3000 + deel 65
vrijdag 10 september 2010 om 21:58
Deel 65,..... en we gaan nog niet met pensioen. Onze pensioengerechtigde leeftijd schuiven we al vast op.
Dus iedereen van harte welkom!
Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!
- we kwoten nooit persoonlijke info!
- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!
Dus iedereen van harte welkom!
Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!
- we kwoten nooit persoonlijke info!
- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!
anoniem_76983 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 16:59
Reden: en al weer aangepast :)
Reden: en al weer aangepast :)
% gewijzigd
vrijdag 17 september 2010 om 20:37
Nee, ik mag het niet laten vallen helaas. Ik heb maandag wel aangegeven wat ik ervan vind overigens. Dat ik me er best voor wil openstellen, maar dat ze wel moeten vertellen wat het doel van zo'n oefening is. Een beetje dom met een bal lopen spelen op een verdrietige/blije/boze/bange manier, daar kan ik niets mee. Ik wil weten wat de bedoeling is. Ik geloof dat de 'juf' wel begreep wat ik bedoelde, want ze ging de hele nieuwe oefening uitleggen.
Het maakt overigens niet eens zo veel los. Ik heb op zich niets te verwerken. Althans geen vervelende dingen. Ik vind het vooral vermoeiend omdat je er zoveel over moet nadenken. Nadenken waarom je dingen doet/niet doet. En nadenken/geheugen/concentratie, dat is nu juist wat bagger is bij mij op dit moment.
Het maakt overigens niet eens zo veel los. Ik heb op zich niets te verwerken. Althans geen vervelende dingen. Ik vind het vooral vermoeiend omdat je er zoveel over moet nadenken. Nadenken waarom je dingen doet/niet doet. En nadenken/geheugen/concentratie, dat is nu juist wat bagger is bij mij op dit moment.
vrijdag 17 september 2010 om 20:41
quote:Bianca40 schreef op 17 september 2010 @ 20:40:
En daarom is het misschien juist wel goed voor je Chris, omdat dat op dit moment bagger is.
Klopt. En daarom ben ik blij dat ik deze kans krijg. Ik benut hem dan ook ten volle.
Ben alleen wel een beetje moe nu, maak het - qua forum - vandaag even niet zo laat.
En daarom is het misschien juist wel goed voor je Chris, omdat dat op dit moment bagger is.
Klopt. En daarom ben ik blij dat ik deze kans krijg. Ik benut hem dan ook ten volle.
Ben alleen wel een beetje moe nu, maak het - qua forum - vandaag even niet zo laat.