3000+ deel 66

18-09-2010 00:08 3459 berichten
Alle reacties Link kopieren




We gaan weer verder, de weg is belangrijker dan het doel.

Voel je welkom:

Persoonlijke posts worden niet gequoot

Leed=Leed, vergelijken is zinloos.
Alle reacties Link kopieren
weer een shirtje klaar. Op naar de volgende
Alle reacties Link kopieren
wat ben jij aan het doen fries?
Alle reacties Link kopieren
hoeveel kledingstukken moet je nog, Jos? Dan weet ik even hoeveel posts er nog komen.



Alle reacties Link kopieren
quote:josje37 schreef op 18 september 2010 @ 09:48:

wat ben jij aan het doen fries?Ik zit achter mijn laptop, Duh!
Alle reacties Link kopieren
Happy new Topic



Goed gedaan Zus





Pop gefeliciteerd en een fijne dag
Alle reacties Link kopieren
He Freak
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een zonnetje...



En strijken.. blegh.. ik doe het eigenlijk bijna nooit!
Alle reacties Link kopieren
Oh en ik ( ex en ik ) zijn 7 jaar getrouwd vandaag



Toch knap he dat we dat nog gehaald hebben
Alle reacties Link kopieren
Fries
Happy New Topic, lieve maisjes
Van harte gefeliciteerd, Pop

Geniet van je dag!
Jij ook gefeli, Freak



Pfffff 7 jaar, dat je dat nog gehaald hebt.......
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 18 september 2010 @ 09:48:

[...]





Ik zit achter mijn laptop, Duh!Maar dan kan je toch niet op het scherm kijken als je erachter zit
Alle reacties Link kopieren
Hai Freak, hai Hela
Zo, voor het eerst 4 op een remia en meteen 5 op een gerda haha
Ohnee, dat laatste dan weer niet
Alle reacties Link kopieren
Even voor Fries, ik moet nog twee spijkerbroeken, één overhemd en twee shirts en dan zal ik niet vertellen wat ik al af heb.....
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Helaholalalala schreef op 18 september 2010 @ 09:57:

Ohnee, dat laatste dan weer niet Sowwy
Haha Jos
Alle reacties Link kopieren
Hai Hela
Alle reacties Link kopieren
ik zal ook maar iets gaan doen. Moet nog paar boodschapjes doen, stofzuigen, tafels leegruimen
Alle reacties Link kopieren
klaar
Goedmeurning!



Ik ben heerlijk uitgeslapen... zometeen naar de voetbal van stiefzoon, daarna een beetje de stad in en verder gewoon lekker niks!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven