Naam pop

17-09-2010 11:45 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar de naam van een pop. Het schijnt dat deze in de jaren 80 of 90 op de markt zijn gebracht om Barbie van de troon af te stoten, maar dat werd geen succes om kinderen bang zouden worden van het in verhouding grote hoofd en grote ogen.



Ik heb de naam van deze pop ooit eens gehoord en kan er echt niet meer opkomen....



Kan iemand mij helpen?? :-)
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt zo'n popgroep waarvoor de vrouwen model hebben gestaan. Van verschillende beroemde sterren hebben ze die op de markt gebracht. Ik herken alleen geen zangeressen die het zouden kunnen zijn.




deze namine?



Hmm, kan me het eng-gehalte wel voorstellen, maar ik vind ze gaaf.
Alle reacties Link kopieren
Maxie Dolls?

http://marilynsmyth.free.fr/mashley.php
Alle reacties Link kopieren
Chucky?

Of is die ouder?
doet me erg aan corpse bride en zo denken

Alle reacties Link kopieren
quote:Whiskers schreef op 17 september 2010 @ 12:11:

Chucky?

Of is die ouder?
Alle reacties Link kopieren
Babyborn? Is wel geen barbie-achtige pop maar wel 1 die het in de jaren 80/90 goed deed.



Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaaaaa Namine, die is het!!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Eh blythe heten ze dus!! Super!! :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik lees nu dat die Blythe poppen een meganisme in hun hoofd hadden waardoor de ogen van kijk-richting konden veranderen. Ze doen mij ook een beetje denken aan Chucky. Volgens wikipedia zijn ze van 1972.
Alle reacties Link kopieren
Ja het heeft wel iets weg van Chucky ja. Maar ik vind ze gaaf.



Eh 1972?? Tja, heb niet echt besef van tijd dan. Toen werd ik zelf geboren haha.
Alle reacties Link kopieren
Brrrrr, creepy pop zeg!

Krijgt je baby een horrorkamer?
Alle reacties Link kopieren
Ja joh!! Word ze hard van. :-)

Ik vind het dus helemaal geen enge pop. Maar ze gaat er ook geen krijgen want ik zie net dat die poppen meer dan 150 dollar per stuk kosten...
Alle reacties Link kopieren
OMG!

Wat duur zeg!

Dan zou ik gewoon een mooie prinsessenbarbie kopen!
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad een leuke pop! Ik ken ze trouwens niet.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Zo'n pop is wel een goede stimulans om snel te leren vluchten lopen...
Alle reacties Link kopieren
25 eurie
Alle reacties Link kopieren
25 euro?? Waar dan??
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuke pop zeg!





Oh en net aan het googelen geslagen...vind het een geweldige pop!
Alle reacties Link kopieren
klik hier, veel ansichtkaarten maar ook een poppetje
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Alle reacties Link kopieren
Gaaf, die Blythe!
Alle reacties Link kopieren
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven