Maart06

20-03-2010 12:56 1088 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo kunnen we hier weer verder schrijven over onze kleuters.
Een date die zich bemoeit met de opvoeding???? Wieberen die handel! Is ie nou helemaal besodemieterd?

Ha, maar onze nostalgische keuken is qua comfort wel helemaal modern, hoor. Incl. Quooker, vaatwasser, ruim opgezette gasplaat, multifunctionele oven en koelkast. Het nostalgische zit 'm meer in de look; paneeldeurtjes, stenen werkblad, ouderwets uitziende spoelbak, enzo. Zal eens kijken of ik een fotootje kan plaatsen.....
ja zo'n willen wij ook graag Xop.

Wij vinden die super mooi. (droomt nog even verder over die mooie keuken)

Ja leuk he Frans, die kleine mannen die dneken al veeeelll groter te zijn.

Fijn dat Milena het dar zo super goed deed!!

Q, lijkt me een hele leuke film Sammy! Al die prachtige onderwaterbeelden in 3D. Heel misschien morgen nog wel met de kids. Ze hebben morgen studiedag.

Stoere Milena Frans! Helemaal alleen klimmen en mama durft niet verder haha..

Balen van je auto, maar heeft je man wel aangezet tot poetsen. Nu nog even de hele auto.

Xop gave keuken! Dat past echt in een ouder huis. Wij hebben een strakke keuken uitgezocht. Helaas geen Quooker. Maar inmiddels ontdekt dat het water wat in nieuwe huis uit kraan komt ook erg heet is. Zo heet was het niet in oude huis. Je moet echt oppassen.

Vrijdag zijn we dagje weg geweest omdat man jarig was. Eerst naar Oud Valkeveen geweest. Helaas geen succes omdat alle altracties die aangezet moeten worden dicht waren: botsauto's, achtbaan, etc. Daar hadden kids zich nou net op verheugd. Bij de kassa was er ook niks over gezegd. Aan medewerker op park gevraagd hoe het kwam, personeel te kort... Toen gaan klagen bij receptie. Uiteindelijk klachtenformulier ingevuld en zijn we maar weer weg gegaan. We hopen toch de 40 euro entree terug te krijgen. We waren niet de enige die stond te klagen.... Echt raar omdat niet even bij de ingang te melden, anders waren we denk ik maar niet naar binnen gegaan.

Toen zijn we maar naar Amsterdam gegaan. Daar heeft Jasper nog een voetbal outfit van Ajax gekregen, compleet met sokken.... Was een uit tenue van vorig jaar, flink afgeprijsd. Jasper heeft echt super goed gewandeld in Amsterdam. We hebben echt wel paar uur rond gesjouwd. Hij vond het superleuk en interessant!

Ga maar wat doen... zit op mijn werk nl...

greetz

Wat raar Scooby! Oud Valkeveen is juist zo leuk (hoewel ik het personeel dat de attracties moest bedienen strontchagrijnig vond).

Mooie keuken, Xop!

Haha, ik zie het al helemaal voor me, Frans, hoe je vast zit bovenin zo'n speelding. Ik begin er niet aan, Lynn is dan ook wel eens door andere kindjes naar beneden gebracht, ik zou ook zo klem komen te zitten...

Sam begint weer wat lekkerder in zijn vel te zitten, de ergste verkoudheid is hopelijk over nu.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Iemand nog tips waar ik voor Lynn een leuke beetje feestelijke jurk kan vinden? Met lange mouwen, moet ook wel gewoon te dragen zijn (maar niet om buiten te spelen of school bv), dus niet te veel glim. En moet geen kapitalen kosten Ik zoek me suf, maar kan niks vinden...
www.desiqual.com Zaterdag in Amsterdam in een desiqual winkel geweest, erg leuke meidenspullen!

Erg raar idd in oud valkeveen. Er was ook een groep kinderen die als afsluiting van een kamp er waren. De kinderen hadden allemaal adhd ed. Die werden helemaal gek daar. Mevr die de groep begeleide ging ook een klachtformulier invullen.... erg vreemd allemaal.
geen tips Juul

Balen Scooby zeg, dat alle leuke dingen dicht waren.

Groot gelijk dat je een klacht hebt ingediend.

Hihi ik vind dat nou net leuk in al die klim dingen, doe het liefste lekker mee....maar er staat bijna overal dat het niet voor volwassenen is :( ;)

Nu lijkt het net of wij er vaak komen.....maar zijn er nog maar 2x ergens geweest bij zo'n binnenspeeltuin.

Ohnee 3x, 1x met jullie in monkey town dacht ik.

Zullen we weer meeten??? Liefst dan voordat het glad weer is ;)
Thanks, Scooby, ik had alleen een Nederlandse webshop gevonden en daar hadden ze niet zoveel. En in de winkel heb ik er nog geen kinderkleding van gezien (V&D). Ik ga even kijken of ze er ook een webshop hebben of lijst met winkels.

Meeten, graag! Ik vind het altijd erg leuk, alleen een datum plannen is altijd een gedoe, maar daar komen we vast wel weer uit.

Die klimdingen zou ik denk ik een stuk leuker vinden als ik wat slanker zou zijn, Indian, dan past het allemaal wat beter
hey, kom straks wel ff reageren.

Wij zijn er trouwens het weekend even tussenuit ;)
Lekker, Indian, waar ga je heen?

Kindjes gaan hier het weekend uit logeren, wij hebben een bijeenkomst (werk). Wel lekker uitslapen zondag, en daarna verjaardag van mijn nichtje. Daar zien we Lynn en Sam dan weer, komt mooi uit zo.

Hoe doen jullie 4-jarigen het nu op school? Wij zitten pas in de 2e week natuurlijk, dus de start is hier nog goed te merken. Lynn heeft het duidelijk erg druk in haar hoofd. Maar onze nieuwe aanpak lijkt wel te werken. Ze heeft de eerste stickerkaart gisterochtend vol gemaakt en kreeg een klein cadeautje. Nu met de 2e bezig, hierna gaan we voor 7 dagen ipv 5 en zo verder uitbouwen tot ze het weer zonder kaart kan. Man heeft haar een keer of 2 op de gang geparkeerd bij niet luisteren, bij mij was tot nu toe waarschuwen met de gang voldoende.

Willen ze bij jullie ook zo graag met jullie eigen 'speelgoed' spelen? We hebben al een tijd een iPod touch, daar wilde ze steeds spelletjes op doen. Toen we deze zomer allebei een nieuwe telefoon kregen, wilde ze daar steeds op spelen. Nu hebben we sinds deze week een iPad (ja, we zijn nogal van de gadgets...) en wil ze daar steeds op. Man heeft begin van de week de iPod touch aan haar gegeven, opnieuw ingericht met spelletjes en flimpjes voor haar, maar ze wil met ons speeltje spelen... Man laat haar nu al af en toe erop spelen, maar ik ben er eigenlijk op tegen. Anders zie ik al gebeuren dat we daar steeds gezeur om krijgen. Maar eens even met man bespreken, hij gaat wat snel overstag vind ik.

Jongensmama's: vinden jullie het ook zo moeilijk om een leuke broek te vinden, anders dan een spijkerbroek? Ik word er gek van, ik zie bijna alleen maar spijkerbroekjes in de winkel (of joggingbroeken, maar daar hou ik niet zo van als ze groter worden). Toevallig vandaag een leuk broekje gevonden, dus die heb ik meteen maar gekocht.

Voor Lynn ook 3 nieuwe broeken gekocht. Nu moet ik haar nog zo ver krijgen dat ze ze aan doet. Zeker als het kouder wordt heb ik liever dat ze wat meer een broek aan doet naar school, dan een rok met maillot, dat is zo koud.
Wij gaan naar een meeting toe in Belgie.

Hier veel spijkerbroekjes of linnen/katoen. (dacht ik) Veel bij H&M gehaald / gekregen.

Kijk anders eens bij C&A, hoor dat ze daar ook wel andere broekjes hebben.

Yuma doet t tot nu toe geweldig. Hij vertelt nu ook wel wat dingen over school, dus hij gaat vooruit. Knalt nog niet zo veel Wel moe, maar gaat nog redelijk.

Hi,

Ben vandaag Tante geworden! Mijn broertje is vandaag vader geworden! Het is een meisje geworden en ze is 5 weken te vroeg geboren. Kom net terug uit ziekenhuis. Was echt een klein popje van 2040gram! Jasper was meer dan dubbele! Heb haar zelfs op de arm gehad, ze was zo rustig en lekker tevreden. Ze dronk heel goed, en al heel helder uit haar oogjes kijken.

Jasper heeft ook alleen maar spijkerbroeken aan in allerlei spijker kleuren. Van licht tot donker met allemaal vleken tot gaten etc. Vind heel veel andere broeken vaak niet zo mooi. Oja voetbalbroekjes wil hij ook er graag aan...tja dat wordt nou een beetje koud, maar dat gelooft hij niet.

Jasper doet verder super op school. Hij heeft vanmiddag voor zijn nichtje een kleurplaat redelijk netjes met rose (Daar houden meisjes van) ingekleurd. Hij vroeg aan mij hoe oud ze was en toen heeft hij een nul, een 1, een 2 en alvast een 3 erop geschreven..... Ook kan hij nu soort van poppetje tekenen en hartjes. Dat deed hij voor de vakantie niet, echt een sprong gemaakt weer.

ga afsluiten en mijn bedje op zoeken.

Indian, fijn weekend! Hoop dat je beetje goed weer hebt!
Hoi!

Scoob gefeliciteerd!!! Tante worden is zoooooooo leuk! Ik ben nu tante van 2 neefjes (de kindjes van mijn zusje) en ik ben trots op ze alsof het mijn eigen kinderen zijn . Kindje is inderdaad nog klein en te vroeg dus, is alles wel goed nu?

Balen dat Oud Valkeveen niks was! Ik hoop dat je je geld terugkrijgt, want dat er niks draait wegens personeeltekort?! is echt stom!

Hier gaat het op school wel goed. Gisteren en vandaag is Mileen moe. Ze klaagt erover en zegt dan een paar keer dat ze niet wil. Maar ja ze moet gewoon en dan gaat ze ook wel weer. Ik denk dat ze zich op school dan weer oppept en thuis wat chagerijniger is. Ach ja.

Milena kan inderdaad ook ineens een berg cijfers schrijven, haar naam gaat steeds beter en ze wil nu ook mans naam en Bojan schrijven. Haha en ze was pas boos op me omdat ik zei dat mijn naam niet met de mmmm begint. WEL STOMME MAMA JOUW NAAM BEGINT WEL MET MIJN LETTER. En ik weer: nee hoor mijn naam begint met de fffff. Haha bleek dat ze de mm van mama bedoelde. Poppetjes tekenen ging al goed, zo leuk is dat. Nu komen er ook vlinder bloemetjes, zonnen (ach ja) en wolkjes bij. Die tekeningen zijn zo leuk! verder heeft Milena vooral motorisch een sprong gemaakt. Klimmen en klauteren lukt, springen enz gaat beter en ze houdt steeds beter haar eveniwcht op de loopfiets.

Maar het allerbelangrijkste, ze gaat zo graag naar school nu. Heeft er veel leuke vriendjes met wie ze graafg dingen doet. Echt zo gezellig.

En mijn Bojan heeft bedacht dat hjij misschien ook wel kan lopen!! Gisteren liep hij ineens 4 stapjes los. Hij kreeg er zoveel plezier in. Ik benm benieuwd hoe het vandaag gaat (is nu op bed want was veranderd in een monster. Hoop zo mijn lieve Bojan weer terug te vinden )
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Ja, meeten is weer leuk en een binnenspeeltuin is voor Emdin altijd goed!

Juul: ben je al bij de V&D, H&M en zo geweest. En ja, de C&A heeft ook veel ander soort broeken dan alleen maar spijkerbroeken. Ik slaag ook goed voor andere broeken bij de Primark, maar deze is alleen in Rotterdam en Almere. Pas nog een mooie donkerbruine winterbroek gekocht met een lekkere warme voering erin.

Scooby: gefeliciteerdmet je nichtje! Pff, klein hoor. Is ze in het ziekenhuis of gewoon thuis?

Is de nieuwe keuken al geplaatst?

Ik weet niet meer wie het vroeg over Sammy en de geheime doorgang, maar ik vind het een prima film voor 4/5 jarigen. En zeker als je hem niet in 3D ziet, is hij minder heftig. Op zich was het 3-D effect wel gaaf met inderdaad al die mooie koralen en zo. Maar ook de achtervolging door een haai, was wel erg dichtbij. Eigenlijk was dat het enige waar Emdin van schrok en ik trouwens ook.

Emdin slaapt al geruim 2 uur. Morgen komt zijn grote zus een weekendje en blijft hier slapen. Zondag gaan we naar Blijdorp in Rotterdam. Zij staat ook op ons abonnement.

Fijn weekend allemaal!

Thanks voor felicitaties. Nichtje maakt het goed. Ze ligt in couveuse om nog verder aan te sterken. Ze drinkt goed en is erg tevreden. Het was echt haar tijd om geboren te worden. Ze heeft ontzettend veel lachstuipjes. Dat is toch een teken dat ze zich prettig en comfortabel voelen. Geen krampjes nog oid.

Morgenochtend gaan we weer heen, laura en jasper gaan ook mee. Ze mogen achter het raam naar haar kijken. Ze mogen niet de couveusezaal in ivm verspreiden kinderziektes.

Gisteravond op stap geweest. Het is hier dorpsfeest. Er was een hele goeie band en Jan Smit kwam even langs. Erg veel lol gehad met paar vriendinnen. Lekker gedanst en gezongen. Beetje schor.... Morgenmiddag komt Ralph optreden van junior songfestival. Daar gaan we met kids heen. Er is verder veel te doen dus we gaan vanmiddag ook heen. Optredens, reuzenrad, peuterplein met leuke dingen oud hollandse spelletjes, paardensporten en allerlei bijzondere optredens. Wij vermaken ons het weekend wel. Hoop wel dat beetje droog blijft.

Greetz!
Jeej Scoob, gefeliciteerd!!! E is ook iets meer dan t dubbele ha ha

Lief hoor. Geniet lekker van het kijken, knuffelen en vooral veel plezier met t feesten dit weekend.

Frans, Joehoeee B loopt los!!!!

Juul, welke maat heeft S? Dan kijk ik even tussen J's kleding.

Ik heb nl wel een hoop andere broeken gehad. Bij Hema, prenatal, zeeman e.d. heb ik altijd genoeg leuke broeken gevonden die geen spijkerbroeken waren.

Nu loopt hij wel altijd in spijkerbroek.

Wat kleuren jullie kinderen goed zeg. Hier speelt J of buiten of met lego dus kleuren doet hij niet meer zoveel. Geen idee dus hoe goed hij nu kan tekenen. Inkleuren doet hij wel al erg veel binnen de lijntjes als hij zich erop concentreerd.

E is super schattig. Ze is lekker aan het kletsen, pakt nu van alles vast en die lach!! Oh, heerlijk meisje.

Ze is ook stapel gek op J, want steeds als hij voor haar staat begint ze te stralen naar hem. J vindt dat dan weer erg leuk.

Meeten in een binnenspeeltuin is een goed idee. Leuk!
Gefeliciteerd, Scooby! Fijn dat het allemaal goed gaat met je nichtje.

Super, Frans, dat Bojan los gaat lopen, knap hoor! Nu kan het snel gaan he.

Hema heb ik niets gevonden, Zeeman ook niet, Prenatal ben ik al even niet geweest. Sam heeft nu maat 74, zou fijn zijn als je wilt kijken. Ik heb nu wel bij H&M een leuk ribbroekje gevonden.

Lynn is wel veel bezig met letters en cijfers, maar schrijft ze nog niet echt. Ook tekent ze niet zo veel, het is nog vooral kleuren. Ik heb het idee dat ze een beetje bang is dat ze het verkeerd doet. Zo wil ze liever niet haar naam schrijven, omdat ze de y niet kan.
Aaah maar de y is ook een hele moeilijk letter. Milena heeft moeite met de e, meestal probeert ze hem zelf, maar als ze ljui is mag iemand anders hem schrijven .

Q veel plezier in Blijdorp vandaag! Leuk dat Emdins zusje komt logeren. Je bent echt een lieverd dat je het contact tussen hen zo goed mogelijk probeert te houden!

Scoob, lief hoor je inieminie nichtje!

IkenCo, weet je dat dat een lesmethode is voor kleuters? Ik & Ko . Ik zag een hele lieve E op hyves

Bojan heeft een nieuw spelletje: op zijn auto gaan zitten heel veel vaart maken en dan in volle vaart ergens tegenaan botsen. Leuk hoor jongetjes...
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Voor Bojan hoef ik eigenlijk nooit iets nieuws te kopen. Ik heb alles gekregen. Spijkerbroekjes (die ik zelof wel leuk vind), maar ook heel veel andere broekjes. Ik denk dat je gewoon pech hebt met het aanbod nu, want Bojan heeft wel ribbroekjes en van die beige broekjes van de Hema. Zijn broekjes zijn doorgegaan naar mijn zusje. Volgens mij draagt mijn neefje ook nog 74, andeers zal ik de vuilniszakken die hier op zolder staan eens doorzoeken. Zal haar wel even bellen of da zin heeft. (hebben spullen iher gebracht, want zij gaan emigeren morgen).
ik ben blijkbaar een lakse moeder. Ik heb nog nooit geprobeerd om J zn naam te laten schrijven. Oeps.

Maat 74 en 80 ziezo even voor je doorlopen.

Ja, lieffie he op de foto. smelt

Ik ben nu soms langer bezig met voeden,want ze stopt steeds om naar me te kijken en te lachen. Ohh, dan smelt ik helemaal.
Hulp gevraagd: wat vinden jullie een leuke jurk

http://www.desigualwebsho ... tie/desigual-jurkjes.html

De y is inderdaad heel moeilijk, ze herkent 'm wel overal, maar zelf schrijven is lastig.

Was het leuk in Blijdorp, Q? Leuk dat Emdins zusje mee ging.

Schattige foto van E zeg!

Ik vind spijkerbroekjes ook erg leuk hoor, alleen een paar andere broekjes erbij vind ik ook wel fijn.

Vandaag verjaardag van nichtje gehad, die wordt dinsdag 8. Ze vierde het met lunch, erg fijn voor ons, dan waren we mooi op tijd thuis. Morgen weer school, dus dan is op tijd op bed wel prettig. Kindjes waren vannacht uit logeren, vanmorgen schrokken we om 10.10 wakker. En we wilden om 11.00 weg... Het werd 10 minuten later, dus dat viel nog mee, met kinderen erbij was het ons niet gelukt.
Ik vind de rode alfa de leukste.
Scooby gefeliciteerd!!

Qoute:Bojan heeft een nieuw spelletje: op zijn auto gaan zitten heel veel vaart maken en dan in volle vaart ergens tegenaan botsen. Leuk hoor jongetjes... Qoute

Uh dit kennen wij echt niet hoor

(wel dus, hier ook 2 lompe exemplaren)

Wat leuk dat Bojan nu loopt.

Haha D. die hefet het hele weekend op gras gelopen (weiland gras, dus lekker hobbelig en onregelmatig) En nu liep hij gistermiddag toen wbe thuis waren nog alsof hij op gras liep, hahahaha. Nu loopt hij weer gewoon.

D. heeft nu ook maat 74 aan, dus kan niks die kant opsturen Juul. Sorrie.

Hier verder een heeerlijk weekend gehad.

Vanaf vrijdag middag geen regen meer gehad
leuke jurkjes
Ik vind het kid jurkje het leukst. En daarna de rode (qua kleur) of de blauwe (qua vorm) alfa.

Zo kindjes op het kdv en school. Ik heb vandaag geen werk en ga dus zo het huis maar eens poetsen. Of wat spullen op mp zetten zopdat ik misschien toch nog een beetje geld verdien

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven