sterretje likken

18-09-2010 09:16 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je met je vrouw of man in bed ligt, in het donker, zou je dan zomaar haar/zijn sterretje likken zonder dat dit eerst goed is schoongemaakt? Of zou je in het heetst van de strijd iets van poep niet opmerken? En zou dat kwaad kunnen?
Als ik met wie dan ook in bed lig ga ik er per definitie vanuit dat hygiene top priority is. Of dat nou gaat of pijpen, beffen, rimmen, neuken, zoenen is, whatever.

Onzinnige vraag dan ook, imo!

Sluiten maar dit topic dan he, willempie die bekend staat om zijn stookgedrag?
Ik ga doorgaans uit van een goed gekuist gat, dus ja. Al heb ik niet dagelijks deze behoefte.
Ik heb onlangs gewoon gelikt en ik vroeg me af of dat verstandig was.

Hier zitten nogal wat anaalgerichte personen dus vandaar mijn, overigens serieuze, vraag.
Nee dus, niet verstandig. Er zitten in de darmen bacterien die daar geen kwaad kunnen (of zelfs nuttig zijn) maar waar je bijzonder ziek van kunt worden als je ze op een andere manier binnen krijgt.
Ik zou niet daarna nog gaan beffen/pijpen.
Ik snap niet dat jullie hier zo raar over doen. Het is toch een doodnormale vraag?

Ik pikte eens bij een tankstation in mijn stad een dikke vrouw met een rood autootje op na een afspraak via internet. Zij wilde alleen maar rimmen. Ik voelde me wat ongemakkelijk maar zij plaatste haar dikke lijf tussen mijn benen en likte en sabbelde er lustig op los. Ook toen dacht ik, zou dat wel gezond zijn?
Vind jij dit een doodnormale vraag? is dit wat we tegenwoordig doen in sex? anus likken. Gadverdamme, dat heb ik godzijdank nog nooit gedaan. Lijkt me ook niet zo verstandig voor je gezondheid.

Wat open jji toch altijd maffe topics
Oke nu ben ik wakker blehhh. Wat is rimmen eigenlijk?
In onze beschaafde wereld wordt verondersteld dat het sterretje proper en hygienisch is, dus wat is het probleem.
quote:roef schreef op 18 september 2010 @ 12:48:

In onze beschaafde wereld wordt verondersteld dat het sterretje proper en hygienisch is, dus wat is het probleem.Ja, maar als je net naar de wc geweest bent en je gaatje hebt afgeveegd maak je mij niet wijs dat alles helemaal schoon is. Ga er maar eens met je vinger langs en ruik er aan.
vochtig toiletpapier! even erin drukken.
quote:Cherrybomb schreef op 18 september 2010 @ 18:36:

vochtig toiletpapier! even erin drukken.Echt niet, dat werkt echt niet. Probeer maar. en daarna vinger er langs en ruiken.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:willem1959 schreef op 18 september 2010 @ 18:42:

[...]

Echt niet, dat werkt echt niet. Probeer maar. en daarna vinger er langs en ruiken.Jawel hoor, dat werkt echt wel. Wel erin duwen he, tot het een beetje schuimt. Daarna goed navegen. Dan ruikt je vinger daarna naar vochtig toiletpapier en niet naar stoelgang.
quote:Cherrybomb schreef op 18 september 2010 @ 18:49:

[...]

Jawel hoor, dat werkt echt wel. Wel erin duwen he, tot het een beetje schuimt. Daarna goed navegen. Dan ruikt je vinger daarna naar vochtig toiletpapier en niet naar stoelgang.Willem heeft nog maar pas het toiletpapier op rol ontdekt, dus vandaar.
quote:roef schreef op 18 september 2010 @ 22:39:

[...]

Willem heeft nog maar pas het toiletpapier op rol ontdekt, dus vandaar.Roef, over jou maak ik me oprecht zorgen, je vertrouwt je anale hygiene toch niet toe aan toiletpapier?
Willem, ik heb nog zoveel vertrouwen in de mensheid dat ik er van uitga dat als iemand gaat rimmen, hij/zij er van overtuigd is dat de boel daaronder schoon is. Zo niet dan is de persoon in kwestie niet toerekeningsvatbaar. Althans niet in mijn wereldje.

Waar ik echter niet met mijn hersenen bij kan is de ranzigheid die anale seks in het algemeen met zich mee brengt. Ik ga er hier van uit dat niet alle homo's en andere anale liefhebbers een klysma ondergaan voordat ze spontaan met hun partner de liefde bedrijven. Dat geeft toch een onnoemelijke ranzigheid, of zie ik dat verkeerd? Wie ligt er op de bruine vegen?
mijn sexpartners zijn schoon en fris, zo niet, dan ff douche of klysma..
quote:Cherrybomb schreef op 18 september 2010 @ 12:59:

tarrels!Die moest ik googelen...
quote:FockeWulf schreef op 19 september 2010 @ 03:22:

[...]

Die moest ik googelen... Die had Adam overgeslagen, vond hij te ranzig
quote:Vrouwzondernaam schreef op 19 september 2010 @ 02:00:

mijn sexpartners zijn schoon en fris, zo niet, dan ff douche of klysma..

Kijk, dat bedoel ik. Je gaat toch voor een vrijpartij niet altijd eerst douchen? En al helemaal niet altijd een klysma, omdat er misschien wel anale sex op het programma staat? Zonde van de moeite als het er niets van komt? En een spontane vrijpartij die uitmondt in beffen? Gebeurt dat dan nooit? En van beffen komt meer, je bent zo iets lager met je tong.

Dat hier allemaal hygienefanaten lopen begreep ik al, met als dat gescheer (want dat is zo lekker fris) maar dat er ook nog voor iedere neukpartij piemel, kut en anus stevig geschobt moeten worden vind ik bijna zielig worden.
Amen Willem.
quote:JohnnyCake schreef op 18 september 2010 @ 23:53:

[...]

Roef, over jou maak ik me oprecht zorgen, je vertrouwt je anale hygiene toch niet toe aan toiletpapier? Nee, maar als Willem nog niet over vochtige toiletdoekjes heeft gehoord, dan veronderstel ik dat hij het toiletpapier ook nog maar pas heeft ontdekt .
natuurlijk heb ik wel van vochtige toiletdoekjes gehoor. Maar zelfs dan blijft het ruiken. Ga er maar eens met je vinger langs en ruik er aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven