Forum
Nieuwe topics
Actieve topics
Algemene voorwaarden & huisregels
account
inloggen
Aanmelden
Home
Overig
3000+ deel 66
Overig
alle pijlers
Relaties
Werk & Studie
Geld & Recht
Reizen
Seks
Gezondheid
Coronavirus COVID-19
Overig
Actueel
Oekraïne
Entertainment
Lijf & Lijn
Kinderen
Digi
Eten
Mode & Beauty
Zwanger
Psyche
Thuis
Klussen
Sport
Contact
Viva zoekt
Aangeboden
Gevraagd
Horen
Doen
Zien
Lezen
3000+ deel 66
18-09-2010 00:08
3459 berichten
1
2
3
4
5
...
139
Anoniem_101898
zaterdag 18 september 2010 om 00:08
Alle reacties
Link kopieren
We gaan weer verder, de weg is belangrijker dan het doel.
Voel je welkom:
Persoonlijke posts worden niet gequoot
Leed=Leed, vergelijken is zinloos.
josje37
zaterdag 18 september 2010 om 09:47
Alle reacties
Link kopieren
weer een shirtje klaar. Op naar de volgende
josje37
zaterdag 18 september 2010 om 09:48
Alle reacties
Link kopieren
wat ben jij aan het doen fries?
Anoniem_76983
zaterdag 18 september 2010 om 09:48
Alle reacties
Link kopieren
hoeveel kledingstukken moet je nog, Jos? Dan weet ik even hoeveel posts er nog komen.
Anoniem_76983
zaterdag 18 september 2010 om 09:48
Alle reacties
Link kopieren
quote:josje37 schreef op 18 september 2010 @ 09:48:
wat ben jij aan het doen fries?Ik zit achter mijn laptop, Duh!
Anoniem_111304
zaterdag 18 september 2010 om 09:49
Alle reacties
Link kopieren
Happy new Topic
Goed gedaan Zus
Pop gefeliciteerd en een fijne dag
Anoniem_76983
zaterdag 18 september 2010 om 09:49
Alle reacties
Link kopieren
He Freak
Anoniem_111304
zaterdag 18 september 2010 om 09:50
Alle reacties
Link kopieren
Hier ook een zonnetje...
En strijken.. blegh.. ik doe het eigenlijk bijna nooit!
Anoniem_111304
zaterdag 18 september 2010 om 09:50
Alle reacties
Link kopieren
Oh en ik ( ex en ik ) zijn 7 jaar getrouwd vandaag
Toch knap he dat we dat nog gehaald hebben
Anoniem_111304
zaterdag 18 september 2010 om 09:51
Alle reacties
Link kopieren
Fries
Anoniem_13686
zaterdag 18 september 2010 om 09:54
Happy New Topic, lieve maisjes
Anoniem_13686
zaterdag 18 september 2010 om 09:55
Anoniem_13686
zaterdag 18 september 2010 om 09:55
Van harte gefeliciteerd, Pop
Geniet van je dag!
Anoniem_13686
zaterdag 18 september 2010 om 09:56
Jij ook gefeli, Freak
Pfffff 7 jaar, dat je dat nog gehaald hebt.......
josje37
zaterdag 18 september 2010 om 09:56
Alle reacties
Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 18 september 2010 @ 09:48:
[...]
Ik zit achter mijn laptop, Duh!Maar dan kan je toch niet op het scherm kijken als je erachter zit
josje37
zaterdag 18 september 2010 om 09:56
Alle reacties
Link kopieren
Hai Freak, hai Hela
Anoniem_13686
zaterdag 18 september 2010 om 09:57
Zo, voor het eerst 4 op een remia en meteen 5 op een gerda haha
Anoniem_13686
zaterdag 18 september 2010 om 09:57
Ohnee, dat laatste dan weer niet
josje37
zaterdag 18 september 2010 om 09:57
Alle reacties
Link kopieren
Even voor Fries, ik moet nog twee spijkerbroeken, één overhemd en twee shirts en dan zal ik niet vertellen wat ik al af heb.....
Anoniem_13686
zaterdag 18 september 2010 om 09:58
.
josje37
zaterdag 18 september 2010 om 09:58
Alle reacties
Link kopieren
quote:Helaholalalala schreef op 18 september 2010 @ 09:57:
Ohnee, dat laatste dan weer niet Sowwy
Anoniem_13686
zaterdag 18 september 2010 om 10:02
Haha Jos
Anoniem_76983
zaterdag 18 september 2010 om 10:03
Alle reacties
Link kopieren
Hai Hela
Anoniem_76983
zaterdag 18 september 2010 om 10:04
Alle reacties
Link kopieren
ik zal ook maar iets gaan doen. Moet nog paar boodschapjes doen, stofzuigen, tafels leegruimen
josje37
zaterdag 18 september 2010 om 10:13
Alle reacties
Link kopieren
klaar
Anoniem_64c8d7a3e6e27
zaterdag 18 september 2010 om 10:25
Goedmeurning!
Ik ben heerlijk uitgeslapen... zometeen naar de voetbal van stiefzoon, daarna een beetje de stad in en verder gewoon lekker niks!!
1
2
3
4
5
...
139
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.
Maak nieuw topic aan en praat verder
Actieve topics
Advies buren gedoe
in
Geld & Recht
-
10 seconden geleden
Extremen zijn voor dramaqueens – geef ons gewoon 18-24°C
in
Overig
-
2 minuten geleden
Wanneer doen jullie huishouden
in
Thuis
-
2 minuten geleden
Ouder dan 42 en ook minstens 12 kilo afvallen? We doen het s
in
Lijf & Lijn
-
3 minuten geleden
Feestje tiener geven - wat is normaal (tijd/geluid etc)?
in
Thuis
-
6 minuten geleden
Podcasts luisteren uit ergernis
in
Entertainment
-
9 minuten geleden
Maak een ander woord van minimaal de laatste 3 letters / 40
in
Overig
-
9 minuten geleden
WK Voetbal 2026
in
Sport
-
10 minuten geleden
Vakantiebudget 10000
in
Reizen
-
14 minuten geleden
Temperatuur in huis
in
Overig
-
17 minuten geleden
Terug naar boven