3000 + deel 65
vrijdag 10 september 2010 om 21:58
Deel 65,..... en we gaan nog niet met pensioen. Onze pensioengerechtigde leeftijd schuiven we al vast op.
Dus iedereen van harte welkom!
Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!
- we kwoten nooit persoonlijke info!
- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!
Dus iedereen van harte welkom!
Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!
- we kwoten nooit persoonlijke info!
- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!
anoniem_76983 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 16:59
Reden: en al weer aangepast :)
Reden: en al weer aangepast :)
% gewijzigd
vrijdag 17 september 2010 om 22:21
vrijdag 17 september 2010 om 22:28
Ja maar ik heb geen centjes meer. En de centjes voor volgende maand heb ik ook al opgebruikt. We gaan woensdag naar Brussel, die week erna naar de dierentuin en dan 1 oktober naar de efteling. Dus even niet doen.......
Bij AH waren er ook 10 stuks in de aanbieding, 7,50 per stuk. Ik heb nog een voorraad leesvoer dus ik doe het even niet. Ze zullen hopelijk zo goedkoop blijven. Ik heb trouwens ooit een deel gelezen hoor daarom weet ik dat ik het leuk vind.
Bij AH waren er ook 10 stuks in de aanbieding, 7,50 per stuk. Ik heb nog een voorraad leesvoer dus ik doe het even niet. Ze zullen hopelijk zo goedkoop blijven. Ik heb trouwens ooit een deel gelezen hoor daarom weet ik dat ik het leuk vind.
vrijdag 17 september 2010 om 22:31
quote:FrreaK schreef op 17 september 2010 @ 22:28:
Oeps die van confetti trickert mij niet
Die spoorloos....... mmmm staat al 2 maanden ongelezen in mijn kast.. dus waarschijnlijk twijfelachtig
Dorsvloer vol confetti gaat over een meisje uit zeeland wat opgroeid in een streng christelijk gezin, ik was vooral nieuwsgierig maar het is zeer slecht geschreven
Spoorloos is van mijn schoonmoeder, die vond hem goed
Oeps die van confetti trickert mij niet
Die spoorloos....... mmmm staat al 2 maanden ongelezen in mijn kast.. dus waarschijnlijk twijfelachtig
Dorsvloer vol confetti gaat over een meisje uit zeeland wat opgroeid in een streng christelijk gezin, ik was vooral nieuwsgierig maar het is zeer slecht geschreven
Spoorloos is van mijn schoonmoeder, die vond hem goed
vrijdag 17 september 2010 om 22:31
Maar goed.. heb mini een top weekend beloofd lees allerlei afspraken als naar opa en oma ijsjes maken ... lekkere happen koken.....
dus nu laatste peuk en voor wie daar in geintresseerd is het laatste restje van 3e wijntje want .............. weekend in mijn mik gieten en dan lekker Koese ( mooi woord)
dus nu laatste peuk en voor wie daar in geintresseerd is het laatste restje van 3e wijntje want .............. weekend in mijn mik gieten en dan lekker Koese ( mooi woord)