Zoals vandaag. Dochter slaapt tot 9.45 uur, wij dus ook. Daarna lang in pyama, badderen, boodschappen en naar het bos. Vanavond komen opa en oma oppassen en gaan vriend en ik naar de film en uit eten.
Welke 3 websites bezoek jij het meest?
Anoniem_57188
zaterdag 18 september 2010 om 12:22
Gmail, nu.nl en dit forum.
Wat heeft je voorkeur: bos, heide, strand of weidse vlakte?
Ja. Ik zou graag botox in mijn oksels willen tegen overmatige transpiratie, ik denk dat ik wel wat vulling in mijn borsten terug zou willen (na mijn bevalling had ik ineens hele arme theezakjes, weet nog niet hoe ze deze zwangerschap gaan doorstaan), verder heb ik echte knollentenen (kan je daar iets tegen doen??) en een ooglid correctie. Zelfs met mijn ogen open lijkt het alsof ik ze dicht heb . Hahaha, hebben jullie beeld bij mijn uiterlijk?
Hoe vaak ga jij uit eten en met wie ga je meestal?
Wisselend, de ene keer met partner, de andere keer met vriendinnen.
Wat vind jij het leukste huishoudelijke klusje?
Anoniem_94998
zaterdag 18 september 2010 om 15:44
haha het leukste daar moet ik over nadenken want eigenlijk vind ik er niks leuks aan. Maar dan kies ik maar stoffen. Heb je gelijk resultaat van en je ziet alles nog eens goed staan in je huis en kan evt. dingen verplaatsen.
Buurmeisje vertelde het toen ik een jaar of 8 was denk ik. Ik kwam thuis en zei tegen mijn moeder dat Sinterklaas niet bestaat, maar eigenlijk geloofde ik er nog wel in. Ik zei maar wat. Toen heeft mijn moeder het me uitgelegd.