Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Oh goed dat hamsteren, Eow. Moet ik ook nog doen voor de extreme kou die voorspeld is voor aankomend weekend.

Lekker, uitslapende mannetjes, Kess. Thanks voor het kado

Dat mannetjes blaffen natuurlijk minder leuk. Beterschap

Chica is ook nog niet oke, flink hoesten en vrachtwagenladingen snot.

Eow, buggy is vast mooier dan van die oude wijven boodschappenkarretjes
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Pff, lees net dat Orgineel inderdaad vindt dat het risico op HELLP na de bevalling meteen over is.

Jammer dat ze dat niet even aan mijn artsen heeft verteld, dan had ik niet nog dagen aan een infuus hoeven liggen. Zo jammer, als artsen minder verstand van hun eigen vak blijken te hebben dan een willekeurige zwangere zeurpiet

En ze hebben zich óók al niet aan mijn bevallingsplan gehouden....bah...X-D
quote:Eowynn_ schreef op 21 november 2007 @ 10:59:

Ik zat aan de spekkoek. Stuk is nu op, en ik ben niet eens zo héél misselijk. Jij bent dan ook erg geoefend
Spekkoek is lekker!

Ik zit de fondantkikkers en muizen die eigenlijk voor in Chica's schoen zijn op te eten. Die zater perongeluk ( ) nog in mijn tas

Ih ze heeft gisteravond trouwens haar schoen weer gezet. Dit keer wel met wortel Ze heeft Dora-haarspeldjes gehad die meteen allemaal in heur haar moesten. Zal vanavond als ik weer thuis ben even de foto die ik daarvan gemaakt heb in theehuis mikken. Zo schattig (5 staartjes )

Naar kdv heeft ze gewoon twee staartjes in. Ze moest even flink nadenken over welke speldjes ze dan in wilde. Wordt lekker ijdeltuitje volgens mij
Eow, whahaha

Ja erg incompetent, die artsen
Lief, Chica mt 5 staartjes! Maar zo mag ze van jou niet naar het kdv? Ráááár!
Loretta is De Mol. Punt.
Irritant hè Eow, dat de artsen zich gewoon niet aan jóuw bevallingsplan houden! Echt, ik heb zwaar overwogen om ze een proces aan te doen wegens psychische schade! Belachelijk, en dan die CTG constant om m`n buik, nergens voor nodig en ik kon niet lopen! Terwijl in m`n bevallingsplan duidelijk stond dat ik wilde lopen tijdens de weeën! En ik had nog wel tijdens de pre-bevallings-afspraken in het ziekenhuis een beraad met de hele afdeling gehad om mijn wensen, nee éisen kenbaar te maken! Zo kwetsend dat dat gewoon werd genegeerd onder het mom van "baby`s gezondheid". Pfff, wat een lulsmoes, dat kind was er zonder al die polonaise aan m`n lijf ook wel uitgekomen hoor. Die artsen zoeken gewoon altijd een excuus om maar zoveel mogelijk medische handelingen uit te halen, da`s algemeen bekend.

gooi het er maar uit hoor Pep.
Lief Inad, die Doraspeldjes.
OOO ik zie nu pas door Modtopic het Novembergebeuren. Wat een huilies, ongelooflijk. Ik mis echt alles hoor, de laatste dagen. Ook geen psychopaat gezien dus.

Gemeen he, Kess? Zal eens vragen aan mijn moeder of ik dat vroeger wel mocht
quote:Eowynn_ schreef op 21 november 2007 @ 11:15:

gooi het er maar uit hoor Pep.

Whaha, ik wilde net zeggen dat het zeker helemáál niet opvalt dat het me hoog zit

Waar is Vishje? Wel alles okay vandaag? Ben je poepstromen aan het indammen of gewoon nog steeds alles kut?
5 staartjes is juist erg hip Inad! Raar dat jij het niet goed vond dat jouw kind zich zo over straat begaf

Is er weer wat nieuws op het Mod-topic dan of ouwe (spek)koek?
Tis oude spekkoek met mosterd, die mij ontgaan was, zoals als alles en iedereen de laatste dagen

Ik sluit me aan bij Vish's motto. Kom maar op met die vakantie!
Zelfde verhaal geloof ik, Inad loopt gewoon enorm achter.

Ik zou dan weer zo gek zijn om Juna gewoon met 5 staartjes naar het KDV te laten gaan

Die wil trouwens echt níets in haar haar. Heb schattige knipjes, maar die vind ze zelf zo mooi dat ze ze er steeds uittrekt om te bekijken En een staartje is er ook zó weer uit. Tenzij de leidster van het KDV een staartje maakt, dán houdt ze hem de hele dag in. Kleine verraadster

Maar wil haar haar laten groeien en zonder staartjes of knipjes ziet ze niets, want dan hangt haar pony in haar ogen.
Haha lieve Juna, knipjes eruit halen om te bekijken

Mijn broertje (toen gezegend met enórme bos haar) wilde ook altijd "kwipjes" in. "Mij ook kwipje" . En dan heel trots naar m`n vader om z`n kwipje te laten zien en die werd dan helemaal homofoobneuroot "je bent toch geen mietje!" . Zo heeft mijn broertje ook nog even mee-geballet met mij . En nee, voor zover ik weet is ie niet van de mannenlefde
Kwipjes zijn cool. Mooi verhaal Pep. :-)

Eowman wilde vroeger altijd nagellak op......ook verdacht.
Maar nagellak en hardrock gaan erg goed samen dus dat wees waarschijnlijk op iets anders
Roze nagellak Pep
quote:Eowynn_ schreef op 21 november 2007 @ 11:31:

Zelfde verhaal geloof ik, Inad loopt gewoon enorm achter.

Joeejoee, ik ben weer bij

Weetje wat nog het lachwekkendste is aan die hele Origineel? Dat ze na hele discussie notabene tegen zo'n andere Novemberdame gaat zeggen dat haar baby en diens gezondheid nu het allerbelangrijkste is, whoehaa

Volgens mij gaat die zoooo teleurgesteld zijn straks, niet alleen vanwege bevalling, maar waarschijnlijk omdat kind ook niet voldoet aan alle van te voren bedachten en geplande eigenschapjes. ik moet weer helemaal denken aan het '"bevallingsplantopic", wie kent em nog? Ook zo idioot..
Ooh dat heeft Chica ook lang gehad, Eow. Mijn staartje eruit trekken en die van kdvleidsters laten zitten. Zal wel weer met veiligheid en hechting te maken hebben, want anders inderdaad hoogstverradelijke monstermeisjes

Nagellak wil Chico ook, omdat ze dat bij mij ziet, dus heb van die kindvriendelijke en die mag ze soms op haar teentjes. Nagelslak heet dat en Hagelslag heet Hagelslak

Eowman,
Oh, grappigste van allemaal nog, met stip: Chica34

Ik zou bijna Chica's forumnick wijzigen, wat een doos. Wie schijt er al in haar broek van Chica34? (uit slappe lach, of, zoals ze graag wil: angst, whoeha )
Slappe lach meer, Tenaverbruik stijgt hier enorm als ik stukken van haar lees

Ennehm Inad, wil Chica nagellak, of Chico?

Hagelslak en Nagelslak zijn prachtige woorden trouwens.
Ben vandaag hersenloos. WIlde van alles zeggen en reageren op lakken en slakken maar weet echt niet meer wat ik wilde zeggen.
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Eowynn_ schreef op 21 november 2007 @ 12:07:

Ennehm Inad, wil Chica nagellak, of Chico?

Hagelslak en Nagelslak zijn prachtige woorden trouwens.

Eh , ChicA (tis vast Freudiaans, dat ik dat niet meer wil typen, Chica, vanwege die hele booooooze troelala )

Taggen?
quote:Eowynn_ schreef op 21 november 2007 @ 11:54:

Roze nagellak Pep

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven