And this is the END

08-08-2010 15:53 441 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben boos, verdrietig en teleurgesteld.............

Pas terug van vakantie met het gezin, nog een paar daagjes ergens anders geweest, partner gewoon werken. Bij thuiskomst blijkt dat hij het niet meer ziet zitten, stopt ermee.

Na 12 jaar is het op.

Er zijn heel veel dingen die ik wil zeggen maar kom er niet mee.

Voel me op, maar doe mijn best niet de hele dag te huilen voor de meiden (11 en 10)

Moet morgen weer aan het werk, gelukkig is mijn baas een goeie en kan ik wellicht na een paar uurtjes weer naar huis.

Moet zoveel regelen............hoe kom ik aan een woning, hoe ga ik het doen allemaal.

Heb net al op de site van woningnet zitten kijken en dat stemt me nou niet bepaald rooskleurig. We zitten nu in een koophuis en dat kan ik niet betalen, werk maar 3 dagen.

(ex)partner is me volledig behulpzaam, wilt zelf niets van het huis.

Ik sluit me aan bij de rij van mijn vriendinnen die me voor zijn gegaan, MAAR DAT WIL IK NIET. Ik wilde samen oud worden, hij ziet er geen heil meer in, het gevoel is over zegt hij. Er valt dus weinig meer te bepraten dan de regeling voor de meiden en het zoeken naar woonruimte.

Ik hoef hier niet weg, hij van mij ook niet, heb geen last van hem.

De woorden van mijn jongste galmen nog door mijn hoofd "waarom moet ons dat gebeuren" Het verdriet wat ze hebben doet zo'n pijn...............

Wie kan me nuttige info geven (vooral mbt wonen)

Punt is ook dat hij staat ingeschreven als hoofdbewoner, ik sta erbij (wonen al 12 jaar samen) maar hoe moet dat met een huis huren. En ik wil, vooral voor de meiden die geen makkelijke achtergrond hebben, niet te veel veranderen zoals woonomgeving.

En klinkt misschien uit de hoogte maar zit eindelijk in een huis met tuin en wil voor geen goud in een flat (die zijn hier trouwens zo vies en.....)
Het duurt meneer (te) lang voordat je een woning hebt? Tssssss!

Hij kan vast wel bij zijn moeder gaan slapen, die wast toch ook voor hem?
quote:Monique_64 schreef op 15 oktober 2010 @ 19:41:

Het duurt meneer (te) lang voordat je een woning hebt? Tssssss!

Hij kan vast wel bij zijn moeder gaan slapen, die wast toch ook voor hem?Ik denk dat zijn moeder dan teveel ziet , en dan gaat zeuren en dat willen mannen niet he
quote:waaromdan schreef op 15 oktober 2010 @ 18:33:

Ja dat zei ik ook al, maar ja staat erg ver weg ten opzichte van werk en de kinderen....................

Ach, wellicht heeft hij een lekkere slaapbank.

Ik slaap HEERLIJK in het bed, lekker breed uit. Hahahaha sja dan moet ie niet zeuren he
nee tegen zeuren kunnen mannen niet :(

Ex moet zonodig aaaaaaaaaalles aan z'n zus vertellen (bellen) want sjonge hij heeft het zo moeilijk, is echt het slachtoffer.
Kreeg nog voor mijn kiezen, gisteren, dat ik aan het vissen ben bij jongens/mannen die voor hem werken wat en waar hij iets doet?????

Echt niet, zo spannend zal het niet zijn en zowel wil ik het niet eens weten.

Zit wel in dubio................wil morgenmiddag weg en 's avonds heb ik een verjaardag. Moet toch iemand de hond doen.....Zal ik??? Weet niet of hij moet werken, volgens mij niet.

Ga nog even denken..................

Ja zeuren........pppfffff

Wat denkt hij nou, dat ik straks een kartonnendoos opensla!!

Heb hem gezegd "wat ben je vna plan dan"

Ga jullie echt niet op straat zetten!!

Nee dat raad je de koekoek zeg, want geloof mij ik TEKEN NIETS..............................
Oké.... hij heeft 1 goede daad gedaan vandaag (ex)

Helaas was het konijn van jongste overleden merkte ik vanmorgen. Echt niet dat ik die er uit ga halen....sorry ben een watje!!

hij hoefde pas om 19.00 te werken maar heus niet dat hij de meiden mee nam voor, weet ik veel, een strandwandeling, iets drinken even wat aandacht.

Waarom nou niet, denk ik dan??

Is het te veel, heb je zoveel tijd nodig....... Doet me zoveel pijn.

Ik hol me 3 slagen in de rondte om alles bij te houden hier.

Sta vandaag de hele dag puin te ruimen en dan nog.......(woest was ik) hij gaat zijn handen wassen en gaat dan met het vaatdoekje iets op de keukenmuur wegpoetsen

"je moet beter schoonmaken" zei hij

Heb gezegd dat hij dan een schoonmaakster moet nemen voor hier

Wat een &*(&^%$%#$^&*()

Herfstvakantie komt eraan en JAHOOR...........meneer moet werken vanaf vrijdag as tot in ieder geval die hele week die er aan komt

Houdt in dat IK alleen woensdag kan werken, dan is hij vrij, gaan mijn vrije dagen.

Kerstvakantie zelfde verhaal, kan ik je nu al vertellen.

GODSAMME...............

Ben benieuwd of de papieren die ik nodig heb wel deze week komen..................... word er zo moe, energieloos en verdrietig van
Sta vandaag de hele dag puin te ruimen en dan nog.......(woest was ik) hij gaat zijn handen wassen en gaat dan met het vaatdoekje iets op de keukenmuur wegpoetsen

"je moet beter schoonmaken" zei hij

Heb gezegd dat hij dan een schoonmaakster moet nemen voor hier

Wat een &*(&^%$%#$^&*()

@waaromdan. Wat een ongelooflijke ongevoelige ex heb jij zeg. Jij bent nog steeds heel verdrietig, weet niet hoe je alles moet bolwerken en dan gaat hij zitten drammen over schoonmaken. Mijn hemel zeg. Had hem een emmer sop over zijn schoenen gegooid :-).

Sterkte de komende week, probeer wat ruimte voor jezelf te vinden.
quote:waaromdan schreef op 17 oktober 2010 @ 22:13:

Herfstvakantie komt eraan en JAHOOR...........meneer moet werken vanaf vrijdag as tot in ieder geval die hele week die er aan komt

Houdt in dat IK alleen woensdag kan werken, dan is hij vrij, gaan mijn vrije dagen.

Kerstvakantie zelfde verhaal, kan ik je nu al vertellen.

GODSAMME...............

Ben benieuwd of de papieren die ik nodig heb wel deze week komen..................... word er zo moe, energieloos en verdrietig vanWaaromdan hoe gaat het met je?

De herfstvakantie overleefd?

Nog nieuws van het front?
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Lang stil hier.......
Nou ben er weer........................... en in een vreselijke bui!!!

Vandaag staan de "aanbiedingen" op woningnet. Ben toch wel ergens op nr. 256 geeindigd.

Net de oude woningbouw gebeld en ze heeft echt geprobeerd te helpen maar was te lang geleden.

Ben het zo zat allemaal

HBG, ja herfstvakantie overleeft hoor. Hbe 1 dag gewerkt en verder lekker met de meiden weggeweest. Een dag naar hun vader zijn werk (was op de kermis) dus lekker vermaakt.

Tot begin januari is hij alleen op woendag vrij dus heb het een beetje zwaar soms.

Wil nu eignelijk het liefst een eigen plekje, maakt me niet eens meer uit waar........................ Voel me op visite zitten hier.

Papieren voor de hypoteek duren nog zeker 2 weken, hoorde ik.

Ben bang dat mijn urgentie pas in januari aangevraagd kan worden en dan nog 6 maanden wachten.............
Het is gewoon belachelijk hoe traag dat allemaal werkt met een hypotheek! Zoveel woningen te koop en vooral ook lang te koop!

Ik heb er zo enorm genoeg van!

Ik heb advocaat een boze mail gestuurd die maandag terug komt van z'n tweede huis! TWEEDE.....
TO: Sorry dat ik even binnen kom vallen hoor. Ik heb niet alle posts gelezen, dus misschien is mijn reactie mosterd of iets..sorry daarvoor.

Ik las je laatste posts door en vraag me het volgende af; waarom pas jij je nu nog steeds compleet aan aan de werkdagen/uren van je ex? Je geeft aan dat het op deze manier jou al je uren kost, die je dan alsnog niet naar eigen idee kunt invullen. Da's onzin natuurlijk! Hij zal zich ook een beetje moeten aanpassen lijkt me. Nogmaals, misschien is er een hele goede reden voor en heb ik die niet gelezen, maar het viel me wel op....
anoniem_39461 wijzigde dit bericht op 13-11-2010 19:24
Reden: berichtje voor TO
% gewijzigd
Aan wie vraag je dit Hatseklats?
quote:Monique_64 schreef op 13 november 2010 @ 19:12:

Aan wie vraag je dit Hatseklats?Aan TO, ik heb het al even gewijzigd in mijn post.
Oke
@Hatseklats, mijn ex is momenteel met een mega-klus bezig, die als het allemaal goed verloopt meerdere klussen kan opleveren.

Noem het stom maar ook voor mij heeft dat voordelen.

Dat is waarschijnlijk het nadeel van zelftandig ondernemen.

Niet om het goed te praten maar hij doet echt zoveel als hij kan momenteel, maar het merendeel komt op mij terecht.

Afgelopen zondag kwam hij toch naar een wedstrijd van de meiden kijken om 10.00 terwijl hij al vanaf 22.00 aan het werk was geweest (en dus gelijk door is gekomen) Vanmorgen moest ik hem hebben en stuurde een sms, hij belde dat hij weinig kon doen aan het door mij gevraagde want hij was alweer vanaf 07.30 op zijn werk. Zijn compagnon had gisteren een ongevalletje gehad en ja, dan moet hij weer aan de gang.

Ik ben er zeker van dat als deze klus weer achter de rug is, het makkelijker gaat qua tijdverdeling. En zo niet, dan niet. IK ben er altijd voor de kinderen en hij zal het op zijn boterham krijgen later. Maar ik weet zeker dat hij ervoor gaat zorgen dat hij straks weer voldoende aandacht kan geven aan zijn kinderen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven