Kletsgroepje LIIII

24-05-2009 21:39 3101 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer een fris nieuw topic!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
quote:luni schreef op 16 september 2010 @ 12:57:

Maar je hebt wel een mooie jurk
Pff,er is hier niet door te komen vandaag..wel genoeg te doen hoor en geen bron van irritatie vandaag maar het schiet niet op...
Is er nog een eind gekomen aan je dag?

Heeft er iemand nog leuke plannen voor het weekend? Wij hebben zaterdagmiddag een bijeenkomst (werk), kindjes gaan dan naar mijn ouders en die zien we zondag weer als mijn nichtje haar verjaardag viert. Druk weekend dus.
Wat een geklets over kleding! Leuk hoor!

Heb internetproblemen. Hij doet het vaker niet dan wel. En CV heeft een I Phone, die maakt zich niet druk. Maar ik wel grrrr...

Ga zo naar Oh Cherso kijken. Jullie?

Erg hoor...
Ik ga ook een poging wagen met Cherso, maar ik vraag me af of ik het uitkijk...

Ik vind een computer (laptop) toch echt wel fijner internetten dan een smartphone. Zeker als je ook nog wilt typen of wat langer iets wilt lezen. Bellen met provider en klacht indienen?
O ja, Compu, probeer je ook nog ff datumprikker in te vullen?
quote:Juultje schreef op 16 september 2010 @ 20:44:

Is er nog een eind gekomen aan je dag?

Ja hoor Ik ben echt ook net thuis,een half uurtje,lekker gesport en daarna nog even koffie gedronken,was leuk en gezellig!

Compu,ligt het aan de pc of aan de provider? Oe een I-phone,vet!

Ik wil er ook wel eentje maar veel te duur Heeft CV een krantenwijk erbij of was het een kado?

Iets heel stoms,toen we terugkwamen van DK reden we voor Hamburg en ik wilde mn telefoon pakken uit mn jack..ja weg natuurlijk. Ik bleren en mopperen en J kwaad..ws gewoon onder mn stoel geschoven volgens hem.Maar nee,dat was niet zo,hij was weg en ik wist zeker wáár ik m was verloren op de boot... Bijna stampvoeten!

Bij een stop viste J het sekreet inderdaad onder de stoel vandaan

Ik was wel blij hoor!

Weinig plannen aankomend weekend,er ligt een drukke week voor me.Zaterdagochtend 2 uur sporten en een vriendin is jarig,daar ga ik ws wel even op de koffie zondag. Vind ik wel mooi zo
Haha :lol: Dat is bijna nog meer balen dan wanneer je je telefoon echt kwijt was geweest.

Ik heb een Samsung Galaxy S, dat is de Google telefoon (android). Een stuk goedkoper, maar net zo goed als een iPhone, echt een superding! JM heeft dezelfde.
Goeiemorgen!

Wat is Android?

Ik was tot laat wakker gisteren,heb in bed nog Paul de Leeuw liggen kijken en toen kwam J thuis. Hij had schoenen gekocht bij schoenenreus,was ie nog nooit geweest en na 3 paar moest ie zichzelf dwingen om af te gaan rekenen.Hij had mooie schoenen hoor,als je even goed kijkt kun je best leuk slagen daar.Maar ik moest best om m lachen ook.

Hij had ook zn jubileumkado van zn werk gehad,het was ook salarisdag en ik had nog wat ' schuld' bij hem en dat ook die dag overgemaakt.Het was een goeie dag voor hem

Ik kwam wat verkreukeld uit bed maar nu gaat ie weer,weer bijgetrokken
Android is het systeem dat Google gebruikt voor smartphones, werkt dus iets anders dan een iPhone (dat is Apple).

Haha, lachen, J die los gaat bij de Schoenenreus.
Ah,ik snap!

Ja,hij was helemaal gelukkig..ik met mn half in slaap hoofd en dan van die vragen stellen" Wat denk je dat deze kostten?"
Zo,weekend,lekker Ik heb nog wat boodschappen gehaald en een nieuw spel voor de Wii gekocht,iets sportiever dan de Plus en erg leuk! Het is zonder balanceboard en behoorlijk divers.

J heeft last van vitaminetekort en had al een potje Davitamon Weerstand uit de kast gepakt maar het gaat niet echt over zei hij. Niet zo raar X--D Ik heb in het davitamon-potje(was leeg) passieflora-tabletjes(rustgevend) gedaan.Hij vond al dat ie zo lekker sliep de laatste week

Ik heb nog een jurkje gekocht,in de winkel(ben bang dat de postbode me hier in de straat ook gaat herkennen ) maar het is van Esprit:
ik
Verklaar je nader Amarettocola
quote:amarettocola schreef op 17 september 2010 @ 17:57:

ikIk zat verkeerd denk ik
Vond het al zo raar!
1x drukken is genoeg Luun!
Zo,gezellige drukte hier

Ik heb gisteren nog op J gewacht,we lagen uiteindelijk om half 2 in bed,best nog wat wijntjes gedronken...vanmorgen stond ik wel om half 10 in de sportschool tot half 12 dus lekker uitgezweten,ben er trots op want alles in me riep "neeeeeeeeeeeeee"

Lekker!
Goed van je, Luni!

We zijn bijna de hele dag weg geweest, bijeenkomst van werk, was erg nuttig. Kindjes uit logeren, morgen dus lekker uitslapen.

Compu, wil jij de datumprikker ook invullen? Alleen jij mist nog... Hopelijk lukt het je met CB enzo. Ik post nog even op h over de datum.
Ja, ik vul 'm in, ben onlijn!

Heb een probleem met a.s. kraamvisite-date. Dat post ik daar ook, goed? Of leest Poesie het niet daar??
Jee, bedankt! Nu kunnen we een datum kiezen.

Ah, ik zie het. Eef had er ook nog een probleem mee mailde ze, mag anders ook op hyves, ik weet niet of Poesie en Eef nog op datumprikker kijken.
Ohw,ik ben de laatste..

I Phone, is die zo duur dan? Is alweer poosje terug dat ie die kocht. Hij is zo erg, heeft een gat in zijn hand van heb ik jou daar. Ik moet nu echt op hem 'letten', vervelend hoor..
Als ik bij verlenging van mijn abonnement voor een iphone had gekozen had ik een paar honderd euro moeten bijbetalen, voor die ik nu heb maar 40 euro. En hij kan zo ongeveer alles wat een iphone ook kan, ook zijn er al heel veel apps voor.

Je was idd de laatste Maar net aan hoor, iemand was je net een uurtje voor
Aha, Poesie dus!

Zo hee, wat een geld..

Luni, gelukkig jouw phone in de auto! Heb ik al zo vaak gehad, onder de stoel. Of ernaast..

Oja, DK , Zuid Jutland. Had ik het al gezegd? Maar CV begon nu ineens over KH en omgeving..

Juultje, het gaat goed met de waarschuwingen hier!! Was goede tip. Bij jou?

Weet alleen niet hoe vaak je haar corrigeert, waarschuwt..

Kun je dat nog een keer omschrijven?
Goed om te horen, Compu! Ze snapt het dus wel?

Ik zal nog eens een aanvulling posten, wordt niet vanavond.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven