And this is the END
zondag 8 augustus 2010 om 15:53
Ben boos, verdrietig en teleurgesteld.............
Pas terug van vakantie met het gezin, nog een paar daagjes ergens anders geweest, partner gewoon werken. Bij thuiskomst blijkt dat hij het niet meer ziet zitten, stopt ermee.
Na 12 jaar is het op.
Er zijn heel veel dingen die ik wil zeggen maar kom er niet mee.
Voel me op, maar doe mijn best niet de hele dag te huilen voor de meiden (11 en 10)
Moet morgen weer aan het werk, gelukkig is mijn baas een goeie en kan ik wellicht na een paar uurtjes weer naar huis.
Moet zoveel regelen............hoe kom ik aan een woning, hoe ga ik het doen allemaal.
Heb net al op de site van woningnet zitten kijken en dat stemt me nou niet bepaald rooskleurig. We zitten nu in een koophuis en dat kan ik niet betalen, werk maar 3 dagen.
(ex)partner is me volledig behulpzaam, wilt zelf niets van het huis.
Ik sluit me aan bij de rij van mijn vriendinnen die me voor zijn gegaan, MAAR DAT WIL IK NIET. Ik wilde samen oud worden, hij ziet er geen heil meer in, het gevoel is over zegt hij. Er valt dus weinig meer te bepraten dan de regeling voor de meiden en het zoeken naar woonruimte.
Ik hoef hier niet weg, hij van mij ook niet, heb geen last van hem.
De woorden van mijn jongste galmen nog door mijn hoofd "waarom moet ons dat gebeuren" Het verdriet wat ze hebben doet zo'n pijn...............
Wie kan me nuttige info geven (vooral mbt wonen)
Punt is ook dat hij staat ingeschreven als hoofdbewoner, ik sta erbij (wonen al 12 jaar samen) maar hoe moet dat met een huis huren. En ik wil, vooral voor de meiden die geen makkelijke achtergrond hebben, niet te veel veranderen zoals woonomgeving.
En klinkt misschien uit de hoogte maar zit eindelijk in een huis met tuin en wil voor geen goud in een flat (die zijn hier trouwens zo vies en.....)
Pas terug van vakantie met het gezin, nog een paar daagjes ergens anders geweest, partner gewoon werken. Bij thuiskomst blijkt dat hij het niet meer ziet zitten, stopt ermee.
Na 12 jaar is het op.
Er zijn heel veel dingen die ik wil zeggen maar kom er niet mee.
Voel me op, maar doe mijn best niet de hele dag te huilen voor de meiden (11 en 10)
Moet morgen weer aan het werk, gelukkig is mijn baas een goeie en kan ik wellicht na een paar uurtjes weer naar huis.
Moet zoveel regelen............hoe kom ik aan een woning, hoe ga ik het doen allemaal.
Heb net al op de site van woningnet zitten kijken en dat stemt me nou niet bepaald rooskleurig. We zitten nu in een koophuis en dat kan ik niet betalen, werk maar 3 dagen.
(ex)partner is me volledig behulpzaam, wilt zelf niets van het huis.
Ik sluit me aan bij de rij van mijn vriendinnen die me voor zijn gegaan, MAAR DAT WIL IK NIET. Ik wilde samen oud worden, hij ziet er geen heil meer in, het gevoel is over zegt hij. Er valt dus weinig meer te bepraten dan de regeling voor de meiden en het zoeken naar woonruimte.
Ik hoef hier niet weg, hij van mij ook niet, heb geen last van hem.
De woorden van mijn jongste galmen nog door mijn hoofd "waarom moet ons dat gebeuren" Het verdriet wat ze hebben doet zo'n pijn...............
Wie kan me nuttige info geven (vooral mbt wonen)
Punt is ook dat hij staat ingeschreven als hoofdbewoner, ik sta erbij (wonen al 12 jaar samen) maar hoe moet dat met een huis huren. En ik wil, vooral voor de meiden die geen makkelijke achtergrond hebben, niet te veel veranderen zoals woonomgeving.
En klinkt misschien uit de hoogte maar zit eindelijk in een huis met tuin en wil voor geen goud in een flat (die zijn hier trouwens zo vies en.....)
vrijdag 17 september 2010 om 08:53
Gisteren naar de notaris geweest. Hadden alles al door gesproken van de bezoekregelingen tot de ali tot de verdeling van de meubels. Vond de notaris wel goed dat we er en samen zaten en ook nog eens samen de afspraken hadden gemaakt en het eens waren.
Vanmorgen stond hij om 07.30 in de woonkamer............ ......Hij ging oudste naar een andere locatie van school brengen. Oudste is erg aan het puberen momenteel (lekker jong, dus wat staat me nog te wachten) en is eigenlijk best boos op haar papa (begrijpelijk). Het was dus niet echt een heel erg gezellig ochtendje zo. Mede door haar humeur....Mama kreeg een grote mond omdat ik haar broeken niet had gewassen
Nou is papa al helemaal niet gediend van grote monden en/of tegenspraak dus je kunt je voorstellen dat ik blij was dat ze de deur uit waren. Ach ze lijken zo op elkaar dat ik wel eens denk "Zo, weet je ook eens hoe het is"
Ga aan het werk want was al laat..........heb totaal geen zin.
Vanmorgen stond hij om 07.30 in de woonkamer............ ......Hij ging oudste naar een andere locatie van school brengen. Oudste is erg aan het puberen momenteel (lekker jong, dus wat staat me nog te wachten) en is eigenlijk best boos op haar papa (begrijpelijk). Het was dus niet echt een heel erg gezellig ochtendje zo. Mede door haar humeur....Mama kreeg een grote mond omdat ik haar broeken niet had gewassen
Nou is papa al helemaal niet gediend van grote monden en/of tegenspraak dus je kunt je voorstellen dat ik blij was dat ze de deur uit waren. Ach ze lijken zo op elkaar dat ik wel eens denk "Zo, weet je ook eens hoe het is"
Ga aan het werk want was al laat..........heb totaal geen zin.
vrijdag 17 september 2010 om 08:58
Zoiets HBG....een nachtmerrie, zo voelt het nog steeds.
oké, ik ga gerust door en doe de dingen die ik moet doen.
Maar als ik ex zie en we zitten te praten dan voelt het gewoon als daarvoor. hebben dezelfde gesprekken, hij praat over zijn werk, we hebben het over de kinderen.
Wel lekker dat je even 3 weken kan doen wat je wilt.
Als ik aan de zomervakantie denk dan krimpt mijn maag in elkaar. Ex gaat zeker 2 weken met die meiden naar het buitenland..................VRESELIJK misschien kan ik ook wel boeken dan, weet niet of ik ze zolang kan missen
Maar als ik ex zie en we zitten te praten dan voelt het gewoon als daarvoor. hebben dezelfde gesprekken, hij praat over zijn werk, we hebben het over de kinderen.
Als ik aan de zomervakantie denk dan krimpt mijn maag in elkaar. Ex gaat zeker 2 weken met die meiden naar het buitenland..................VRESELIJK misschien kan ik ook wel boeken dan, weet niet of ik ze zolang kan missen
vrijdag 17 september 2010 om 21:22
quote:waaromdan schreef op 17 september 2010 @ 08:58:
Ook weer herkenbaar, ik had de vakantie dit jaar betaald en laten
overboeken op naam ex en een vriendin.
Wel een rare dag toen ze weg gingen.
Voor het eerst in 7 jaar gingen ze zonder mij.
Maar ook dat heb ik overleefd, kijk het leven gaat echt verder
hoor, mijn maar ook hun leven en over een jaar denkt iedereen
"Was Hollebolle niet die man die ooit bij ......... liep"
Ik doe nu dingen die ik leuk vind, zo zit ik nu in Sarajevo in een
internetcafe waar ze vanavond life nuziek hebben.
Vermoedelijk reuze goede muziek als je 15 bier op hebt
maar nu klinkt het als Andre Hazes maar dan op 3 dubbele
snelheid afgespeeld.
Ik hoop dat je vanacht goed slaapt, ik hoop dat de beste man
die hier 5 meter verderop staat te gillen, sorry zingen op
mijn hotelkamer niet hoorbaar is anders vrees ik het ergste
Wordt geen latertje hier
Ook weer herkenbaar, ik had de vakantie dit jaar betaald en laten
overboeken op naam ex en een vriendin.
Wel een rare dag toen ze weg gingen.
Voor het eerst in 7 jaar gingen ze zonder mij.
Maar ook dat heb ik overleefd, kijk het leven gaat echt verder
hoor, mijn maar ook hun leven en over een jaar denkt iedereen
"Was Hollebolle niet die man die ooit bij ......... liep"
Ik doe nu dingen die ik leuk vind, zo zit ik nu in Sarajevo in een
internetcafe waar ze vanavond life nuziek hebben.
Vermoedelijk reuze goede muziek als je 15 bier op hebt
maar nu klinkt het als Andre Hazes maar dan op 3 dubbele
snelheid afgespeeld.
Ik hoop dat je vanacht goed slaapt, ik hoop dat de beste man
die hier 5 meter verderop staat te gillen, sorry zingen op
mijn hotelkamer niet hoorbaar is anders vrees ik het ergste
Wordt geen latertje hier
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
maandag 20 september 2010 om 14:39
Ex belt net, of ik iets al gedaan had!!
Nee sorry, ga het straks gelijk doen (vergeten)
Even een babelpraatje......gaat hij vertellen dat hij niet in staat is om te werken, gisteren laat geworden 6 uur thuis en dronken. Was uit de hand gelopen.
Luister, dat wil ik niet horen.
Hij ging nooit weg, vond zijn werk in die omgeving al voldoende!!
Dus vanavond vrij maar niet de moeite nemen om nog even naar de meiden te komen (heb ik aangeboden, ga ik wel ff naar de buren ofzo)
Ging bij mama eten dus geen tijd..........................Nu word ik boos en wil heel vuil opbellen.
Want begint het nu al, geen tijd voor je kinderen maar wel tot 06.00 in de stad hangen. :puke:
Nee sorry, ga het straks gelijk doen (vergeten)
Even een babelpraatje......gaat hij vertellen dat hij niet in staat is om te werken, gisteren laat geworden 6 uur thuis en dronken. Was uit de hand gelopen.
Luister, dat wil ik niet horen.
Dus vanavond vrij maar niet de moeite nemen om nog even naar de meiden te komen (heb ik aangeboden, ga ik wel ff naar de buren ofzo)
Ging bij mama eten dus geen tijd..........................Nu word ik boos en wil heel vuil opbellen.
Want begint het nu al, geen tijd voor je kinderen maar wel tot 06.00 in de stad hangen. :puke:
maandag 20 september 2010 om 17:02
maandag 20 september 2010 om 19:25
Nee dat vind ik ook Monique en dat ga ik hem zeggen ook.
Hij zal vast ook moe zijn van het werken het hele weekend maar IK was het hele weekend thuis met de meiden.
Weet momenteel niet wat vermoeiender is.
Maar goed, alles komt goed en dan krijgt hij zijn deel vanzelf!!
Ik zou er moedeloos van worden Monique.
Heb nu al stress dat ik nog moet inschrijven voor de urgentie en dan duurt het nog zolang.
Hopen maar op morgen voor je
Hij zal vast ook moe zijn van het werken het hele weekend maar IK was het hele weekend thuis met de meiden.
Weet momenteel niet wat vermoeiender is.
Maar goed, alles komt goed en dan krijgt hij zijn deel vanzelf!!
Ik zou er moedeloos van worden Monique.
Heb nu al stress dat ik nog moet inschrijven voor de urgentie en dan duurt het nog zolang.
Hopen maar op morgen voor je
maandag 20 september 2010 om 19:33
Heb aub geen medelijden met hem..... hij zal wel moe zijn.
Ik word er ook bijna moedeloss van hoor, gespannen in ieder geval wel.
ik wacht op morgen en een hele grote kans dat ik weer van niks wacht, dat ze me nog niks kunnen vertellen. Ben zaterdag langs de woning gereden en in gedachte zie ik mezelf met mijn zoon daar al gezellig wonen....
Ik hang de slingers op denk ik als ik goed nieuws krijg morgen!
* gaat koffie zetten en een flinke slok hoestdrank pakken*
Ik word er ook bijna moedeloss van hoor, gespannen in ieder geval wel.
ik wacht op morgen en een hele grote kans dat ik weer van niks wacht, dat ze me nog niks kunnen vertellen. Ben zaterdag langs de woning gereden en in gedachte zie ik mezelf met mijn zoon daar al gezellig wonen....
Ik hang de slingers op denk ik als ik goed nieuws krijg morgen!
* gaat koffie zetten en een flinke slok hoestdrank pakken*
woensdag 22 september 2010 om 11:02
Monique, las dat er weer 1 op vakantie was................wat is dit voor ballen bedrijf!!!
gaat het verder nog een beetje??
Zal wel veel extra stress opleveren dit gedoe..
Ex is straks bij de meiden, op de een of andere anier zit het me vandaag niet lekker.
Al 2 avonden heeft hij niet gewerkt maar geen aandacht voor de meiden.................. Vanmiddag een afspraak voor jongste maar geen reactie dat hij gaat, moet ik vrij nemen.
Zo absurd!!
Ga hem een mailtje sturen, dit moet anders want zo gaat het niet werken
gaat het verder nog een beetje??
Zal wel veel extra stress opleveren dit gedoe..
Ex is straks bij de meiden, op de een of andere anier zit het me vandaag niet lekker.
Al 2 avonden heeft hij niet gewerkt maar geen aandacht voor de meiden.................. Vanmiddag een afspraak voor jongste maar geen reactie dat hij gaat, moet ik vrij nemen.
Zo absurd!!
Ga hem een mailtje sturen, dit moet anders want zo gaat het niet werken
woensdag 22 september 2010 om 14:45
Dit hele gedoe omtrent die lullo's van dat bedrijf komt mijn neus en oren uit inderdaad.
Ik weet het gewoon niet meer en voel me aan het lijntje gehouden. Heb ook alweer gezocht naar koopwoningen maar vind gewoon niks waarvan ik zeg: yes.
voet bij stuk proberen te houden wat betreft afspraken die hij maakt met jouw meiden.
Ex zegt gisteravond tegen jongste: jongen, hoepel toch op!
En dat wil dan de band proberen te herstellen????? Moet ie vooral zo doorgaan!
Ik weet het gewoon niet meer en voel me aan het lijntje gehouden. Heb ook alweer gezocht naar koopwoningen maar vind gewoon niks waarvan ik zeg: yes.
voet bij stuk proberen te houden wat betreft afspraken die hij maakt met jouw meiden.
Ex zegt gisteravond tegen jongste: jongen, hoepel toch op!
En dat wil dan de band proberen te herstellen????? Moet ie vooral zo doorgaan!
woensdag 22 september 2010 om 15:00
quote:waaromdan schreef op 20 september 2010 @ 14:39:
Even een babelpraatje......gaat hij vertellen dat hij niet in staat is om te werken, gisteren laat geworden 6 uur thuis en dronken.
Waaromdan......................................
Hij doet wel heel vreemd.
Is er echt geen ander in het spel
Even een babelpraatje......gaat hij vertellen dat hij niet in staat is om te werken, gisteren laat geworden 6 uur thuis en dronken.
Waaromdan......................................
Hij doet wel heel vreemd.
Is er echt geen ander in het spel
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
woensdag 22 september 2010 om 19:16
Ik weet het niet HBG....... volgens hem niet.
Hij was zondag de hele dag aan het werk en is daarna met de jonges waar hij mee heeft gewerkt naar de stad gegaan.
Hij vertelde precies waar hij was geweest en wat er was gebeurd....... (dat deed hij altijd al)
Ik weet het niet en eigenlijk boeit het me niet!!!
Hij doet maar. Aan het eind van de rit weten mijn meiden dat IK er altijd voor ze was en ben.
Oudste heeft nog steeds veel moeite met de situatie.
Heel vervelend, want ik kan er weinig aan veranderen.
Aankomende week wordt het ook weinig papa denk ik, hij moet veel werken.
Tja......
Ga nu een blaffende hond uitlaten.GGGRRR ook een man
Hij was zondag de hele dag aan het werk en is daarna met de jonges waar hij mee heeft gewerkt naar de stad gegaan.
Hij vertelde precies waar hij was geweest en wat er was gebeurd....... (dat deed hij altijd al)
Hij doet maar. Aan het eind van de rit weten mijn meiden dat IK er altijd voor ze was en ben.
Tja......
woensdag 22 september 2010 om 22:10
quote:waaromdan schreef op 22 september 2010 @ 19:16:
Tja......
Nog even een aanvulling.
Nee denk het neit HBG, gewoon mijn gevoel!!
Als het wel zo is, zijn zaak zolang hij er mijn kinderen er (voorlopig) niet mee lastig valt. Wat ook lastig wordt......gaan de meiden niet leuk vinden.
Maar ja, zo is het levn nou eenmaal toch.
Andere problemen, voor mij van meer waarde dan zijn eventuele liefdesleven: Het gedrag van dochter 1.
Ppppfffffff puberen en dwars.
Elke dag strijd, vooral om de jongste. Oudste bemoeit zich overal mee, jongste wil dit niet watlogisch is.
Grote mond hier, vooral op dagen dat papa is geweest.
Wordt tijd voor een gesprekje met papa en oudste.
Heb het idee dat de frustraties eruit moeten
Tja......
Nog even een aanvulling.
Als het wel zo is, zijn zaak zolang hij er mijn kinderen er (voorlopig) niet mee lastig valt. Wat ook lastig wordt......gaan de meiden niet leuk vinden.
Andere problemen, voor mij van meer waarde dan zijn eventuele liefdesleven: Het gedrag van dochter 1.
Ppppfffffff puberen en dwars.
Elke dag strijd, vooral om de jongste. Oudste bemoeit zich overal mee, jongste wil dit niet watlogisch is.
Grote mond hier, vooral op dagen dat papa is geweest.
Wordt tijd voor een gesprekje met papa en oudste.
Heb het idee dat de frustraties eruit moeten
vrijdag 24 september 2010 om 19:38
quote:waaromdan schreef op 22 september 2010 @ 22:10:
[...]
Nog even een aanvulling.
Jij kent hem natuurlijk het best en het langst maar
hij gedraagd zich zo vreemd.
Plotsklaps scheiden, stappen enz.
Hier aan de andere kant van Europa alles rustig.
Zit nu in de punt van Bosnie tegen de grens van Kroatie.
Dit land is zo vreselijk goedkoop dat ik problemen heb het
geld (Bosnische mark) op te krijgen.
Reuze pizza & cola 4 euro (omgerekend) liter benzine
(ben met de auto) 0.90 euro en zelfs al zou ik gaan roken
lost dat niets op, pakje Marlboro 1,25 euro
Volgende week maar weer eens op huis aan.
Waaromdan, sterkte met de komende dagen.
Lukt het slapen wel??
Zat trouwens net te rekenen, is voor jou ook
6 weken dat de ellende begon.
Wat vliegt de tijd.
[...]
Nog even een aanvulling.
Jij kent hem natuurlijk het best en het langst maar
hij gedraagd zich zo vreemd.
Plotsklaps scheiden, stappen enz.
Hier aan de andere kant van Europa alles rustig.
Zit nu in de punt van Bosnie tegen de grens van Kroatie.
Dit land is zo vreselijk goedkoop dat ik problemen heb het
geld (Bosnische mark) op te krijgen.
Reuze pizza & cola 4 euro (omgerekend) liter benzine
(ben met de auto) 0.90 euro en zelfs al zou ik gaan roken
lost dat niets op, pakje Marlboro 1,25 euro
Volgende week maar weer eens op huis aan.
Waaromdan, sterkte met de komende dagen.
Lukt het slapen wel??
Zat trouwens net te rekenen, is voor jou ook
6 weken dat de ellende begon.
Wat vliegt de tijd.
maandag 27 september 2010 om 13:03
Ja HBG...tijd vliegt als je het leuk hebt!!!
Zelf zegt hij dat hij er al langer mee bezig was.
Nee, hij heeft geen ander, gaat nu voor zijn eigen leven. Komt gerust wel een ander denk ik, maar voor nu heeft hij het te druk met zichzelf, zijn werk en de meiden. Want ja dat halen en brengen 3 dagen in de week is best veel (meneer klopt zich op zijn borst)
Ach, laat het allemaal over me heen komen en doe mijn eigen ding, zorgen voor mijn kinderen.
Vandaag is het een PAPA-dag..........ik ben werken. Oudste is virj, jongste moet naar school.
Tjonge, ben nog de hele dag aan het regelen.
Slapen doe ik goed hoor, rust alleen niet uit!!
Alles komt goed, uiteindelijk
Zelf zegt hij dat hij er al langer mee bezig was.
Nee, hij heeft geen ander, gaat nu voor zijn eigen leven. Komt gerust wel een ander denk ik, maar voor nu heeft hij het te druk met zichzelf, zijn werk en de meiden. Want ja dat halen en brengen 3 dagen in de week is best veel (meneer klopt zich op zijn borst)
Ach, laat het allemaal over me heen komen en doe mijn eigen ding, zorgen voor mijn kinderen.
Vandaag is het een PAPA-dag..........ik ben werken. Oudste is virj, jongste moet naar school.
Tjonge, ben nog de hele dag aan het regelen.
Alles komt goed, uiteindelijk
maandag 27 september 2010 om 19:43
quote:waaromdan schreef op 27 september 2010 @ 13:03:
Alles komt goed, uiteindelijk Zeker weten waaromdan, we slepen je er
wel doorheen.
Ze hebben mij op dit forum ook best ondersteuning
gegeven toen ik het nodig had.
Was echt super
Zit inmiddels weer in Oostenrijk, nog 3 daagjes en ben
weer thuis.
Vanacht mijn duurste hotel van de hele vakantie gehad.
Was in Slovenie, had zo getreuzeld dat het 8 uur was en
alles zat vol.
95 euro maar dan kreeg ik ook wat
190 kanalen op de TV
Gratis internet
Prive parkeerplaats
Kussentjes met een strik (joost mag weten waarom)
Een bel op mijn kamerdeur
Zo kan ik nog ff doorgaan.
Niet dat ik er veel aan had, was aan het zappen en
bij kanaal 96 ben ik in slaap gevallen.
Ontbijt was wel super!
Nu een bescheiden hotel, 36 zenders (duits)
en mag op kantoor van de directeur ff internetten.
Was ist das Vivaforum??
Zitten meer Nederlanders maar die hebben me
gelukkig niet herkent als landgenoot, scheelt weer
een boel gezwam
Morgen bezoek ik voormalig concentratiekamp
Mauthausen, lijkt me indrukwekkend.
ik had gezegd, eine halbe stunde, die is om.
truste!!
Alles komt goed, uiteindelijk Zeker weten waaromdan, we slepen je er
wel doorheen.
Ze hebben mij op dit forum ook best ondersteuning
gegeven toen ik het nodig had.
Was echt super
Zit inmiddels weer in Oostenrijk, nog 3 daagjes en ben
weer thuis.
Vanacht mijn duurste hotel van de hele vakantie gehad.
Was in Slovenie, had zo getreuzeld dat het 8 uur was en
alles zat vol.
95 euro maar dan kreeg ik ook wat
190 kanalen op de TV
Gratis internet
Prive parkeerplaats
Kussentjes met een strik (joost mag weten waarom)
Een bel op mijn kamerdeur
Zo kan ik nog ff doorgaan.
Niet dat ik er veel aan had, was aan het zappen en
bij kanaal 96 ben ik in slaap gevallen.
Ontbijt was wel super!
Nu een bescheiden hotel, 36 zenders (duits)
en mag op kantoor van de directeur ff internetten.
Was ist das Vivaforum??
Zitten meer Nederlanders maar die hebben me
gelukkig niet herkent als landgenoot, scheelt weer
een boel gezwam
Morgen bezoek ik voormalig concentratiekamp
Mauthausen, lijkt me indrukwekkend.
ik had gezegd, eine halbe stunde, die is om.
truste!!
vrijdag 8 oktober 2010 om 09:54
Ex is al een week weg, mama mag dus alles alleen regelen.
Kan zijn moeder wel vragen, heb ik gedaan voor vandaag tussen de middag, maar wil het liever niet.
Zit momenteel echt op het einde van mijn latijn.......Ben emotioneel echt stuk, kan weinig vele. Alles wat er gezegd wordt over ex/relatie of wat dan ook beantwoord ik met tranen.
Als ik er alleen al aan denk schiet ik vol.
De gedachte aan verhuizen/opnieuw beginnen en de hele mikmak staat me zo tegen.
Daarbij komt nog dat mijn oudste met zoveel woede en verdriet zit en de jongste het maar stom vindt op haar nieuwe school, geen vriendinnetje heeft daar en mij van de week vertelde "hoe zou jij het vinden als je in de pauze alleen staat"
Hé.....mijn hart brak!!
Als iemand vraagt hoe het is, zeg ik mijn hoofd omdraaiend "Goed!"
Want als ik zeg "Gaat wel" rollen de tranen al over mijn wangen.
Ex belde van de week en wilde mij ook aan de telefoon.
Ik kan dan niet gewoon en aardig doen. moet sarcastische opmerkingen maken.
Wil hem pijn doen, zoals hij mij heeft gedaan, hem raken waar ik maar kan. Of het effect heeft en hij geraakt wordt, weet ik niet. En mij geeft het een nog kloteriger gevoel dan dat ik al had.
Ga de stapel werk wegwerken. Kijken of ik het red tot 16.30 anders taai ik eerder af.
Kan zijn moeder wel vragen, heb ik gedaan voor vandaag tussen de middag, maar wil het liever niet.
Zit momenteel echt op het einde van mijn latijn.......Ben emotioneel echt stuk, kan weinig vele. Alles wat er gezegd wordt over ex/relatie of wat dan ook beantwoord ik met tranen.
Als ik er alleen al aan denk schiet ik vol.
De gedachte aan verhuizen/opnieuw beginnen en de hele mikmak staat me zo tegen.
Daarbij komt nog dat mijn oudste met zoveel woede en verdriet zit en de jongste het maar stom vindt op haar nieuwe school, geen vriendinnetje heeft daar en mij van de week vertelde "hoe zou jij het vinden als je in de pauze alleen staat"
Hé.....mijn hart brak!!
Als iemand vraagt hoe het is, zeg ik mijn hoofd omdraaiend "Goed!"
Want als ik zeg "Gaat wel" rollen de tranen al over mijn wangen.
Ex belde van de week en wilde mij ook aan de telefoon.
Ik kan dan niet gewoon en aardig doen. moet sarcastische opmerkingen maken.
Wil hem pijn doen, zoals hij mij heeft gedaan, hem raken waar ik maar kan. Of het effect heeft en hij geraakt wordt, weet ik niet. En mij geeft het een nog kloteriger gevoel dan dat ik al had.
Ga de stapel werk wegwerken. Kijken of ik het red tot 16.30 anders taai ik eerder af.
vrijdag 8 oktober 2010 om 11:32
@waaromdan. Goed weer wat van je te lezen. Ik begrijp dat je nog steeds erg boos en verdrietig bent. Logisch, maar ik zou toch proberen jezelf een flinke 'trap onder je kont' te geven en de knop even om te zetten. Je kinderen voelen het als jij medelijden met ze hebt (alleen staan op school etc). het leven is hard maar dit is niet het einde ook niet voor hun en dat moeten ze ook leren. Ik ben ondertussen al zeven jaar gescheiden, mijn dochter is nu 10 en heeft de eerste jaren na de scheiding heel goed contact met mijn ex gehad. Sinds drie jaar wil hij haar echter niet meer zien terwijl hij hier een paar honderd meter vandaan woont. Heel heel heel pijnlijk voor haar, om hem met zijn nieuwe gezin te zien. Maar ze gaat niet dood. Ze komt hier wel door. Zo ook jouw kinderen als je maar niet teveel meegaat in hun medelijden. Laat ze voelen dat jullie er altijd zullen zijn en dat het leven soms oneerlijk is, maar dat je daar het beste van moet maken. Zit je dochter al op de nieuwe school? En zo ja waarom nu al dan. en zo niet, waarom maakt ze zich daar nu al druk om.
vrijdag 8 oktober 2010 om 14:03
Oh, ik probeer het ook wel, die trap onder mijn holia
maar zoals van de week dat hij belt en dan ook mij wil/moet spreken.............Dan klinkt het gewoon/vertrouwd/net als anders................Bij sommige dingen die gebeuren of waar ik aan denk, dan komen echt de tranen.
Jongste is sonds dit nieuwe schooljaar naar een andere school gegaan (haar oude school gaat de locatie sluiten dus vond ik het beter dat ze nog 3 jaar vriendjes kon maken)
Alles komt dus voor haar ook tegelijk.
Ik heb geen medelijden met mijn kinderen al heb ik wel moeite met oudste. Zij denkt dat ze nooit meer gelukkig kan worden(!) en weet niet wat het allemaal voor zin heeft. Probeert voor mij te zorgen, terwijl dat niet heeft maar zo is zij nou eenmaal.
Wat een lul van een ex trouwens, zijn eigne kind niet meer willen zien dankzij zijn nieuwe gezin. HELL zou hier losbreken.
Tuurlijk komt ze er wel overheen maar het liefst had jij en zij ook het anders gezien.
Doet me bedenken dat ik thuis ons zelf opgestelde convenant ga aanpassen. Volgens notaris is ondertekening door ons zelf voldoende om elkaar er aan te houden..................
Net weer het schrijnende verhaal van mijn vriendin aangehoord (ex van haar is een grote ...) echt wat een zielig stuk vreten.
Alles is IKKE, terwijl zijn 3 kinderen 1 x 3 uurtjes mogen komen. Niet slapen, papa heeft geen tijd want moet feesten met nieuwe vriendin die ook kinderen heeft. Die hij naar school brengt etc.
HIJ is de titel PAPA niet waard
maar zoals van de week dat hij belt en dan ook mij wil/moet spreken.............Dan klinkt het gewoon/vertrouwd/net als anders................Bij sommige dingen die gebeuren of waar ik aan denk, dan komen echt de tranen.
Jongste is sonds dit nieuwe schooljaar naar een andere school gegaan (haar oude school gaat de locatie sluiten dus vond ik het beter dat ze nog 3 jaar vriendjes kon maken)
Alles komt dus voor haar ook tegelijk.
Ik heb geen medelijden met mijn kinderen al heb ik wel moeite met oudste. Zij denkt dat ze nooit meer gelukkig kan worden(!) en weet niet wat het allemaal voor zin heeft. Probeert voor mij te zorgen, terwijl dat niet heeft maar zo is zij nou eenmaal.
Wat een lul van een ex trouwens, zijn eigne kind niet meer willen zien dankzij zijn nieuwe gezin. HELL zou hier losbreken.
Tuurlijk komt ze er wel overheen maar het liefst had jij en zij ook het anders gezien.
Doet me bedenken dat ik thuis ons zelf opgestelde convenant ga aanpassen. Volgens notaris is ondertekening door ons zelf voldoende om elkaar er aan te houden..................
Net weer het schrijnende verhaal van mijn vriendin aangehoord (ex van haar is een grote ...) echt wat een zielig stuk vreten.
Alles is IKKE, terwijl zijn 3 kinderen 1 x 3 uurtjes mogen komen. Niet slapen, papa heeft geen tijd want moet feesten met nieuwe vriendin die ook kinderen heeft. Die hij naar school brengt etc.
HIJ is de titel PAPA niet waard
vrijdag 15 oktober 2010 om 16:01
Waarom is (h)ex zo vreselijk a-emotioneel/gevoelloos wat zijn kinderen betreft?????
Oudste is nog steeds, terecht denk ik, boos op hem en verdrietig. Voor haar storte haar hele vertrouwde wereldje in zo 2 maanden geleden.
En hoe ik het ook probeer, ze blijft boos.
Hij denkt dat ik haar dingen influister, maar dat doe ik echt niet.
Als ze iets vraagt, geef ik antwoord, niet liegen ik zeg hoe het is. Ja papa wil hier niet meer wonen, houdt niet meer van mij wel van jullie. Nee sorry, papa heeft geen tijd om te komen dit weekend, heeft het druk met...............werken denk ik (zeker weten doe je eht nooit toch!!??)
Volgens oudste hebben ze net een " gesprek" gehad, maar zij zegt dat hij haar niet gelooft!! En dat hij niet snapt dat ze nog boos is.
Nou, dat vindt zij vreselijk stom, zei ze, want hij is weggegaan daarom ben ik boos en omdat hij jou niet meer lief vindt mama.
Hoe moet ik tot zijn botte kop doordringen dat juist nu de meiden veel aandacht nodig hebben. Probeer het hem te vertellen maar zonder tranen in mijn ogen en een brok in mijn keel lukt het niet. Want als het over het welzijn van mijn kinderen gaat word ik soft.
Oudste is nog steeds, terecht denk ik, boos op hem en verdrietig. Voor haar storte haar hele vertrouwde wereldje in zo 2 maanden geleden.
En hoe ik het ook probeer, ze blijft boos.
Hij denkt dat ik haar dingen influister, maar dat doe ik echt niet.
Als ze iets vraagt, geef ik antwoord, niet liegen ik zeg hoe het is. Ja papa wil hier niet meer wonen, houdt niet meer van mij wel van jullie. Nee sorry, papa heeft geen tijd om te komen dit weekend, heeft het druk met...............werken denk ik (zeker weten doe je eht nooit toch!!??)
Volgens oudste hebben ze net een " gesprek" gehad, maar zij zegt dat hij haar niet gelooft!! En dat hij niet snapt dat ze nog boos is.
Nou, dat vindt zij vreselijk stom, zei ze, want hij is weggegaan daarom ben ik boos en omdat hij jou niet meer lief vindt mama.
Hoe moet ik tot zijn botte kop doordringen dat juist nu de meiden veel aandacht nodig hebben. Probeer het hem te vertellen maar zonder tranen in mijn ogen en een brok in mijn keel lukt het niet. Want als het over het welzijn van mijn kinderen gaat word ik soft.
vrijdag 15 oktober 2010 om 16:50
Zó herkenbaar: exen die gaan roepen dat jij je kind(eren) dingen influistert die niet zo leuk/positief zijn wanneer het hem aangaat. Het gaat er simpelweg niet in bij ze, dat de kinderen zélf - hoe klein ze soms ook nog zijn - met deze uitspraken komen.
En idd Ronniemitchel, het is altijd zoveel makkelijker om dan de schuld maar bij de ander te leggen, waardoor ze totaal niet hoeven te kijken naar de puinzooi die ze zélf gemaakt hebben. Waardeloos, echt volkomen waardeloos!!
En idd Ronniemitchel, het is altijd zoveel makkelijker om dan de schuld maar bij de ander te leggen, waardoor ze totaal niet hoeven te kijken naar de puinzooi die ze zélf gemaakt hebben. Waardeloos, echt volkomen waardeloos!!
vrijdag 15 oktober 2010 om 18:11
De oudste is erg loyaal naar mij toe, papa is de boosdoener want die is vertrokken. Wat niet wilt zeggen dat ik geen slechte dagen met haar heb. Ze heeft tegen haar vader gezegd dat zij zich achtergesteld voelt t.o.v haar zus..........ik weet niet hoe ik dat moet oplossen, jongste heeft ADHD en zij heeft andere aanpak nodig. Maar meer ook niet.
Net 1,5 uur met hem door gebracht............Hij heeft hier gegeten (en ook het eten gemaakt)
Erg moeilijk allemaal dit.
Ik had een aanpassing gemaakt in het "convenant" , oke ik heb dit nie overlegd maar vond het niet wereldschokkend.
Het ging om de bezoekregeling, die is erg soepel voor hem, dat de meiden minimaal 1 x per maand daar een weekend slapen. Verder mogen ze het zelf beslissen en doet hij gewoon de dagen dat ik werk. Vind dat hij er dan nog goed af komt, ik mag toch ook wel een sociaal leven hebben???
Hij wil het convenant vast laten leggen, wat niet nodig is alimentatie staat al vast dat is voor mij voldoende.
Hem gaat het om het geld wat ik krijg bij de verhuizing, 5000,00 want hij houdt het meubilair. Hoe hij aan het geld moet komen?? Weet ik veel....We hebben nog een caravan, die staat te koop. Dat geld houd ik dan (voor de inboedel)
Tja als meneer dan niet zo veel "werk"tripjes maakt houdt hij wat over voor mij.
Verder duurt het hem wel lang voordat ik een woning heb
HALLOOOOOO, heb nog geen papieren die ik mee kan sturen om een urgentie aan te vragen dus weet niet hoe ik dat moet gaan doen. Dat hij niet lekker zit op kantoor...JAMMER niet mijn keuze.
Wordt een avond bankhangen..............mijn energie is echt helemaal op
Net 1,5 uur met hem door gebracht............Hij heeft hier gegeten (en ook het eten gemaakt)
Ik had een aanpassing gemaakt in het "convenant" , oke ik heb dit nie overlegd maar vond het niet wereldschokkend.
Het ging om de bezoekregeling, die is erg soepel voor hem, dat de meiden minimaal 1 x per maand daar een weekend slapen. Verder mogen ze het zelf beslissen en doet hij gewoon de dagen dat ik werk. Vind dat hij er dan nog goed af komt, ik mag toch ook wel een sociaal leven hebben???
Hij wil het convenant vast laten leggen, wat niet nodig is alimentatie staat al vast dat is voor mij voldoende.
Hem gaat het om het geld wat ik krijg bij de verhuizing, 5000,00 want hij houdt het meubilair. Hoe hij aan het geld moet komen?? Weet ik veel....We hebben nog een caravan, die staat te koop. Dat geld houd ik dan (voor de inboedel)
Tja als meneer dan niet zo veel "werk"tripjes maakt houdt hij wat over voor mij.
HALLOOOOOO, heb nog geen papieren die ik mee kan sturen om een urgentie aan te vragen dus weet niet hoe ik dat moet gaan doen. Dat hij niet lekker zit op kantoor...JAMMER niet mijn keuze.
Wordt een avond bankhangen..............mijn energie is echt helemaal op
vrijdag 15 oktober 2010 om 18:17
quote:waaromdan schreef op 15 oktober 2010 @ 18:11:
De oudste is erg loyaal naar mij toe, papa is de boosdoener want die is vertrokken. Wat niet wilt zeggen dat ik geen slechte dagen met haar heb. Ze heeft tegen haar vader gezegd dat zij zich achtergesteld voelt t.o.v haar zus..........ik weet niet hoe ik dat moet oplossen, jongste heeft ADHD en zij heeft andere aanpak nodig. Maar meer ook niet.
Wordt een avond bankhangen..............mijn energie is echt helemaal opBied hem de caravan aan als slaap plek
Wordt een avond bankhangen..............mijn energie is echt helemaal opBied hem de caravan aan als slaap plek