zit ook bij online en ik ben super tevreden
Alle reacties Link kopieren
@daffy het klinkt mij ook vrij logisch in de oren maar op een of andere manier klinkt het mij te logisch en te makkelijk. Jaarcontracten zijn er natuurlijk niet om zo simpel verbroken te kunnen worden. Of ben ik nu te cynisch?
Alle reacties Link kopieren
tja, misschien effe bij het juridisch loket informeren hoe en wat te doen?
Alle reacties Link kopieren
@vleermuis33 Ja ik voorheen ook. Zolang je internet hebt is er niets aan de hand. Totdat je een probleem hebt, dan is hun service echt bizar slecht. Ik ben drie jaar geleden verhuisd, toen heb ik ook een maand zonder internet gezeten. Ze laten je gerust zonder zitten, ze gaan ook helemaal niets voor je doen en ze zijn te beroerd om je te woord te staan. Het enige wat ze doen is je van het kastje naar de muur sturen. Ik ben erg teleurgesteld en wil er zo snel mogelijk vanaf. Dan kunnen we allemaal weer gewoon verder...
Alle reacties Link kopieren
@daffy Ja ga ik doen, dank voor je reply
Alle reacties Link kopieren
Vind trouwens de meeste internet providers én mobiele telefoon aanbieders slecht qua service als je problemen hebt...

Jaren bij *piep* geweest,maar owee als je iets hebt,óf gaat verhuizen!
Alle reacties Link kopieren
ik ben in april dit jaar verhuisd en bij mij is echt alles goed verlopen

had ook op de afgesproken datum internet hier in huis

en prima contact gehad met de klantenservice
Alle reacties Link kopieren
Haal even de bedrijfsnaam uit je post. Mag niet
Alle reacties Link kopieren
Hoe doe ik dat? Ik kan alleen maar mijn post zelf wijzigen, of kijk ik met mijn neus?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven