sterretje likken

18-09-2010 09:16 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je met je vrouw of man in bed ligt, in het donker, zou je dan zomaar haar/zijn sterretje likken zonder dat dit eerst goed is schoongemaakt? Of zou je in het heetst van de strijd iets van poep niet opmerken? En zou dat kwaad kunnen?
quote:_barbie_ schreef op 25 september 2010 @ 21:25:

desnoods even de douchekop van de slang en je inwendig goed reinigen voordat je aan de slag gaat!Wacht effe hoor. Doen mensen dit echt?
:puke: zo denk ik erover
Hahaha willem ruikt dus elke keer aan zijn vinger lijkt wel??!!! Owgosh!!!
quote:Django schreef op 26 september 2010 @ 12:41:

[...]

Wacht effe hoor. Doen mensen dit echt?Oja hoor in de gayscene ZEKER! Bijna hetzelfde effect als een darmspoeling
Leuke (lachwekkende) reacties hier.

Laat ik duidelijk zijn, mijn vriendin vindt het heerlijk als ik haar sterretje lik en ik heb er totaal geen moeite mee dat ze dat bij mij niet wilt. Het idee dat het haar zo opwindt vind ik genoeg. Verder hebben we ook geen anale sex en dat is goed zo.
Ga je nog meer oude topics langs, Peet?
World of Warcraft: Legion
Ik zeg willem lekker bezig!
De meeste lichaamsopeningen hebben meerdere functies. En recent gebruik op de ene manier maakt gebruik op een andere manier tijdelijk onmogelijk of op zijn minst buitengewoon goor zonder goed schoon te maken. En dat geldt beslist niet alleen voor de anus. Tongzoenen kan heerlijk zijn, maar ook met iemand die net heeft gebraakt? Likken is zalig om te doen, maar ook bij iemand die heftig ongesteld is? En anale seks lijkt me ook prima (geen ervaring) maar niet met iemand die net naar de wc is geweest, want inderdaad alleen toiletpapier en vochtige doekjes maken niet goed schoon. Dus even extra maatregelen. Geen enkel probleem dus.

Aan de andere kant, als je je druk maakt over bacteriën dan zou je eigenlijk überhaupt geen seks meer moeten hebben.
quote:Django schreef op 26 september 2010 @ 12:41:

[...]

Wacht effe hoor. Doen mensen dit echt?

das echt ranzig.

gebruik daarvoor gewoon zo`n vaginale douche ...
quote:willem1959 schreef op 19 september 2010 @ 09:01:

[...]

Kijk, dat bedoel ik. Je gaat toch voor een vrijpartij niet altijd eerst douchen? En al helemaal niet altijd een klysma, omdat er misschien wel anale sex op het programma staat? Zonde van de moeite als het er niets van komt? En een spontane vrijpartij die uitmondt in beffen? Gebeurt dat dan nooit? En van beffen komt meer, je bent zo iets lager met je tong.

Dat hier allemaal hygienefanaten lopen begreep ik al, met als dat gescheer (want dat is zo lekker fris) maar dat er ook nog voor iedere neukpartij piemel, kut en anus stevig geschobt moeten worden vind ik bijna zielig worden.

Als ik ook maar dénk dat er misschien gesekst gaat worden heb ik hygiene doekjes in mijn tas.

Geen ervaring maar ik denk dat het afhankelijk is van je stoelgang of je een klysma nodig hebt of niet. Als je zachte poep hebt blijft dat meer zitten dan harde keutels.. Die laten alleen wat slijm achter toch ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven