3000 + deel 65

10-09-2010 21:58 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 65,..... en we gaan nog niet met pensioen. Onze pensioengerechtigde leeftijd schuiven we al vast op.

Dus iedereen van harte welkom!

Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!

- we kwoten nooit persoonlijke info!

- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!

anoniem_76983 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 16:59
Reden: en al weer aangepast :)
% gewijzigd

Maisjes maisjes wat gebeurt er allemaal???
Ik kan me voorstellen Chris dat het erg vermoeiend is, er wordt toch een hoop losgemaakt waarschijnlijk
Wat fijn dat je wel op je plek lijkt te zitten Chris!!

En dat PMT (wat betekent het eigenlijk?) kun je dat niet laten vallen. Ja vroeger op school mocht je toch ook een vak laten vallen?
Chris
quote:Bianca40 schreef op 17 september 2010 @ 20:32:

Maisjes maisjes wat gebeurt er allemaal???Oeps Mama Bianca is er, moeten we ons nu gaan gedragen?
quote:josje37 schreef op 17 september 2010 @ 20:34:

[...]

Oeps Mama Bianca is er, moeten we ons nu gaan gedragen? Jazekers!! 3000 is een serieuze zaak en jullie zijn gewoon melig aan het doen!
We waren gewoon gezellig aan het springen Bianca. Spring je even mee?
quote:josje37 schreef op 17 september 2010 @ 20:34:

[...]

Oeps Mama Bianca is er, moeten we ons nu gaan gedragen? Dat deden we toch al ?
Maar nu jij er bent kunnen we nog wel voor oud en nieuw gaan misschien
quote:josje37 schreef op 17 september 2010 @ 20:36:

Maar nu jij er bent kunnen we nog wel voor oud en nieuw gaan misschienNog ruim 400.. das best een hoop hoor!!
Nee, ik mag het niet laten vallen helaas. Ik heb maandag wel aangegeven wat ik ervan vind overigens. Dat ik me er best voor wil openstellen, maar dat ze wel moeten vertellen wat het doel van zo'n oefening is. Een beetje dom met een bal lopen spelen op een verdrietige/blije/boze/bange manier, daar kan ik niets mee. Ik wil weten wat de bedoeling is. Ik geloof dat de 'juf' wel begreep wat ik bedoelde, want ze ging de hele nieuwe oefening uitleggen.

Het maakt overigens niet eens zo veel los. Ik heb op zich niets te verwerken. Althans geen vervelende dingen. Ik vind het vooral vermoeiend omdat je er zoveel over moet nadenken. Nadenken waarom je dingen doet/niet doet. En nadenken/geheugen/concentratie, dat is nu juist wat bagger is bij mij op dit moment.
Een uur geleden nog 600 en toen was het veeeeeeeeeeeeel rustiger hier
quote:Bianca40 schreef op 17 september 2010 @ 20:30:

Forumfysio?? New word for today!!

Chris wat Josje vraagt dus... hoe was je week??Word ik weer niet serieus genomen hier
En daarom is het misschien juist wel goed voor je Chris, omdat dat op dit moment bagger is.
Maar in dit tempo gaat het 'm echt niet worden hoor
quote:josje37 schreef op 17 september 2010 @ 20:40:

[...]

Word ik weer niet serieus genomen hier Ow is dat alleen hier? Ik was eigenlijk in de veronderstelling dat je niet anders gewend bent
Misschien schept al die therapie inderdaad wel orde in je chaos Chris. Heeft ook wel tijd nodig waarschijnlijk
We hebben in elk geval ruim de tijd om te bepalen wie de volgende OP gaat doen!
quote:Bianca40 schreef op 17 september 2010 @ 20:40:

En daarom is het misschien juist wel goed voor je Chris, omdat dat op dit moment bagger is.

Klopt. En daarom ben ik blij dat ik deze kans krijg. Ik benut hem dan ook ten volle.

Ben alleen wel een beetje moe nu, maak het - qua forum - vandaag even niet zo laat.
Laat zich hier lekker niet wegpesten door Bianca
quote:Bianca40 schreef op 17 september 2010 @ 20:41:

We hebben in elk geval ruim de tijd om te bepalen wie de volgende OP gaat doen!Ik vind alles best, zolang die anykey er maar uitblijft
Chris.. je moet doen wat goed voor je is!

@ Josje: Ow nee????
quote:Christiane04 schreef op 17 september 2010 @ 20:42:

[...]

Ik vind alles best, zolang die anykey er maar uitblijft Ik zag m vorige week weer voorbij komen in een topic... de any key!!
Echt niet

*zet de handen in de zij*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven